Gå til innhold

Kunne du ha jobbet samme plass som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elskeren din? Nå har min elsker startet I bedriften jeg jobber i. Og det er litt vanskelig merker jeg. Alt skal være så hemmelig mellom oss. Jeg drømmer mye om at jeg skifter jobb. Han er ikke tillegg veldig av og på..  syns det er vanskelig 

Anonymkode: 90e2a...0b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt problemet. Er "elskeren" i denne forbindelse en du flørter med, og er på vei inn i et forhold med? Eller er du utro mot partneren din?

Jeg har aldri vært utro, men skulle jeg vært det ville jeg nok ikke jobbet med verken mann eller elsker. 

Jeg kunne fint jobbet med en jeg også var tidlig i et forhold med. Det er jo mange som møtes på jobb, og blir kjent derfra. Kanskje ikke så tett eller på en veldig liten arbeidsplass, men i ulike avdelinger hadde ikke vært noe problem. 

Anonymkode: 788a0...5d1

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Skjønner ikke helt problemet. Er "elskeren" i denne forbindelse en du flørter med, og er på vei inn i et forhold med? Eller er du utro mot partneren din?

Jeg har aldri vært utro, men skulle jeg vært det ville jeg nok ikke jobbet med verken mann eller elsker. 

Jeg kunne fint jobbet med en jeg også var tidlig i et forhold med. Det er jo mange som møtes på jobb, og blir kjent derfra. Kanskje ikke så tett eller på en veldig liten arbeidsplass, men i ulike avdelinger hadde ikke vært noe problem. 

Anonymkode: 788a0...5d1

Jeg er singel, ikke han. Syns det er vanskelig 

Anonymkode: 90e2a...0b3

Skrevet

Styr unna menn som er i et forhold. Hadde avsluttet dette nå siden han både er kone, og det kan komplisere jobben. 
Du kommer til å bli desperat etter noe mer og han holder på kona, da ender du opp knust og såret og det blir vanskelig på jobb i tillegg. 

Anonymkode: 35dfa...a83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...