Gå til innhold

Gleder du deg til høsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det litt høstlig og det er veldig deilig!

Anonymkode: 09896...cd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker høsten ja, men jeg liker godt at vi bor i et klima med så store variasjoner. Det eneste jeg ikke liker er hålkeføre 🙈

1.plass til våren

2.plass til høsten

3.plass til sommeren og 

4.plass til vinteren

Anonymkode: 59415...a6d

Skrevet

Ja, jeg elsker årstidene - alle sammen.  Akkurat hva jeg liker best, vet jeg ikke - hver årstid sin sjarm.  Bodde i utlandet et par år og det var fint, men da merket jeg at jeg savnet våren for den varte sånn omtrent i to dager.  Hvis jeg måtte velge bort en årstid måte det kanskje blitt vinteren, men jeg er glad for at jeg ikke trenger å gjøre det. 

Anonymkode: 02c37...519

Skrevet

Elsker elsker høst🤩

Anonymkode: 5780e...351

Skrevet

Ikke så veldig. Blir alltid trist når sjansen for varme sommerdager er ute og det er månedsvis til neste gang. Og alt som venter er kulde og mørke… Høsten kan være fin den, men eneste årstidene jeg gleder meg til er vår og høst. 

Anonymkode: a39e9...086

Skrevet

Ja, jeg gleder meg masse til både høsten og vinteren! Håper på kald, fin vinter med skiføre. 
Liker alle årstider, men høsten og vinteren aller best.

Anonymkode: 7660a...aa3

Skrevet

Jeg liker høsten, men den er laaang. Og så misliker jeg november veldig. Mørk, trist og laaang

Anonymkode: dabe5...efe

Skrevet

Ja liker høsten, og gleder meg til valget i høst. Håper at FrP får opp mot eller over 30 prosent👍

Anonymkode: ecc65...586

Skrevet

Synes høsten er koselig. Spesielt oktober da jeg elsker alt med halloween og vibben rundt det. Koselige turer som litt fuktig med oransje blader rundt og se på halloween filmer mens man har gresskar henge lys og teppe rundt seg med noe kakao og snacks. November e litt eh.. greit nok men ikke like koselig som oktober høsten

Anonymkode: ffc3a...2a7

Skrevet

Gleder meg ikke, men det skal bli herlig når alle skrikerungene begynner å trekke innendørs. 

Anonymkode: 5d835...9ed

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg liker høsten, men den er laaang. Og så misliker jeg november veldig. Mørk, trist og laaang

Det er derfor vi har jul 🎄🎄

Masse lys, pynt, stjerner i vinduene, kos og hygge, for å bryte opp i den mørke tiden.

Selv mine muslimske venner pynter til jul med masse lys. De feirer ikke jul, men elsker lyslenker og julepynt .

Skrevet

Nei

Anonymkode: 3763c...fce

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Gleder meg ikke, men det skal bli herlig når alle skrikerungene begynner å trekke innendørs. 

Jeg kjenner på en inderlig glede over at jeg ikke anser barn som leker ute som støy!

Jeg gleder meg til høst, men den hadde ikke trengt å komme enda. 

Anonymkode: b80fb...2bc

Skrevet

Nei, jeg er mest glad i vår og sommer. Høsten er ok, men vinteren kunne jeg lett hoppet over. 

Anonymkode: 315a4...3c5

Skrevet

I dag er det strålende sol og meldt 24 grader. Jeg elsker sommer, hater mørket! Høsten kan være fin, men sommeren er for kort 

Anonymkode: 50930...5dd

Skrevet

Ja, jeg elsker høsten! Løpe i skogen i høstfarger og på frosne stier. Jeg håper også på en lang vinter med masse snø og minusgrader hele tiden. 

Anonymkode: d8507...de6

Skrevet

Jeg ser frem til høsten. Det er en flott årstid, med nydelige farger!

Men denne høsten gruer jeg meg til jobb. Det blir et heftig halvår, der jeg rett og slett ikke vet hvordan jeg skal komme gjennom alt. Det skygger over mye..!

Anonymkode: 7d115...75d

Skrevet

Gleder meg til høsten, men den trenger ikke komme enda. Nyrer fortsatt sommeren selv om den er litt kaldere nå enn i juli. 

Anonymkode: 56576...1ce

Skrevet

Nei, gleder meg ikke i år. Vet det kommer til å bli en fryktelig vanskelig tid nå fremover. 

Anonymkode: 9b94a...9a9

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Jeg kjenner på en inderlig glede over at jeg ikke anser barn som leker ute som støy!

Jeg gleder meg til høst, men den hadde ikke trengt å komme enda. 

Anonymkode: b80fb...2bc

Å leke er greit. Å skrike er ikke greit. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Masse lys, pynt, stjerner i vinduene, kos og hygge, for å bryte opp i den mørke tiden.

Selv mine muslimske venner pynter til jul med masse lys. De feirer ikke jul, men elsker lyslenker og julepynt .

Det er ikke jul i november, da. 

Anonymkode: 14429...546

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 10.8.2025 den 9.09):

Det er jo greit nok. Men november er ikke lysere av den grunn

Skrevet

Kommer helt an på været. Siden vi bor på Vestlandet er det mye regn på høsten, og det hadde jeg klart meg fint uten. Men fine høstværsdager med farger i trærne er fint. Oslo er en fin høst by mtp været 

Anonymkode: f5fe0...244

Skrevet

Mye fint med høsten. Blir kanskje litt lettere å løpe ute nå som det ikke er 30 pluss 😅 

November og februar derimot, kan du få gratis av meg 😂

Anonymkode: 0d3b9...369

Skrevet

Elsker høsten og ser så frem til den skarpe kalde luften jeg får på høstturer i nydelige farger i naturen. Samt ikke minst å få inn høstfarger inne, tenne lys, kose seg med en bok og fyr i peisen. Nydelig!

Anonymkode: ff83a...876

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...