Anonym bruker Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Vært uten stilnoct i 3 dager og i går fikk jeg magesmerter og idag er jeg ordentlig dårlig i magen. Sammenheng eller bare tilfeldig? Anonymkode: c43d0...fdb
Anonym bruker Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Tilfeldig. Anonymkode: 60ee2...f1f Okey, takk for svar Anonymkode: c43d0...fdb
Anonym bruker Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august Er nok tilfeldig.Jeg har mange ganger vært avhengig av stilnoct pga langvarig bruk,men aldri opplevd magesmerter når jeg har sluttet med de. Anonymkode: ad446...c4c
Anonym bruker Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er det en pille? Anonymkode: 8c5b8...bb5 Ja Anonymkode: 80605...c15
Anonym bruker Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august Anonym bruker skrev (9 timer siden): Er nok tilfeldig.Jeg har mange ganger vært avhengig av stilnoct pga langvarig bruk,men aldri opplevd magesmerter når jeg har sluttet med de. Anonymkode: ad446...c4c Da er det nok det ja. Jeg opplevde kvalme på morran (som flere ganger før når jeg har slutta med andre sovemedisiner) så det er jo greit. Men da var det bare tilfeldig nå Anonymkode: c43d0...fdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå