Anonym bruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Trenger noen tips. Ønsker tips om sunnest mulig mat. Spiser som regel frukt, men kjenner det kanskje ikke er nok i tillegg til middag etter jeg står opp fra nattevakt. Blir kun et ordinært måltid i døgnet. Hva spiser dere andre som jobber natt? Har ikke store matlysten bestandig. Anonymkode: aded6...777
Tekla123 Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august Ofte spiser jeg middagsrester i løpet av natta. Ellers går det i knekkebrød med pålegg, frukt, grønnsaker, yoghurt m/musli, salater, kokte egg. Også passer jeg på å spise et skikkelig måltid før jeg legger meg etter endt vakt.
Anonym bruker Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august Tekla123 skrev (1 minutt siden): Ofte spiser jeg middagsrester i løpet av natta. Ellers går det i knekkebrød med pålegg, frukt, grønnsaker, yoghurt m/musli, salater, kokte egg. Også passer jeg på å spise et skikkelig måltid før jeg legger meg etter endt vakt. Takk for tips. Har prøvd knekkebrød, men blir fort lei. Spiser aldri når jeg er hjemme fra jobb. Ønsker bare å dusje og sove. Anonymkode: aded6...777
Anonym bruker Skrevet 9. august #6 Skrevet 9. august Jeg spiser aldri kattemat! Anonymkode: 82fe8...63b
Anonym bruker Skrevet 9. august #7 Skrevet 9. august Metabolismen vår er jo laget sånn at tarmene jobber tregere om natta, så man bør ikke spise for tung mat om natta selv om man jobber. Jeg spiser god middag og god kveldsmat før jeg skal på jobb. På jobb i løpet av natta spiser jeg som regel yoghurt med müsli og bær. Drikker ofte en smoothie etter endt vakt også middag og kvelds igjen før jeg evt skal på ny natt. Anonymkode: 324fa...665
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå