Anonym bruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Hva var grunnen og hvor lenge varte utestengelse? Anonymkode: 79a30...1ff
Anonym bruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Oppfører meg ordentlig på snap. Så det skal godt gjøres. Anonymkode: b19fe...1cc
Anonym bruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Oppfører meg ordentlig på snap. Så det skal godt gjøres. Anonymkode: b19fe...1cc Og du er et barn? Anonymkode: 2699a...538
Anonym bruker Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august Aldri hørt om, hva må man gjøre for å bli det? Vet om ei som fikk slettet profilen sin på insta, for hun ut bilde av medisinene hun fikk for en skade. Det ble av de maskinelle sjekkene til insta tolket som dop, men da hun klagde og fikk en menneskelig gjennomgang åpnet den igjen, men måtte slette det bildet. Anonymkode: e4c2a...ed4
Anonym bruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Og du er et barn? Anonymkode: 2699a...538 Er det relevant? Anonymkode: b19fe...1cc
Anonym bruker Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august Vet om barn som har fått kontoene stengte fordi de var under 13 år og hadde løyet på alderen Anonymkode: af1e7...c3c
Anonym bruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august Anonym bruker skrev (4 timer siden): Er det relevant? Anonymkode: b19fe...1cc Siden det var det hun spurte om så vil jeg si det ja. Anonymkode: 2699a...538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå