Gå til innhold

Vorte i ansiktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man ser det ikke så ofte lenger, men enda kan man oppleve ellers velstelte mennesker som går med en ganske stor vorte/føflekk sentralt plassert i ansiktet. 

Folk må gå akkurat som de ønsker selvsagt, men jeg tenker ofte hvordan de klarer å overse en stor klump i øyebryn, kinn eller hake når man ellers bruker sminke og steller håret, og altså er opptatt av hvordan de ser  ut.

Jeg får helt sikkert kjeft for å være grunn og opptatt av fasade, men dette er altså noe jeg undrer litt over når jeg møter mennesker med slike tilvekster. Er det kanskje noen medisinsk grunn til at det ikke kan fjernes?

Jeg hadde selv en stor føflekk som ble irritert av bh-stroppen, og det tok ca 1 minutt å fjerne den og sy to sting.

Anonymkode: f7991...826

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De overser den jo ikke. De driter vel i det, da? Er vel ikke mer komplisert enn som så.

Anonymkode: e0d9c...10c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Man ser det ikke så ofte lenger, men enda kan man oppleve ellers velstelte mennesker som går med en ganske stor vorte/føflekk sentralt plassert i ansiktet. 

Folk må gå akkurat som de ønsker selvsagt, men jeg tenker ofte hvordan de klarer å overse en stor klump i øyebryn, kinn eller hake når man ellers bruker sminke og steller håret, og altså er opptatt av hvordan de ser  ut.

Jeg får helt sikkert kjeft for å være grunn og opptatt av fasade, men dette er altså noe jeg undrer litt over når jeg møter mennesker med slike tilvekster. Er det kanskje noen medisinsk grunn til at det ikke kan fjernes?

Jeg hadde selv en stor føflekk som ble irritert av bh-stroppen, og det tok ca 1 minutt å fjerne den og sy to sting.

Vorter og utstående føflekker er det ekleste jeg vet. Fatter ikke at ikke folk fjerner de.

Anonymkode: 01d97...46e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vorter og utstående føflekker er det ekleste jeg vet. Fatter ikke at ikke folk fjerner de.

Jeg synes mennesker som deg er det ekleste som finns, fatter ikke at du ikke bare blir fjernet fra det offentlige rom.

Anonymkode: 838ec...e4c

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg synes mennesker som deg er det ekleste som finns, fatter ikke at du ikke bare blir fjernet fra det offentlige rom.

Huff, ja. Alle kan ikke være like "perfekt" som søte lille deg vet du❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Næmmen 😂

Anonymkode: 1c422...379

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Næmmen 😂

Anonymkode: 1c422...379

Jeg vet😂

Skrevet

Mange synes det gjør utseende deres unikt.

Mange synes mennesker i dag gjør for mye for å se helt like ut, tennene skal ha regulering så de blir helt rette, bryn skal nappes, hår skal farges osv. Individualiteten forsvinner, og slike ting som en føflekk blir en skjønnhetsflekk som gjør deg spesiell.

Jeg personlig ville ikke beholdt en utstående føflekk 🙈

Anonymkode: 81c85...bbe

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja, det kan være medisinske grunner. Hudlegen har fjernet noen hos meg, men ville ikke røre noen andre for det ville føre til andre problemer, og hadde ikke blitt «penere» .. 

Utrolig dømmende innlegg, forresten, i forums «beste» sjanger 🙄

Anonymkode: aa600...b8b

Skrevet

Tja, jeg har dårlig arrvev, og hadde tenkt meg virkelig grundig om før jeg hadde fjernet noe i ansiktet. Fjernet en føflekk (ikke i ansiktet da heldigvis) da jeg var 12. Dette av rent kosmetiske grunner, endte opp med det arret som fortsatt viser godt nå 30 år etter. Så det er ikke alltid bare bare å fjerne… 

Anonymkode: 593f3...b6b

Skrevet

Legen sa han ville ikke skjære i ansiktet til en ung jente, da jeg spurte i 20 årene. Nå er jeg i midten 40 årene og bryr meg ikke..

Anonymkode: 56cf5...9a0

Skrevet

I ansiktet kan et snitt på feil sted gjøre at en  blir lam i store deler av ansiktet. Jeg har en venninne som har hatt en stor kul på kinnet soden ungdomsskolen som ingen leger ville røre.

Anonymkode: a011a...695

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...