Anonym bruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Jeg er fortsatt "dum" å røyker. Jeg røyker en 20 pakning hver dag. Før røykte jeg mer. Hva med dere andre røykere? Anonymkode: f5e4b...f0a
Anonym bruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Rundt 2 pakker i ukedagene, blir mer i helgene . Ja vet det er dumt, men er jo så fantastisk godt også Anonymkode: 0bc9c...fc0
Anonym bruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august En 10-15 på hverdager, mindre i helgene Anonymkode: d0363...b13
Anonym bruker Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august Blir nok en 20-pakning om dagen. Anonymkode: bfe3a...149
Anonym bruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august 2- 3 arbeidstiden, ca 10 resten av dagen Anonymkode: ccf9a...a08
Anonym bruker Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Rundt 2 pakker i ukedagene, blir mer i helgene . Ja vet det er dumt, men er jo så fantastisk godt også Anonymkode: 0bc9c...fc0 Nettopp. Jeg har heller ikke tenkt å slutte. Før kunne jeg røyke 40 om dagen. Det var før jeg da jeg bodde for meg selv i en leilighet. Røykte hele tiden. Anonymkode: f5e4b...f0a
Anonym bruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august 4 minutes ago, Anonym bruker said: Nettopp. Jeg har heller ikke tenkt å slutte. Før kunne jeg røyke 40 om dagen. Det var før jeg da jeg bodde for meg selv i en leilighet. Røykte hele tiden. Anonymkode: f5e4b...f0a Jeg har heller ikke tenkt å slutte, noen gleder vil jeg ha Anonymkode: 0bc9c...fc0
Anonym bruker Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august Jeg slutta i januar, men røyka kanskje 10 om dagen. Mer på sommeren Anonymkode: fd952...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå