Anonym bruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Vi har bestillt air bnb i to netter,men fant ut at det hadde vært greit med en natt til. Air bnb verten vår sa at det gikk fint å at jeg bare kunne vippse penger for den ekstra natten. Men er det vanlig å bare ta betalingen på vipps? Trodde all kommunikasjon burde gå gjennom air bnb kanalen Anonymkode: c1986...6f5
Anonym bruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Hadde ikke betalt direkte på vipps, ta alt igjennom abnb Anonymkode: 0397a...bcd
Anonym bruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august Vi leier ut på Airbnb og du må ikke finne på å vippse. Ta alt via Airbnb, book en natt til Anonymkode: 5f2a6...6f3
Anonym bruker Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hadde ikke betalt direkte på vipps, ta alt igjennom abnb Anonymkode: 0397a...bcd Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ta det gjennom airbnb Anonymkode: 45ff9...da1 Mulig det er et dumt spørsmål, men hvorfor er det ikke greit å vippse? Anonymkode: c14dd...b4a
Anonym bruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Mulig det er et dumt spørsmål, men hvorfor er det ikke greit å vippse? Anonymkode: c14dd...b4a Da blir det en privat avtale mellom deg og utleier, du mister alle rettigheter du har gjennom air bnb Anonymkode: b3efc...630
Anonym bruker Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Mulig det er et dumt spørsmål, men hvorfor er det ikke greit å vippse? Anonymkode: c14dd...b4a Da mister du rettighetene du har i forhold til abnb Anonymkode: 0397a...bcd
Anonym bruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Vi leier ut på Airbnb og du må ikke finne på å vippse. Ta alt via Airbnb, book en natt til Anonymkode: 5f2a6...6f3 Hun er superhost så regner med hun er seriøs,men syns likevel det var litt rart at jeg skulle vippse pengene,ikke gå via air bnb Anonymkode: c1986...6f5
Anonym bruker Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Da blir det en privat avtale mellom deg og utleier, du mister alle rettigheter du har gjennom air bnb Anonymkode: b3efc...630 Ja, selvfølgelig. Greit å vite, takk. Anonymkode: c14dd...b4a
Anonym bruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august Hun tenker nok kanskje det er greit å få hele beløpet selv, tar hun det via airbnb så tar de en cut. Uansett er det enkelt å legge til en natt via appen. Det er jo en risiko for utleier også da hun ikke er dekket av forsikringen siste døgnet. Jeg har egen hytteforsikring utenom som dekker utleie, jeg leier ut utenom airbnb også, spesielt om det er langtidsleie (bruker da kontrakt og depositum). Anonymkode: 61227...ade
Anonym bruker Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august Hadde det vært meg hadde jeg vippset. Nå vet du hvordan det ser ut og hva fasilitetene er og det kommer ingen ubehagelige overraskelser. Verre for henne å ikke ta det via Airbnb enn for dere med tanke på forsikring osv. Anonymkode: c24eb...98f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå