Anonym bruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Hadde time hos psykologen i dag. Andre time. Startet opp for 2 uker siden. Sitter der en halvtime å venter. Sender en sms til nr jeg har fått fra han om at jeg er ankommet og sitter å venter. Ingen svar. Ingen som kommer å henter meg. Drar hjem, orker ikke. Ingen har ringt heller. useriøst! Anonymkode: 8c6c7...e55
Anonym bruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august Ok, du får finne deg en annen da. Anonymkode: eead9...e3c
Anonym bruker Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august Så om han hadde en annen pasient inne på rommet som truet med selvmord eller var helt rabiat så skulle han bare tatt telefonen og svart på din sms? Det hender akutte ting i helsevesenet, det hender man må vente litt, det må vi faktisk tåle. Anonymkode: 612d7...03f
Anonym bruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Så om han hadde en annen pasient inne på rommet som truet med selvmord eller var helt rabiat så skulle han bare tatt telefonen og svart på din sms? Det hender akutte ting i helsevesenet, det hender man må vente litt, det må vi faktisk tåle. Anonymkode: 612d7...03f Svært lite sannsynlig. De fleste pasienter blir kastet ut når tiden har løpt. Fikk tlf til slutt, psykologen trodde det var i morgen vi hadde avtalt. Men hadde sendt time til meg at det var i dag. Menneskelig feil osv. men man må ha et minimum av våkenhet. Jeg tok fri fra jobb halve dagen og kjørte i 3 timer tur/ r til denne timen. Så jeg kan ikke ta meg fri i morgen også. Anonymkode: 8c6c7...e55
Anonym bruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Svært lite sannsynlig. De fleste pasienter blir kastet ut når tiden har løpt. Fikk tlf til slutt, psykologen trodde det var i morgen vi hadde avtalt. Men hadde sendt time til meg at det var i dag. Menneskelig feil osv. men man må ha et minimum av våkenhet. Jeg tok fri fra jobb halve dagen og kjørte i 3 timer tur/ r til denne timen. Så jeg kan ikke ta meg fri i morgen også. Anonymkode: 8c6c7...e55 Hvis du har kjørt i 3 timer tur/retur og velger bare å gå etter en halvtime på venterommet så var ikke psykolog hjelp noe du virkelig ønsket deg? Da ga du fort opp Anonymkode: 23bb6...6cc
Anonym bruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Hvis du har kjørt i 3 timer tur/retur og velger bare å gå etter en halvtime på venterommet så var ikke psykolog hjelp noe du virkelig ønsket deg? Da ga du fort opp Anonymkode: 23bb6...6cc Gav jo ikke opp, psykologen har sendt meg time på feil dag. Dessuten er det avsatt 45 min til min time, og jeg har barn som skal hentes i barnehagen. For å rekke å hente med kjøretid 1,5 time hjem igjen. Om psykologen hadde hentet meg inn hadde jeg hatt 15 min å snakke på. Da kan det være Anonymkode: 8c6c7...e55
Anonym bruker Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august Kanskje du bør finne en psykolog litt nærmere der du jobber? Anonymkode: 76947...30e
Anonym bruker Skrevet 7. august #8 Skrevet 7. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Kanskje du bør finne en psykolog litt nærmere der du jobber? Anonymkode: 76947...30e Slik snakker bare folk som bor sentralt😅 Det er mye mulig at ca 10 mil til psykolog er det nærmeste hi kommer, slik er det slik her jeg bor. Anonymkode: 6a243...1e8
Anonym bruker Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august Jaja, shit happens og folk gjør feil. Du har sikkert bomma noen ganger i løpet av livet ditt du og, hi. Er da ikke noe å gnage videre på. Eller ønsker du støtte i at psykologen er dum og teit, er det hensikten med tråden? Anonymkode: eead9...e3c
Anonym bruker Skrevet 7. august #10 Skrevet 7. august Alle mennesker gjør feil. Anonymkode: a8fec...301
Anonym bruker Skrevet 7. august #11 Skrevet 7. august Ville ikke stemplet som useriøst pga en tabbe nei. Kjipt er det, men ting skjer, alle er vi bare menneskelige og kan gjøre feil. Men var det ingen der i det hele tatt, som du kunne fått info fra eller melde deg til, tenker siden det var åpent. Anonymkode: e8648...f1c
Anonym bruker Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ville ikke stemplet som useriøst pga en tabbe nei. Kjipt er det, men ting skjer, alle er vi bare menneskelige og kan gjøre feil. Men var det ingen der i det hele tatt, som du kunne fått info fra eller melde deg til, tenker siden det var åpent. Anonymkode: e8648...f1c Nei ingen å melde fra til. Flere som jobber der, men kan liksom ikke gå inn på kontoret til en annen behandler som sitter der med folk. Er ingen resepsjon der. Bor ikke i storby, så dette er nærmeste dessverre. Joda skjønner at alle kan gjøre feil. Men er man profesjonell så dobbeltsjekker man timeavtaler. Folk reiser langt og tar fri fra jobb. Anonymkode: 8c6c7...e55
Anonym bruker Skrevet 8. august #13 Skrevet 8. august Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Nei ingen å melde fra til. Flere som jobber der, men kan liksom ikke gå inn på kontoret til en annen behandler som sitter der med folk. Er ingen resepsjon der. Bor ikke i storby, så dette er nærmeste dessverre. Joda skjønner at alle kan gjøre feil. Men er man profesjonell så dobbeltsjekker man timeavtaler. Folk reiser langt og tar fri fra jobb. Anonymkode: 8c6c7...e55 Jeg tror du har ett litt forvrengt syn på hvordan menneskelige feil oppstår. han trodde det var dagen etter, dette er åpenbart en privatpraktiserende psykolog. Dersom han hadde fri sjekker han ikke timeboka. På lik linje med at en psykolog på dps heller ikke gjør det Anonymkode: 76947...30e
Anonym bruker Skrevet 8. august #14 Skrevet 8. august Anonym bruker skrev (4 timer siden): Nei ingen å melde fra til. Flere som jobber der, men kan liksom ikke gå inn på kontoret til en annen behandler som sitter der med folk. Er ingen resepsjon der. Bor ikke i storby, så dette er nærmeste dessverre. Joda skjønner at alle kan gjøre feil. Men er man profesjonell så dobbeltsjekker man timeavtaler. Folk reiser langt og tar fri fra jobb. Anonymkode: 8c6c7...e55 Det er ikke mange som dobbeltsjekker alle avtaler altså, da hadde det gått bort mye tid. Heldigvis ikke så ofte man plotter inn en avtale på feil dag, men det kan jo skje Synes du drar det litt langt når du kaller han uprofesjonell pga en sånn feil. At det er irriterende skjønner jeg godt, feil er som regel det. Anonymkode: 612d7...03f
Anonym bruker Skrevet 8. august #15 Skrevet 8. august Anonym bruker skrev (4 timer siden): Nei ingen å melde fra til. Flere som jobber der, men kan liksom ikke gå inn på kontoret til en annen behandler som sitter der med folk. Er ingen resepsjon der. Bor ikke i storby, så dette er nærmeste dessverre. Joda skjønner at alle kan gjøre feil. Men er man profesjonell så dobbeltsjekker man timeavtaler. Folk reiser langt og tar fri fra jobb. Anonymkode: 8c6c7...e55 Du motsier deg selv her. «Alle kan gjøre feil, men er man profesjonell så dobbeltsjekker man timeavtaler». Så hva mener du egentlig? Kan alle gjøre feil ved å f.eks bomme på en timeavtale, eller stempler du alle som bommer på en timeavtale som uprofesjonell (så egentlig kan ikke «alle» gjøre feil, i hvert fall ikke uten å bli stemplet som uprofesjonell - ergo er det kun de uprofesjonelle, og ikke «alle», som kan gjøre feil)? Anonymkode: eead9...e3c
Anonym bruker Skrevet 8. august #16 Skrevet 8. august Jeg skjønner at dette gjør at du mister litt tro på ham, og at du vurderer å droppe videre behandling. Som psykolog vet jeg at jeg har gjort samme feil selv en gang. Det er flaut og unødvendig. Jeg lurer også på om du «leter etter» en vei ut av krevende behandling og om dette dermed er den perfekte måten å kunne droppe ut. Anonymkode: cf48a...d89
Anonym bruker Skrevet 8. august #17 Skrevet 8. august Jeg gikk til psykolog en gang, da det var min tur, viste det seg at han hadde dobbeltbooka, en person til reiste seg i venterommet. Han valgte den andre pasienten. Da sluttet jeg! Var dessuten mer intelligent enn ham, han var ikke en god nok psykolog Anonymkode: 67e29...e79
Anonym bruker Skrevet 8. august #18 Skrevet 8. august Anonym bruker skrev (15 timer siden): Jeg skjønner at dette gjør at du mister litt tro på ham, og at du vurderer å droppe videre behandling. Som psykolog vet jeg at jeg har gjort samme feil selv en gang. Det er flaut og unødvendig. Jeg lurer også på om du «leter etter» en vei ut av krevende behandling og om dette dermed er den perfekte måten å kunne droppe ut. Anonymkode: cf48a...d89 Han tok feil dag, og det var dagen etter. Vel, jeg dro dagen etter, da jeg fikk forklart til sjefen. Til og med i dag dukket han ikke opp. Han ringte senere på dagen og la eg padde flat, og ba om unnskyldning. Det hadde visst vært noe privat som kom i veien. Neste time tilbudte han seg og komme hjem til meg, for at jeg skal slippe å vente på han. Det var fint da Anonymkode: 8c6c7...e55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå