Anonym bruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august https://e24.no/naeringsliv/i/alAWnO/norgesgruppens-kjempekjoep-de-maa-vokse-utenfor-egen-bransje https://e24.no/naeringsliv/i/yEqjva/norgesgruppen-grunder-mener-gigantkjoep-burde-stoppes?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no Så nå skal de kontrollere dette og, hvor lang tid vil det ta før prisene på apotekvarer skrus opp i samme takt som prisene på matvarer tro? Hva tenker du om oppkjøoet, vil det endre tilbudet og priser for forbtukerene? Anonymkode: f9ca8...55a
Anonym bruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august Det er en forbanna uting at få eiere skal sitte på så store porteføljer. Anonymkode: a7d7e...15d
Anonym bruker Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august Det blir uaktuelt å handle på Vitus nå. Det har vi i alle fall foreløpig et valg. Så får vi se hvor lenge det varer. Nå må myndighetene sette ned foten og det må komme et regelverk som setter en stopper for denne galskapen.. Anonymkode: c5e60...da3
Anonym bruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august Da vet jeg hvilket apotek jeg IKKE skal handle på. Anonymkode: 0dbc8...94f
Anonym bruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august Jeg har ikke pleid å bruke Vitus, men nå er det helt utelukket. Anonymkode: fad39...7f6
Anonym bruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august Kiwi er ute etter å presse prisene så dette er da bare bra. Anonymkode: 3d66e...a50
Anonym bruker Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): Kiwi er ute etter å presse prisene så dette er da bare bra. Anonymkode: 3d66e...a50 Kiwi reklamerer med at de presser prisene på enkelte varer. Det er markedsføring/løgn, oligarkene som eier norske dagligvarekjeder he virkelig skodd seg på å øke matvareprisene mye mer enn nødvendig de siste årene. Anonymkode: 39d9c...b2e
Anonym bruker Skrevet 7. august #8 Skrevet 7. august 4 hours ago, Anonym bruker said: Kiwi er ute etter å presse prisene så dette er da bare bra. Anonymkode: 3d66e...a50 Håper dette er ironisk Anonymkode: eb4ba...656
Anonym bruker Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Kiwi reklamerer med at de presser prisene på enkelte varer. Det er markedsføring/løgn, oligarkene som eier norske dagligvarekjeder he virkelig skodd seg på å øke matvareprisene mye mer enn nødvendig de siste årene. Anonymkode: 39d9c...b2e Hvor er løgnen? Jeg har noen nær som jobber ganske høyt innen butikknæringen. Kiwi har faktisk lavere pris enn mange andre butikker. De presser prisene og på den måten får de flere kunder og tjener mer penger. Nå vil de gjøre det samme med apotekvarer. Apotekvarer har veldig høye priser jevnført med for eksempel hvis du kjøper de samme varer på bensinstasjon eller i butikken. Norgesgruppen vil presse prisene. Slik tjener de penger. Anonymkode: 3d66e...a50
Anonym bruker Skrevet 7. august #10 Skrevet 7. august Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Hvor er løgnen? Jeg har noen nær som jobber ganske høyt innen butikknæringen. Kiwi har faktisk lavere pris enn mange andre butikker. De presser prisene og på den måten får de flere kunder og tjener mer penger. Nå vil de gjøre det samme med apotekvarer. Apotekvarer har veldig høye priser jevnført med for eksempel hvis du kjøper de samme varer på bensinstasjon eller i butikken. Norgesgruppen vil presse prisene. Slik tjener de penger. Anonymkode: 3d66e...a50 Tror du virkelig på det der? Hi Anonymkode: f9ca8...55a
Anonym bruker Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hvor er løgnen? Jeg har noen nær som jobber ganske høyt innen butikknæringen. Kiwi har faktisk lavere pris enn mange andre butikker. De presser prisene og på den måten får de flere kunder og tjener mer penger. Nå vil de gjøre det samme med apotekvarer. Apotekvarer har veldig høye priser jevnført med for eksempel hvis du kjøper de samme varer på bensinstasjon eller i butikken. Norgesgruppen vil presse prisene. Slik tjener de penger. Anonymkode: 3d66e...a50 Tror du virkelig på det du skriver her? Du kan ikke være så naiv, vel? Anonymkode: a7d7e...15d
Anonym bruker Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august Anonym bruker skrev (12 timer siden): Hvor er løgnen? Jeg har noen nær som jobber ganske høyt innen butikknæringen. Kiwi har faktisk lavere pris enn mange andre butikker. De presser prisene og på den måten får de flere kunder og tjener mer penger. Nå vil de gjøre det samme med apotekvarer. Apotekvarer har veldig høye priser jevnført med for eksempel hvis du kjøper de samme varer på bensinstasjon eller i butikken. Norgesgruppen vil presse prisene. Slik tjener de penger. Anonymkode: 3d66e...a50 Av deres hjertes godhet, liksom? Apotekvarer er spesialvarer, burde ikke vært solgt i butikk og på bensinstasjon. Pg at Norgesgruppen nå kommer til å presse priser? Du tror på dette? Anonymkode: fad39...7f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå