Anonym bruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Vi har vært gift i 12 år, kjærester i 21 år. 44 år gamle. Har det veldig godt og trygt i lag, har sex kanskje 2-3 ganger per mnd, begge er fornøyd med det, tror jeg😄 Meen, vi småkysser jo og koser og klemmer, men å kline, det gjør vi ikke lengre. Merker vi nesten ikke vet hvordan..før elsket vi jo å kysse dypt og lenge, kline rett og slett. Er det slikt som bare skjer med årene kanskje? Anonymkode: 7596d...690
Anonym bruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Nei, det er lite klining Litt kyssing av og til, men ikke klining 51 og 55 år gamle, vært sammen i snart 30 år og sex ca en gang i uka. Anonymkode: 1f681...6c3
Anonym bruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Jo, litt klining er det fortsatt, selv etter 17 år. Og det kiler fortsatt i magen! Anonymkode: 2471e...968
Anonym bruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Både mannen og jeg elsker å kline. Vi kliner alltid før sex. Både på kvelden og på morgenen. Vi kysser litt og tafser litt på hverandre hver dag vi også. Sex 2-3 ganger i uka. Vært samboere i 23 år. 44 år her også. Vi har det veldig fint sammen. Anonymkode: 1110f...4bc
Anonym bruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Både mannen og jeg elsker å kline. Vi kliner alltid før sex. Både på kvelden og på morgenen. Vi kysser litt og tafser litt på hverandre hver dag vi også. Sex 2-3 ganger i uka. Vært samboere i 23 år. 44 år her også. Vi har det veldig fint sammen. Anonymkode: 1110f...4bc Høres jo utrolig koselig ut da😄 Hi. Anonymkode: 7596d...690
Anonym bruker Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august Ja, vi kliner 🥰  Kysser, klemmer og tafser daglig. Holder hender når vi kjører bil og når vi går turer. Vært sammen i snart 20år. Anonymkode: 731b2...cdc
Anonym bruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august Jeg elsker og kline. Mannen min vet ikke hvordan han gjør det, og er helt elendig til det, dessverre. Så det har jeg måttet gi avkall på. Anonymkode: 2eb58...d21
pele Skrevet 6. august #8 Skrevet 6. august Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Jeg elsker og kline. Mannen min vet ikke hvordan han gjør det, og er helt elendig til det, dessverre. Så det har jeg måttet gi avkall på. Anonymkode: 2eb58...d21 Du kan lære han det da
Anonym bruker Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august Vi har vært sammen, og gift i 20 år, 41 år. Vi har vel aldri klina annet enn under forspill til sex, og råkliner under sex. Men er fornøyd med det. Kysser bare fort på munn i hverdagen. Vi har unger oppå oss hele tiden. Anonymkode: eafd5...614
Anonym bruker Skrevet 7. august #10 Skrevet 7. august Jeg skilte meg for et årstiden etter 30 år samliv og gift i 24. de siste 17 årene ingen klining. men nå ny mann og du verden så godt Anonymkode: e25d4...9c9
Anonym bruker Skrevet 7. august #11 Skrevet 7. august pele skrev (10 timer siden): Du kan lære han det da Vet ikke hvordan jeg skal si det til ham skjønner du. «Du er ikke noe flink å kline»… jeg tror han blir veldig såret. Anonymkode: 2eb58...d21
Anonym bruker Skrevet 7. august #12 Skrevet 7. august Takk for alle svar😄,vi og har tenåringer på 13 og 16 så ikke naturlig å kline foran dem nei 😅, men har merket at vi blir klønete med den kliningen når vi er alene, akkurat som vi trenger litt trening på det😅. Småkysser da, og mye klem, kos osv. Hi Anonymkode: 7596d...690
Anonym bruker Skrevet 7. august #13 Skrevet 7. august Etter som intimiteten blir mer voksen er det vel mer naturlig å bruke munn og tunge der nede. Klining hører mest ungdomstiden og fyllefester til tenker jeg. Anonymkode: 65569...062
Anonym bruker Skrevet 7. august #14 Skrevet 7. august Nopp. Ingen klining. Helt greit for mannen er ikke no god på det. Altfor vått og tunga baki drøvelen 😂 Anonymkode: 183f6...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå