GÃ¥ til innhold

Kliner du fortsatt med mannen din?😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært gift i 12 år, kjærester i 21 år. 44 år gamle. Har det veldig godt og trygt i lag, har sex kanskje 2-3 ganger per mnd, begge er fornøyd med det, tror jeg😄

Meen, vi småkysser jo og koser og klemmer,  men å kline, det gjør vi ikke lengre. Merker vi nesten ikke vet hvordan..før elsket vi jo å kysse dypt og lenge, kline rett og slett. Er det slikt som bare skjer med årene kanskje? 

Anonymkode: 7596d...690

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er lite klining 

Litt kyssing av og til, men ikke klining 

51 og 55 år gamle, vært sammen i snart 30 år og sex ca en gang i uka.

Anonymkode: 1f681...6c3

Skrevet

Jo, litt klining er det fortsatt, selv etter 17 år. 

Og det kiler fortsatt i magen! 

Anonymkode: 2471e...968

Skrevet

Både mannen og jeg elsker å kline. Vi kliner alltid før sex. Både på kvelden og på morgenen. Vi kysser litt og tafser litt på hverandre hver dag vi også. Sex 2-3 ganger i uka. Vært samboere i 23 år. 44 år her også. Vi har det veldig fint sammen. 

Anonymkode: 1110f...4bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Både mannen og jeg elsker å kline. Vi kliner alltid før sex. Både på kvelden og på morgenen. Vi kysser litt og tafser litt på hverandre hver dag vi også. Sex 2-3 ganger i uka. Vært samboere i 23 år. 44 år her også. Vi har det veldig fint sammen. 

Anonymkode: 1110f...4bc

Høres jo utrolig koselig ut da😄

Hi.

Skrevet

Ja, vi kliner 🥰  

Kysser, klemmer og tafser daglig. Holder hender når vi kjører bil og når vi går turer. Vært sammen i snart 20år.

Anonymkode: 731b2...cdc

Skrevet

Jeg elsker og kline. Mannen min vet ikke hvordan han gjør det, og er helt elendig til det, dessverre. Så det har jeg måttet gi avkall på. 

Anonymkode: 2eb58...d21

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Jeg elsker og kline. Mannen min vet ikke hvordan han gjør det, og er helt elendig til det, dessverre. Så det har jeg måttet gi avkall på. 

Du kan lære han det da

Skrevet

Vi har vært sammen, og gift i 20 år, 41 år. Vi har vel aldri klina annet enn under forspill til sex, og råkliner under sex.  Men er fornøyd med det. 

Kysser bare fort på munn i hverdagen. Vi har unger oppå oss hele tiden. 

Anonymkode: eafd5...614

Skrevet

Jeg skilte meg for et årstiden etter 30 år samliv og gift i 24. 

de siste 17 årene ingen klining.

men nå ny mann og du verden så godt 

Anonymkode: e25d4...9c9

Skrevet
pele skrev (10 timer siden):

Du kan lære han det da

Vet ikke hvordan jeg skal si det til ham skjønner du. «Du er ikke noe flink å kline»… jeg tror han blir veldig såret. 

Skrevet

Takk for alle svar😄,vi og har tenåringer på 13 og 16 så ikke naturlig å kline foran dem nei 😅, men har merket at vi blir klønete med den kliningen når vi er alene,  akkurat som vi trenger litt trening på det😅. Småkysser da, og mye klem, kos osv.

Hi

Skrevet

Etter som intimiteten blir mer voksen er det vel mer naturlig å bruke munn og tunge der nede. Klining hører mest ungdomstiden og fyllefester til tenker jeg.

Anonymkode: 65569...062

Skrevet

Nopp. Ingen klining. Helt greit for mannen er ikke no god på det. Altfor vått og tunga baki drøvelen 😂

Anonymkode: 183f6...73b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...