Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre for å se mer voksen ut? Er 30 men ser ut som 16.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å se mer voksen ut? Jeg er 30 en jeg ser lett ut som jeg er 16. Må alltid vise legitimasjon på polet f.eks. Jeg er ganske kort men det får jeg ikke gjort noe med da, mulig jeg burde kle meg annerledes eller klippe håret i en annen frisyre? Sminke meg?

Anonymkode: 2c9d9...c12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn å røyke. Etter bare et par år ser du allerede minst ti år eldre ut. Men altså, hvorfor se mer voksen ut enn en 30-åring allerede gjør? Du har gode gener. Du er heldig med utseendet. Det høres da godt ut?

Anonymkode: 66c00...635

Skrevet

Anlegge skjegg, kanskje? 

Anonymkode: 6d6e8...767

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Begynn å røyke. Etter bare et par år ser du allerede minst ti år eldre ut. Men altså, hvorfor se mer voksen ut enn en 30-åring allerede gjør? Du har gode gener. Du er heldig med utseendet. Det høres da godt ut?

Anonymkode: 66c00...635

Hehe, dere er nå morsomme. Jeg ser ut som jeg er 16, ikke 30. Det er litt kjipt å bli sett på som så ung da når man er såpass voksen?

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Anlegge skjegg, kanskje? 

Anonymkode: 6d6e8...767

Helst ikke.

Skrevet

Sorry, men du ser garantert ikke ut som en tenåring.

Anonymkode: 3cac3...8b2

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Sorry, men du ser garantert ikke ut som en tenåring.

Anonymkode: 3cac3...8b2

Det er ikke langt fra i alle fall.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å se mer voksen ut? Jeg er 30 en jeg ser lett ut som jeg er 16. Må alltid vise legitimasjon på polet f.eks. Jeg er ganske kort men det får jeg ikke gjort noe med da, mulig jeg burde kle meg annerledes eller klippe håret i en annen frisyre? Sminke meg?

Heldig du er da. Begynn å vis litt pupper, litt utringning. At enkelte sier at det er vulgært er bare tull. Utringning er classy. 

Anonymkode: fc15f...6bb

Skrevet

Klippe en frisyre, sminke deg men diskret. Kle deg i litt mer voksne klær kanskje, type jeans og blazer. Bruke litt smykker, klokke. Få litt tips fra en klesbutikk med mer voksen stil kanskje😊

Anonymkode: 74578...fc8

Skrevet

Det er ikke noe å ønske seg, men du må tenke på hvordan du kler deg. Kle deg i litt sånn kontorstil. Det er pent og voksent. Tenk at du jobber som sekretær i Norsk Hydro eller FN.

Anonymkode: dbf4c...4a9

Skrevet

Det er jo bare positivt å ha et ungt ansikt. Enig med de andre brukerne at klærne har mye å si, klassiske kjoler, skjorter, bluser og blazere i stedet for hettegensere, fillete jeans og converse for eksempel... Ikke enig med at man ser mer voksen ut med utringing(kommer jo an på hvordan helheten er), å gå med stor utringning til hverdags forbinder jeg mer med 18-19-åringer (eller yngre) enn kvinner rundt 30.  

Har du neonfarget hår, f.eks? Sier ikke at man ikke kan ha det som 30-åring, men det er jo noe som ofte forbindes med tenåringer og unge voksne, og kan bidra til at noen med et ungt utseende ser enda yngre. 

Kanskje du kan poste bilder av klær og frisyrer som minner om hvordan stilen din er nå?  Ikke nødvendigvis deg selv, men illustrasjonsbilder?  

Anonymkode: 01dd7...6d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...