Gå til innhold

31 år - Hva er det yngste du ville ha datet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som 31 år gammel hva er det yngste du ville ha datet? Personlig tenker jeg 26 år kanskje?

Anonymkode: 934bf...5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 27 tenker jeg.

Ikke noe fasitsvar, men opp til ca 25 år er det fleste fremdeles litt umodne og i utvikling. Man har ikke helt landet i seg selv før det.

Livserfaringen er også ganske forskjellig og i 30 årene har mab gjerne roet ned livsstilen litt og studietiden et forlengst tilbakelagt stadie.

Anonymkode: e56e7...df9

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Som 31 år gammel hva er det yngste du ville ha datet? Personlig tenker jeg 26 år kanskje?

25 

Anonymkode: 985ca...c7b

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja noe i den duren. Da jeg var i begynnelsen av 30 årene hadde jeg faktisk sex med en på 17 år fordi han hadde så stor penis. Kun sex, ikke noe mer. Men det er lenge siden. 

Anonymkode: 362e3...08e

Skrevet

27-28. Liker egentlig best eldre, og så jevnaldrende. Men tre år, uansett retning, da merker man ikke nødvendigvis særlig forskjell.  

Anonymkode: a298c...a04

Skrevet

da jeg var 29, ble jeg sammen med em på 22. nå har vi vært sammen i 20 år.

Anonymkode: 6c9ea...179

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Ja noe i den duren. Da jeg var i begynnelsen av 30 årene hadde jeg faktisk sex med en på 17 år fordi han hadde så stor penis. Kun sex, ikke noe mer. Men det er lenge siden. 

Er ikke dating det

Anonymkode: 52659...47f

Skrevet

Det kommer litt an på. For en date, 25. For date som kan bli et forhold måtte jeg sett av hvor moden han var for alder, hvor han var i livet, hva han ønsket seg osv. Da jeg var 31 hadde jeg 3 barn. En på 25 hadde nok ikke ønsket å ha et forhold med meg. Men jeg hadde en elsker på 22 da jeg var 34 da. Umoden guttunge, så det ble mer et par ganger..

Anonymkode: 5755e...95f

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er ikke dating det

Anonymkode: 52659...47f

Takk detektiv Innlysende! Er det noe mer innlysende du vil fortelle oss?

Anonymkode: afd72...662

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 6.8.2025 den 22.43):

Det skjønner jeg godt som mann i tredveårene. Selv har jeg et lignende forhold til den 17 år gamle datteren til en kompis. Yngre er jo trangere, og så lenge det bare er sex er det ingenting problematisk med slike relasjoner mellom voksne og tenåringer.

Anonymkode: 11fd4...ca3

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Det skjønner jeg godt som mann i tredveårene. Selv har jeg et lignende forhold til den 17 år gamle datteren til en kompis. Yngre er jo trangere, og så lenge det bare er sex er det ingenting problematisk med slike relasjoner mellom voksne og tenåringer.

Du er bare ekkel.

Anonymkode: 46ef8...0a1

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Du er bare ekkel.

Anonymkode: 46ef8...0a1

Er jrg mer ekkel enn kvinne i tredveårene som ligger med en 17 år gammel gutt på grunn av penisstørrelsen? 

Personlig lurer jeg litt på hvordan en voksen dame finner ut hvor stor penisen til en 17 år gammel gutt er?

det var meningen at det skulle være opplagt at jeg prøvde å sette det i perspektiv. 

Jeg er mor til en 16 år gammel gutt som veldig mange syns er  kjekk. Jeg kan opplyse om at han må minnes på å vaske undertøyet sitt og at han for ikke lenge siden begynte å gråte fordi han mistet bussen. Det ordnet seg for Mamma kunne kjøre han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...