Anonym bruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august I sommer har faren hatt barna tre uker, nå har jeg de fire og forventa på en måte at faren skulle ha neste uke ( vi har delt samvær). Han er sint og sier at nok en gang forventer jeg at han stiller opp og har barna ved skolestart. De var hos meg i fjor, så det er ikke sant og året før bodde vi sammen. Nå foreslår han at neste sommer må vi ha de anna hver uke som resten av året fordi det vil være så mye bedre for barna ( de er da 12, 15 og 16 år). Uansett om de er såpass store kan det aldri være til det beste og blir vanskelig i forhold til reising og jeg jobber innen helse og der blir ingen følelse av ferie og vanskelig å legge opp slik turnus. Håpløst. Anonymkode: 4c1c6...994
Anonym bruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august "Forventet på et måte" høres vel ut som om dere i alle fall burde kommunisere og avtale på en mer tydelig måte. Hva som er rett og galt og hvor mange uker hver enkelt skal ha er det vel bare dere som kan avtale, ev med hjelp fra andre instanser om dere ikke klarer å kommunisere godt nok. Det kan jo være lurt med en tredjepart som kan være med å lage en skriftlig avtale som ikke kan misforstås og som begge signerer på sånn at det ikke går an å komme med "Å, jeg trodde at..." Anonymkode: 60a35...2f3
Anonym bruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Anonym bruker skrev (46 minutter siden): "Forventet på et måte" høres vel ut som om dere i alle fall burde kommunisere og avtale på en mer tydelig måte. Hva som er rett og galt og hvor mange uker hver enkelt skal ha er det vel bare dere som kan avtale, ev med hjelp fra andre instanser om dere ikke klarer å kommunisere godt nok. Det kan jo være lurt med en tredjepart som kan være med å lage en skriftlig avtale som ikke kan misforstås og som begge signerer på sånn at det ikke går an å komme med "Å, jeg trodde at..." Anonymkode: 60a35...2f3 vi inngikk avtale om 50%, dele ferier i to og bytte den og den dagen. Avtalte og at avtalen skal evalueres etter eit år. Har prövd å få bytte fredag og ikke söndag, som vi har nå pga at det fungerer veldig dårlig i forhold til ungene, söndagen blir ödelagt og det går utover skolen mandag. Han er lite lydhör. HI Anonymkode: 4c1c6...994
MissSaigon Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Du kan jo tydeligvis ikke forvente noe, så alt må lages plan på i fremtiden. Men med så store barn er det vel hipp som happ hvem som har dem, de trenger jo ikke foreldre hjemme på dagtid. Se det heller som en fordel at du får ha dem litt ekstra?
Anonym bruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august MissSaigon skrev (40 minutter siden): Du kan jo tydeligvis ikke forvente noe, så alt må lages plan på i fremtiden. Men med så store barn er det vel hipp som happ hvem som har dem, de trenger jo ikke foreldre hjemme på dagtid. Se det heller som en fordel at du får ha dem litt ekstra? jeg jobber kveld den ene kvelden og skal på konsert en kveld. har spesielle behov blant barna. Ho eldste har sakt at ho kan väre barnevakt, men ho er midt i pakking og skal begynne på vgs neste helg. forstår ikke at han kan väre så vanskelig. HI Anonymkode: 4c1c6...994
Anonym bruker Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august MissSaigon skrev (1 time siden): Du kan jo tydeligvis ikke forvente noe, så alt må lages plan på i fremtiden. Men med så store barn er det vel hipp som happ hvem som har dem, de trenger jo ikke foreldre hjemme på dagtid. Se det heller som en fordel at du får ha dem litt ekstra? Har kommet frem til at de blir her, er hans tap. Men kjempe merkelig at han ikke har lyst å ha dattera si noen dager før ho flytter på skule. Anonymkode: 4c1c6...994
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå