Gå til innhold

Dersom dere er på besøk hos noen med panel på veggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere lagt merke til det om det var en kant på tvers?

Vi har veldig lyst til å sette panel på en stygg vegg i stuen, men bilen vår er 20 cm for kort til å få dem med oss hjem. Vurderer å be utsalgsstedet å dele dem på tvers og få en skjøt på midten 

Anonymkode: f5681...8ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Når du først skal gjøre noe fint hjemme, lei en henger ☺️

Anonymkode: 69deb...58f

Skrevet

Om jeg hadde lagt merke til det eller tenkt over det om jeg var på besøk hos deg er ganske tvilsomt.  Det skal skille seg veldig ut i positiv eller negativ retning for at jeg skal legge merke til noe sånt.  Med meg hadde det heller vært sånn at du kunne ha pusset opp hele stua og jeg hadde ikke registrert det.....   Men jeg vet med meg selv at jeg hadde kommet til å irritere meg grønn om jeg hadde gjort det hjemme hos meg selv.

Anonymkode: 36023...01a

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja. Når du først skal gjøre noe fint hjemme, lei en henger ☺️

Anonymkode: 69deb...58f

Har ikke hengerfeste på bilen

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Har ikke hengerfeste på bilen

Lei en bil eller bestill levering. En slik kant hadde iallfall irritert meg grenseløst.

Anonymkode: 084da...656

Skrevet

Ja det ville jeg ha sett. 

Skrevet

Jeg detalj freak da, jeg henger meg litt opp i halvgjort arbeid. Kuttet lister feil, ikke fuget skikkelig og når panel er festet feil. 
Jeg sier aldri noe og tenker ikke noe spesielt annet enn at jeg ikke ville hatt det slik selv. 

Anonymkode: 8daa1...8d9

Skrevet

Det ville jeg ha sett som gjest og absolutt ikke kunne levd med som eier. 

Skrevet

Ja, det hadde jeg sett og muligens stussa på, men jeg ville aldri sagt noe. Det er jo dere som skal se denne veggen hver dag, så om dere ikke synes det gjør noe så er det jo bare å sage i vei. 

Skrevet

Det er jo klart at man ser det, men om man byr seg  er jo individuelt. 

Jeg skjønner personlig ikke dilemmaet, det hadde aldri vært aktuelt for meg å kutte opp panelen slik du beskriver. 

Hvor langt skal dere kjøre med denne lasten? Om det kun er 20 cm som stikker ut kan dere merke det godt og kjøre det hjem med den bilen dere har. Ellers hadde jeg enten lånt bil eller betalt for hjemlevering. 

Skrevet

Jeg hadde nok ikke lagt merke til det.

Anonymkode: 6382f...6c1

Skrevet

Ja, det hadde jeg sett.

Ja, det hadde jeg irrtert meg grønn over om det var min vegg.

Jeg hadde selvfølgelig aldri sagt noe negativt om det til vertskapet, hva andre mennesker velger for sine hjem legger jeg meg ikke opp i. Jeg gjør som jeg er opplært til der, gir et kompliment om jeg synes noe er fint, holder kjeft om jeg ikke har noe positivt å si ;)

Men det kan da ikke være noe problem å få levert panel til en vegg? Eller kjørt hjem med bakdøren knyttet nesten igjen? Folk kjører da med ting som er for langt til hengeren, eller har ting på taket som er lenger enn bilen. Knyt igjen døren, sikre lasten, og kjør pent.

Anonymkode: 4c4f6...c84

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ja, det hadde jeg sett.

Ja, det hadde jeg irrtert meg grønn over om det var min vegg.

Jeg hadde selvfølgelig aldri sagt noe negativt om det til vertskapet, hva andre mennesker velger for sine hjem legger jeg meg ikke opp i. Jeg gjør som jeg er opplært til der, gir et kompliment om jeg synes noe er fint, holder kjeft om jeg ikke har noe positivt å si ;)

Men det kan da ikke være noe problem å få levert panel til en vegg? Eller kjørt hjem med bakdøren knyttet nesten igjen? Folk kjører da med ting som er for langt til hengeren, eller har ting på taket som er lenger enn bilen. Knyt igjen døren, sikre lasten, og kjør pent.

Anonymkode: 4c4f6...c84

Dette☝️

Anonymkode: fc1e5...48e

Skrevet

Veldig med de andre her, finn en annen løsning, vær så snill. 

Anonymkode: 480ec...ba4

Skrevet

Hadde lagt merke til det, for panelen vil flise seg litt opp når den deles og da vil fargen være annerledes. Hadde ikke sagt noe, men tenkte på det. Hvis det er en vegg som dere skal ha et møbel foran så kan dere i såfall ta skjøten nederst. 

Anonymkode: b4a94...250

Skrevet

Hadde sett det med en gang. Bestill panelen levert hjem. Skal du først bruke penger på en vegg, så betaler du 500 for levering også. 

Anonymkode: ad661...283

Skrevet

Det ville jeg sett, og tenkt at ikke var fint. Hadde ikke sagt noe selvfølgelig. Ville funnet en annen løsning enn å kutte dem opp. 

Skrevet

Det høres ut som en utrolig dum, (og veldig synlig), løsning. Bestill transport hjem av materialene. Problem løst! 

Skjønner ikke hva dette har med at evt gjester vil se skjøten å gjøre. Dere vil jo se den for alltid…..

Anonymkode: 78a56...892

Skrevet

Det hadde jeg lagt veldig godt merke til, ja. Det ville jo blitt veldig synlig. Som gjest ville jeg aldri ha sagt noe, selvsagt. Som huseier ville jeg ha funnet en annen løsning for det ville ha ergret meg hver eneste dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...