Anonym bruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Trigger det forkjølelsen eller kan det være positivt? Jeg har et daglig program på 20 min kardiolog og 50-60 min styrke. Det gir meg masse energi, så jeg har veldig lyst til å trene. Men det viktigste for meg er å holde sykdom unna siden jeg skal noe på fredag. Noen med peiling på slikt? Anonymkode: ee095...3a7
Anonym bruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Trigger det forkjølelsen eller kan det være positivt? Jeg har et daglig program på 20 min kardiolog og 50-60 min styrke. Det gir meg masse energi, så jeg har veldig lyst til å trene. Men det viktigste for meg er å holde sykdom unna siden jeg skal noe på fredag. Noen med peiling på slikt? Anonymkode: ee095...3a7 20 min KARDIO 😂 HI Anonymkode: ee095...3a7
Anonym bruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Viss den kun sitter i nesa og man kjenner på kroppen ikke føles syk og/eller det ikke er feber inkludert, kan man trene litt forsiktig, sa legen min til meg for noen år siden. Men ikke full intensitet, og man må gi seg med en gang noe ikke føles bra. Så en skikkelig kardio-økt er nok ikke å anbefale, tvert i mot. Anonymkode: 048e5...3e0
Anonym bruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Viss den kun sitter i nesa og man kjenner på kroppen ikke føles syk og/eller det ikke er feber inkludert, kan man trene litt forsiktig, sa legen min til meg for noen år siden. Men ikke full intensitet, og man må gi seg med en gang noe ikke føles bra. Så en skikkelig kardio-økt er nok ikke å anbefale, tvert i mot. Anonymkode: 048e5...3e0 Kjenner det litt i hodet og nesa, men Hartviksen feber. Tror jeg tar en hviledag i dag og ser an i morgen. De daglige øktene er bare så viktige for meg. Kverner litt på tanker for tiden, og da hjelper det veldig med trening. HI Anonymkode: ee095...3a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå