Gå til innhold

Ville dere latt en 17 åring og snart 15 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært alene hjemme fra tirsdag-fre/lørdag? De er jenter, hadde ikke funnet på noe tull. Kjæresten til eldste (snart 19 år) kunne og evt overnattet. Vi vil dra på hytta siste ferieuke, men spørs om hun eldste vil være med da, vært borte fra kjæresten i 14 dager. Hun på snart 15 er så muggen for tiden, så er bare slitsomt å ha henne med for da er hun sur hele tiden. Vi tar med oss minstejenta på 8 år. Vi bor i byggefelt så naboer er hjemme osv. 

Jeg heller mot ja, men mannen er ikke enig med at hun på snart 15 skal bli igjen. Hva hadde dere gjort? Vi er 3 timer unna.

Anonymkode: 7f393...e46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg flytta ut da jeg var 16… 

Mine på da 17 og 14 var alene hjemme en uke mens vi var i syden. Det gikk fint det. Eldste flytta ut året etter så hadde vært dumt om hu ikke klarte seg alene ei uke 

Anonymkode: 2ab8b...93c

Skrevet

Ja, absolutt. Ser ikke noe problem med det?

Anonymkode: 63fe9...98a

Skrevet

Skjønner ikke problemet. Noen få døgn må så store unger klare å være alene. 

Anonymkode: c64f9...ba3

Skrevet

Mine på 16 og 18 var hjemme alene en uke i sommer. Helt uproblematisk. 

Anonymkode: 92cb7...3ca

Skrevet

Det kommer helt an på barna. For de fleste er ikke dette et problem. Her hadde det gått under tvil, men de måtte nok sendt noen meldinger underveis. Det hadde nok gått fint, men ettersom de har noen perioder der de trykker på hverandres feile knapper hadde vi nok måtte følge litt mer med enn andre gjerne må. En venninne kunne ikke gjort det. Der hadde det vært grensetesting og dårlige valg. 

Anonymkode: 1ee3f...553

Skrevet

Ja, hvis ikke det er fare for at det blir fest-kræsjet.

Anonymkode: c82a2...3e3

Skrevet

Helt uproblematisk, våre (natt 17 og 13) gjør det ofte

Anonymkode: 3a818...5e3

Skrevet

Helt uproblematisk her i huset. De er 16 og 14. 

Anonymkode: dab57...466

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Vært alene hjemme fra tirsdag-fre/lørdag? De er jenter, hadde ikke funnet på noe tull. Kjæresten til eldste (snart 19 år) kunne og evt overnattet. Vi vil dra på hytta siste ferieuke, men spørs om hun eldste vil være med da, vært borte fra kjæresten i 14 dager. Hun på snart 15 er så muggen for tiden, så er bare slitsomt å ha henne med for da er hun sur hele tiden. Vi tar med oss minstejenta på 8 år. Vi bor i byggefelt så naboer er hjemme osv. 

Jeg heller mot ja, men mannen er ikke enig med at hun på snart 15 skal bli igjen. Hva hadde dere gjort? Vi er 3 timer unna.

Ja absolutt

Anonymkode: df351...4ff

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, hvis ikke det er fare for at det blir fest-kræsjet.

Anonymkode: c82a2...3e3

Enig, be en nabo si fra om noe ser ut til å skje i huset

Anonymkode: df351...4ff

Skrevet

Takk for svar.

Er absolutt ikke noen fare for fest kræsj med disse jentene her, så det er jeg ikke bekymret for. 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...