Anonym bruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Er det mannen eller kvinnen som fører penis inn? Jeg hsr møtt en og man ber meg ta den inn, alltid 😅 uansett stilling. Har aldri opplevd det før 🙈 Anonymkode: b608d...c73
Anonym bruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Det er jo litt stillingsavhengig synes jeg. Altså hvis jeg er på toppen, så trer jo jeg meg ned på ham på en måte, men om han tar meg bakfra er det jo han som aktivt fører penisen sin inn i meg. Underveis er det jo bevegelser fra oss begge som sørger for friksjon, i de fleste stillinger i hvert fall. Anonymkode: 89491...405
Anonym bruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Normalt sett er det avhengig av stilling ja. At han du er med ønsker at du skal lede den inn, er fordi det er opphissende for han. Menn digger når kvinner viser at de vil ha, selv om det av og til er skuespill. Sex er mye skuespill. Anonymkode: 4dbfd...c48
Anonym bruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Det er jo litt stillingsavhengig synes jeg. Altså hvis jeg er på toppen, så trer jo jeg meg ned på ham på en måte, men om han tar meg bakfra er det jo han som aktivt fører penisen sin inn i meg. Underveis er det jo bevegelser fra oss begge som sørger for friksjon, i de fleste stillinger i hvert fall. Anonymkode: 89491...405 Enig med deg. Men han her vil jeg skal gjøre det uansett 🤭 Anonymkode: b608d...c73
Anonym bruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Enig med deg. Men han her vil jeg skal gjøre det uansett 🤭 Anonymkode: b608d...c73 Jeg er mann selv. Det er mye fin psykologi i at hun tar tak i den og leder den inn. Det er samtykke, lyst, utålmodighet, samarbeid, og så er det selvsagt sexy. Ikke noe å le av😇 Anonymkode: 4dbfd...c48
Anonym bruker Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Normalt sett er det avhengig av stilling ja. At han du er med ønsker at du skal lede den inn, er fordi det er opphissende for han. Menn digger når kvinner viser at de vil ha, selv om det av og til er skuespill. Sex er mye skuespill. Anonymkode: 4dbfd...c48 Det har jeg ikke tenkt på ☺️ Anonymkode: b608d...c73
Anonym bruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg er mann selv. Det er mye fin psykologi i at hun tar tak i den og leder den inn. Det er samtykke, lyst, utålmodighet, samarbeid, og så er det selvsagt sexy. Ikke noe å le av😇 Anonymkode: 4dbfd...c48 Jeg ler ikke av det. Lo av at det var pinlig å spørre om dette. Takk for svar. Anonymkode: b608d...c73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå