Anonym bruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Og hva gjør at du bytter ut den du har? Har en Samsung tlf nå men savner iphone så vurderer å kjøpe ny "bare" fordi jeg ønsker det. Har alltid hatt telefoner enten til de omtrent er ubrukelig eller har blitt stjålet. Kjenner litt på dårlig samvittighet fordi det koster mye med ny men også i forhold til forbrukersamfunnet. Kunne du kjøpt ny "bare" fordi du hadde lyst på ny? Anonymkode: 97952...865
Anonym bruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Jeg har alltid hatt telefonene til de ikke er brukendes lenger. Sist telefon hadde jeg i 5 år. Anonymkode: 88750...548
Anonym bruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Jeg kjøper aldri bare fordi. Men når batteriet blir dårlig eller kamera ikke lenger tar okey bilder. Kjøper alltid en modell eller to under den nyeste Anonymkode: 5f182...fbd
MissSaigon Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Jeg har de så lenge de er brukende. Forrige telefon måtte jeg har med powerbank i veska fordi batteriet var så dårlig. Så jeg har aldri kjøpt ny "bare fordi jeg har lyst på", men jeg hadde nok også byttet til Iphone selv om den android fungerte. Vi har Samsung som vakttelefon på jobb, og jeg hater så sterkt!
Anonym bruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august Jeg bruker til de slutter å virke. Varer ca. 3-5 år. Anonymkode: 1c93c...dae
Anonym bruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august Bytter hvert tredje år omtrent. Anonymkode: 41a57...8d5
Anonym bruker Skrevet 6. august #8 Skrevet 6. august Bytter ca. hvert tredje år. Tjenestetelefon. Anonymkode: bedf2...b49
Anonym bruker Skrevet 6. august #9 Skrevet 6. august Min forrige hadde jeg ikke 6 måneder, med det var fordi jeg falt stygt og den ble ødelagt. Den jeg har nå nærmer seg 2,5 år, og kommer til å ha den en god stund til håper jeg på. Skifter ikke før jeg må Anonymkode: 3b8a8...6b3
Anonym bruker Skrevet 6. august #10 Skrevet 6. august Bytter når den absolutt ikke funker mer. Forrige tlf hadde jeg i 9 år. Nå er jeg på 3. året på denne tlf, og har ingen planer om å bytte. Anonymkode: 3adea...9a9
Gucci_Helene Skrevet 6. august #11 Skrevet 6. august Bytter når de blir ødelagt/slutter å virke. 2-3 år som regel
Anonym bruker Skrevet 6. august #12 Skrevet 6. august Anonym bruker skrev (6 timer siden): Og hva gjør at du bytter ut den du har? Har en Samsung tlf nå men savner iphone så vurderer å kjøpe ny "bare" fordi jeg ønsker det. Har alltid hatt telefoner enten til de omtrent er ubrukelig eller har blitt stjålet. Kjenner litt på dårlig samvittighet fordi det koster mye med ny men også i forhold til forbrukersamfunnet. Kunne du kjøpt ny "bare" fordi du hadde lyst på ny? Anonymkode: 97952...865 Jeg kjøper billige mobiler med bra kamera. Kjøper ny når gammel er ødelagt. Den jeg har nå kostet 2500 og den har jeg hatt i snart 7 år. Batteriet begynner å bli dårlig og kamera er knust, så skal snart kjøpe "ny"mobil. Kjøper alltid second hand. Anonymkode: fc434...92d
Anonym bruker Skrevet 6. august #13 Skrevet 6. august Bytter når den jeg har ikke fungerer lengere. Så dyrt det er for mobil, så bytter jeg ikke bare fordi. Anonymkode: 424ec...d4f
Anonym bruker Skrevet 6. august #14 Skrevet 6. august Jeg bytter når den fungerer dårligere når det gjelder batteri og ytelse. Ca hvert tredje år. Jeg har android, og kunne ikke tenke meg iphone, så hadde aldri byttet bare for å bytte. Anonymkode: d62e2...d30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå