Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere her inne som er litt over gjennomsnittet hekta på forum? Jeg er... I de "verste" periodene mine kan jeg lage tråder om alt mulig i livet mitt og det er nesten så jeg ikke kan ta ett valg uten å ha opprettet en tråd om det og fått råd  først. Det høres jo helt tullete ut? Er det det, eller er det innafor nå til dags? Skal sies at jeg har vokst opp på internett da...

Anonymkode: 6df5b...a24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tullete, ja

Anonymkode: 47a33...fde

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er tullete, ja

Ja, jeg ser jo det. Men hvordan slutter jeg da? Jeg har vært på forum siden jeg var 11 år gammel, så føler det er en veldig inngrodd vane.

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Ja, jeg ser jo det. Men hvordan slutter jeg da? Jeg har vært på forum siden jeg var 11 år gammel, så føler det er en veldig inngrodd vane.

11 år!? Det var tidlig. Du får bare logge av, slette brukere, snakke med venner/familie isteden 

Skrevet

Jeg er her mye jeg og. Oppretter tråder om det ene og det andre. Egentlig fullstendig bortkastet fordi jeg er i 90 % av tilfellene ikke enig med folk heller. Det hører til sjeldenhetene at jeg tenker takk! Noen av brukerne her inne irriterer meg grenseløst og, men det er en slags underholdning tror jeg. 

Anonymkode: d68f6...6e4

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg er her mye jeg og. Oppretter tråder om det ene og det andre. Egentlig fullstendig bortkastet fordi jeg er i 90 % av tilfellene ikke enig med folk heller. Det hører til sjeldenhetene at jeg tenker takk! Noen av brukerne her inne irriterer meg grenseløst og, men det er en slags underholdning tror jeg. 

Anonymkode: d68f6...6e4

Jeg føler jeg stadig lærer noe nytt eller endrer perspektiv ut i fra svar jeg får her, så opplever det jo som nyttig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

11 år!? Det var tidlig. Du får bare logge av, slette brukere, snakke med venner/familie isteden 

Jepp. Og ja, jeg tror jeg skal forsøke det.

Skrevet

Du er blitt avhengig. Snakk med chat gpt der får du gode svar. 
Men aller helst ta egne valg basert på magefølelsen din. Du undergraver deg selv ved å hele tiden må ha bekreftelse fra andre 

Anonymkode: 42d20...93d

Skrevet

Jeg også, dessverre... Ikke så mye av å poste, men å lese. Synes det blir færre og færre aktive forum, og lengre mellom de saklige og gode postene, men har blitt litt avhengig av å lese på forum etter å ha gjort det i over 20 år.  

Anonymkode: 8dc20...b4b

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Noen flere her inne som er litt over gjennomsnittet hekta på forum? Jeg er... I de "verste" periodene mine kan jeg lage tråder om alt mulig i livet mitt og det er nesten så jeg ikke kan ta ett valg uten å ha opprettet en tråd om det og fått råd  først. Det høres jo helt tullete ut? Er det det, eller er det innafor nå til dags? Skal sies at jeg har vokst opp på internett da...

Sånn er ikke jeg. Har du ikke et liv? 

Anonymkode: ec734...e32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...