Gå til innhold

Mannen gjorde narr av meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er garantert en liten ting, men det føyer seg bare inn i rekken over så masse ufint han bedriver. I dag når vi spiste middag tok jeg han i å «herme» med et ekkelt uttrykk i ansiktet etter måten jeg spiste på. Han syns vel ikke at jeg spiser riktig så dette var hans måte. Usikker på om han fikk med seg at jeg så det. Men jeg ble helt satt ut. Våre to voksne barn satt der og jeg håper de ikke så det. Jeg merker jeg har gått med tårene nesten ute hele ettermiddagen. Prøver å si til meg selv at jeg bare overreagerer men jeg syns det var stygt gjort. Eller?

Anonymkode: 0622b...63c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror noen er så dumme at de ikke forstår hvordan det blir oppfattet selv. Kjæresten min også driver og «hermer» etter hvordan jeg spiser. Drit irriterende. Og jeg har alltid tenkt over hvordan jeg spiser så dette er ikke smarting eller noe men mer hvis jeg tar en bolle til at han lager «mums mums mums»-lyder fordi jeg spiser så mye. Men han er ikke ufin ellers.

Men hvis dette bare føyer seg inn i rekken bør du ta det opp. Jeg tror hovedgrunnen til at mamma skilte seg fra pappa var fordi han var ufin og gjorde narr hele tiden. Man føler seg ikke særlig elsket da.

klem til deg

Anonymkode: 23a95...eb3

Skrevet

Han trykker på knappen der det sårer mest. Sannsynligvis latterliggjør han også følelsen din. I tillegg vet han at han har deg, ellers hadde du jo gått for lengst. Du bør virkelig konfrontere når det skjer, evnt latterliggjøre måten har forsøker å trykke deg ned på. Hold deg alvorlig og spør ham om han har vondt noen steder og at han driter seg ut. Sikker på at ungene dine har oppfattet hans oppførsel de og. Sikker på at ungene heier på deg, når du først tar igjen.

Skrevet

Jeg synes det er veldig usympatisk gjort. Det er normalt at to som har vært lenge sammen av og til blir litt lei av den andre, og finner ting som irriterer. Det går begge veier, og det bør begge forstå, og være overbærende med. Han er neppe perfekt i alt han foretar seg han heller. Det ville vært et mirakel. 

Anonymkode: 83511...8b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...