Anonym bruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Er det normalt? Da jeg ringte og etterlyste time så de jeg hadde fått 4ukers frist. Fikk innkalling i dag om 8 uker? Er ikke det litt lenge å vente? Anonymkode: 72faa...208
Anonym bruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Jo, det synes jeg er for lenge å vente. Legen din bør ringe inn hastesak slik at du kommer raskere inn. Anonymkode: e3ff7...dac
Anonym bruker Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jo, det synes jeg er for lenge å vente. Legen din bør ringe inn hastesak slik at du kommer raskere inn. Anonymkode: e3ff7...dac Takk. Begynte å lure om jeg var hysterisk her nå. Syns 4 uker var lenge å vente, men 8 er jo i drøyeste laget. Skjønner de henger bakpå med ventelistene sine, men så lenge…. 😩 Anonymkode: 72faa...208
lilletrille 24 Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Jeg fikk ikke engang time når jeg fant en kul, dem sa det ikke kunne være kreft på grunn av alderen min så gikk privat og kreft var det
Anonym bruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august lilletrille 24 skrev (Akkurat nå): Jeg fikk ikke engang time når jeg fant en kul, dem sa det ikke kunne være kreft på grunn av alderen min så gikk privat og kreft var det Du tuller?? Hvordan kan dem si noe sånt? 😭 håper du er frisk igjen ❤️ kan jeg spørre hvilket helseforetak det var? Anonymkode: 72faa...208
lilletrille 24 Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du tuller?? Hvordan kan dem si noe sånt? 😭 håper du er frisk igjen ❤️ kan jeg spørre hvilket helseforetak det var? Anonymkode: 72faa...208 jeg har ikke kreft lenger men mistet muligheten til og kunne fryse egg siden jeg hadde fått kreft med spredning så det har gjort det veldig vanskelig å bli gravid😭
Anonym bruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august lilletrille 24 skrev (50 minutter siden): jeg har ikke kreft lenger men mistet muligheten til og kunne fryse egg siden jeg hadde fått kreft med spredning så det har gjort det veldig vanskelig å bli gravid😭 Så leit å høre 😩 Håper du får god hjelp ❤️ Anonymkode: 72faa...208
Anonym bruker Skrevet 5. august #8 Skrevet 5. august lilletrille 24 skrev (1 time siden): jeg har ikke kreft lenger men mistet muligheten til og kunne fryse egg siden jeg hadde fått kreft med spredning så det har gjort det veldig vanskelig å bli gravid😭 Men har ikke legen henvist deg på et pakkeforløp til sykehuset. Da går det unna!!! Jeg hadde kul, gikk til fastlegen, hun gjorde undersøkelser og bekreftet kul. Jeg ble henvist den fredagen på «pakkeforløp» og mandag en drøy uke etterpå var jeg på sykehuset!!!!! Anonymkode: baa7f...7aa
Anonym bruker Skrevet 5. august #9 Skrevet 5. august Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men har ikke legen henvist deg på et pakkeforløp til sykehuset. Da går det unna!!! Jeg hadde kul, gikk til fastlegen, hun gjorde undersøkelser og bekreftet kul. Jeg ble henvist den fredagen på «pakkeforløp» og mandag en drøy uke etterpå var jeg på sykehuset!!!!! Anonymkode: baa7f...7aa Vet ikke om du skulle svare hun eller meg, men jeg vet ikke hva jeg er henvist til. Trodde kul automatisk havnet hos pakkeforløp. Har fått time til mammografi og ultralyd i september. Legen bekreftet kulen på timen, ja Anonymkode: 72faa...208
lilletrille 24 Skrevet 5. august #10 Skrevet 5. august Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Men har ikke legen henvist deg på et pakkeforløp til sykehuset. Da går det unna!!! Jeg hadde kul, gikk til fastlegen, hun gjorde undersøkelser og bekreftet kul. Jeg ble henvist den fredagen på «pakkeforløp» og mandag en drøy uke etterpå var jeg på sykehuset!!!!! Anonymkode: baa7f...7aa Jeg fikk alderi time hos fastlegen, jeg ringte dit i flere uker men fikk alderi noen time så måtte gå privat
Anonym bruker Skrevet 5. august #11 Skrevet 5. august lilletrille 24 skrev (9 minutter siden): Jeg fikk alderi time hos fastlegen, jeg ringte dit i flere uker men fikk alderi noen time så måtte gå privat Da misforsto jeg svaret ditt. Jeg har vært hos lege som har bekreftet kul, og henvist meg. Syns bare det var lenge å vente Anonymkode: 72faa...208
Anonym bruker Skrevet 5. august #12 Skrevet 5. august Anonym bruker skrev (4 timer siden): Er det normalt? Da jeg ringte og etterlyste time så de jeg hadde fått 4ukers frist. Fikk innkalling i dag om 8 uker? Er ikke det litt lenge å vente? Anonymkode: 72faa...208 Det synes jeg var lenge. De gangene jeg har vært henvist videre, så har det ikke tatt mange dagene før jeg fikk time. Anonymkode: f3e2b...9c4
Anonym bruker Skrevet 5. august #13 Skrevet 5. august Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det synes jeg var lenge. De gangene jeg har vært henvist videre, så har det ikke tatt mange dagene før jeg fikk time. Anonymkode: f3e2b...9c4 Da skal jeg ringe de å spørre i morgen. Snakket med de sist uke og da sa de at jeg hadde fått frist på 4 uker. Har vært der en gang før, men kan ikke huske at det var så lang ventetid da. Og da var det ingen kul, men noe annet jeg bare ville sjekke ut Anonymkode: 72faa...208
Anonym bruker Skrevet 5. august #14 Skrevet 5. august Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Da skal jeg ringe de å spørre i morgen. Snakket med de sist uke og da sa de at jeg hadde fått frist på 4 uker. Har vært der en gang før, men kan ikke huske at det var så lang ventetid da. Og da var det ingen kul, men noe annet jeg bare ville sjekke ut Anonymkode: 72faa...208 Det er noen år siden jeg gjorde det sist, så det kan være endret, men jeg synes 8 uker uansett var veldig lenge. Anonymkode: f3e2b...9c4
Anonym bruker Skrevet 5. august #15 Skrevet 5. august Jeg fikk mammografi etter 4 uker UTEN at lege bekreftet kul, pga familiehistorikk. Anonymkode: f0121...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå