Anonym bruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Jeg er i førtiårene, og har en del single kompiser på samme alder. Et par av dem er utelukkende ute etter eldre kvinner. De mener kvinner rundt 60 år er veldig sexy og tiltrekkende. De er kjekke også. Hva mener dere kvinner (rundt 60) om dette. Høres det fristende ut? Anonymkode: eabb5...c59
Anonym bruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Jeg er i førtiårene, og har en del single kompiser på samme alder. Et par av dem er utelukkende ute etter eldre kvinner. De mener kvinner rundt 60 år er veldig sexy og tiltrekkende. De er kjekke også. Hva mener dere kvinner (rundt 60) om dette. Høres det fristende ut? Anonymkode: eabb5...c59 Det er mange på den alderen som lar seg sjarmere av unge menn. Anonymkode: 127cf...152
Anonym bruker Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august Jeg tenker at i den alderen er de gamle nok til å bestemme seg hva de ønsker og det spiller ingen rolle hva vi mener om det Anonymkode: cb2ae...4c9
Anonym bruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Er det noen her inne i den alderen da? Anonymkode: dad9d...f9c
Anonym bruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august Menn i 40-åra er jo generelt sprekere enn menn i 60-åra. Når jeg kommer i de 60, vil jeg tro at jeg fortsatt vil finne yngre menn mer attraktive, siden jeg gjør det i dag som 42-åring. Hadde ikke hatt noe problem å ha sex med en i 20-årene. De er voksne, samtykkende mennesker. Legger til at jeg ikke utelukkende går etter yngre menn, nåværende elsker er 48 år. Forrige var 30. Anonymkode: 0e091...a43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå