Gå til innhold

Sang til dagen jeg går opp gulvet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi snakker om å gifte oss, men det blir på rådhuset. Men jeg ønsker å ha en sang når jeg går opp gulvet, er denne sangen grei? Eller passer den ikke? Liker den veldig godt. Scorpions - Send Me An Angel

Endret av Gladjente00
Glemte å legge til noe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi giftet oss borgerlig satt vi på stolene våre og ventet på at den som skulle vie oss kom inn i rommet. Gikk ikke opp gulvet som man gjør i kirken. Men mulig dette er forskjellig fra sted til sted. Vi kunne ønske oss en sang, men den hadde blitt spilt i løpet av seremonien.

Anonymkode: e5193...285

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Når vi giftet oss borgerlig satt vi på stolene våre og ventet på at den som skulle vie oss kom inn i rommet. Gikk ikke opp gulvet som man gjør i kirken. Men mulig dette er forskjellig fra sted til sted. Vi kunne ønske oss en sang, men den hadde blitt spilt i løpet av seremonien.

Anonymkode: e5193...285

Her har vi ett gulv vi kan gå opp.. altså vente utforbi og gå inn mellom sitteplassene for de som sitter der. Bror min og svigerinne mi giftet seg også slikt og de hadde en sang der hun og faren gikk opp. Er jo ikke like langt det gulvet så kan jo ikke ver en så lang sang😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...