Anonym bruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august At du gidder å dra til Kreta når det er så fint vær hjemme i Norge, det er jo nå Norge er på sitt beste. Vel, når det var hetebølge i Norge så jobbet jeg, holdt på å koke bort på jobb. Orket ikke å sitte ute i sola etter endt arbeidsdag da. Første ferieuke uke 30 var vi på hytta og hadde kjempe fint vær, litt for varmt. Orket ikke fjellturer så vi badet en del. Nå er vi 14 dager på kreta og det pissregner hjemme. Så er veldig glad for at vi er her nå. Vi har hatt norgesferie i så mange år, må jo ha med klær til alle årstider omtrent. Vi har hatt kjempe fint vær og vi har hatt ferieuker der det bare har regnet. Uansett så bestilte vi denne turen i fjor da vi er 10 stk på ferie sammen, da vet man jo ikke hvordan været er neste år. Hadde uansett ikke avbestilt turen om det fortsatt hadde vært hetebølge hjemme. Er noe helt annet å være i sydenland med sjø og basseng enn den trykkende, klamme sommeren hjemme. Man får alt servert, slipper å rydde på plass, vaske osv. Det er ferie for meg. Hvorfor er det sånn at man må forsvare ferien sin uansett hva man gjør? Har man norgesferie er det galt, drar man til sydenland er det galt. Og for guds skyld, drar du til Tyrkia er du en taper....Kan ikke folk få ha den ferien de syns er best det året? Anonymkode: 34ef2...8fc
Anonym bruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Jeg har aldri til dags dato forsvart ferien min en eneste gang. Bli voksen, stå for handlingene dine og drit i hva andre mener. Livet blir så mye bedre da. Anonymkode: a2625...91b
Anonym bruker Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Jeg har aldri til dags dato forsvart ferien min en eneste gang. Bli voksen, stå for handlingene dine og drit i hva andre mener. Livet blir så mye bedre da. Anonymkode: a2625...91b Jeg driter i hva andre mener, men hører dette rundt omkring og. Livet mitt kunne ikke vært bedre faktisk. Men har jo lest her inne der man må forsvare sitt valg av ferie, sånn er det hvert år her. Hi Anonymkode: 34ef2...8fc
Anonym bruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august Har aldri opplevd å måtte forsvare hva jeg gjør i ferien eller hvor jeg drar. Høres som du går på ungdomsskolen Anonymkode: 13616...12c
Anonym bruker Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august At folk kommenterer at de ikke skjønner at man reiser vekk når det er så varmt er jo ikke noe rart når været er fint. Jeg ser ingen grunn til at man skal bli forurettet av det og komme med forsvarstaler. Anonymkode: 3b2f8...351
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. august #7 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (7 minutter siden): At folk kommenterer at de ikke skjønner at man reiser vekk når det er så varmt er jo ikke noe rart når været er fint. Jeg ser ingen grunn til at man skal bli forurettet av det og komme med forsvarstaler. Anonymkode: 3b2f8...351 Det er jo litt rart at mange ikke forstår at man reiser til andre land for andre grunner enn været? Om det er 30 grader på Otta så er ikke helt det samme som 30 grader i Roma eller på Kreta . Når noen sier sånt så er det ikke rart at man blir litt oppgitt?
Anonym bruker Skrevet 4. august #8 Skrevet 4. august mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Det er jo litt rart at mange ikke forstår at man reiser til andre land for andre grunner enn været? Om det er 30 grader på Otta så er ikke helt det samme som 30 grader i Roma eller på Kreta . Når noen sier sånt så er det ikke rart at man blir litt oppgitt? Foretrekker Gudbrandsdalen hvilken som helst dag fremfor Roma og Kreta, og det synes sikkert DU er rart…? Alle mener noe om hva alle gjør, sånn er det bare og det bør man bare akseptere. Hva folk mener betyr ingenting. Anonymkode: 9199e...d0f
Anonym bruker Skrevet 4. august #9 Skrevet 4. august mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden): Det er jo litt rart at mange ikke forstår at man reiser til andre land for andre grunner enn været? Om det er 30 grader på Otta så er ikke helt det samme som 30 grader i Roma eller på Kreta . Når noen sier sånt så er det ikke rart at man blir litt oppgitt? Men hvor mange er det som ikke forstår det? At man kommer med en kommentar om at det er like fint i Norge som Kreta er jo bare småprat. Om man er så usikker at man føler at man må forsvare seg, enten man ferierer her eller der er noe en selv bør jobbe litt med. Anonymkode: a2625...91b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. august #10 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Foretrekker Gudbrandsdalen hvilken som helst dag fremfor Roma og Kreta, og det synes sikkert DU er rart…? Alle mener noe om hva alle gjør, sånn er det bare og det bør man bare akseptere. Hva folk mener betyr ingenting. Anonymkode: 9199e...d0f Hva noen foretrekker er jo irrelevant. Det handler vel mest om å ikke forstå hvorfor folk velger noe annet enn en selv .
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. august #11 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men hvor mange er det som ikke forstår det? At man kommer med en kommentar om at det er like fint i Norge som Kreta er jo bare småprat. Om man er så usikker at man føler at man må forsvare seg, enten man ferierer her eller der er noe en selv bør jobbe litt med. Anonymkode: a2625...91b Det handler vel om dumme spørsmål da? Litt oppgitt er det vel lov å bli når sånt blir sagt ?
Anonym bruker Skrevet 4. august #12 Skrevet 4. august Ja takk begge deler😀 Vært lite godt vær hos oss i sommer, men blitt litt sol og bading, og noen fjell- og teltturer. Og det ble 14 dager på Sicilia😀 Sol, varme, oppleve nye ting, spise annen mat, farte litt rundt og ha det gøy😀 Hva man legger i ferie er opp til den enkelte. Så lenge man er fornøyd, har det bra og koser seg. Det er vel det viktigste. Er det ikke? Anonymkode: d0f93...2b6
Anonym bruker Skrevet 4. august #13 Skrevet 4. august mamma til adhd gutt<3 skrev (11 minutter siden): Det handler vel om dumme spørsmål da? Litt oppgitt er det vel lov å bli når sånt blir sagt ? Du selv har jo lurt veldig mye på hvorfor noen velger all inclusive. Du mente sikkert ikke noe vondt med det? Man må nesten være litt raus ovenfor andre mennesker og ikke tolke alt i verste mening. Anonymkode: 9199e...d0f
Anonym bruker Skrevet 4. august #14 Skrevet 4. august mamma til adhd gutt<3 skrev (50 minutter siden): Det er jo litt rart at mange ikke forstår at man reiser til andre land for andre grunner enn været? Om det er 30 grader på Otta så er ikke helt det samme som 30 grader i Roma eller på Kreta . Når noen sier sånt så er det ikke rart at man blir litt oppgitt? Det er jo bare en kommentar når man prater sammen,folk er forskjellige og har forskjellige synspunkt. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor det er noe å bli oppgutt over. Må alt tas opp i verste mening. Anonymkode: 3b2f8...351
Anonym bruker Skrevet 4. august #15 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Du selv har jo lurt veldig mye på hvorfor noen velger all inclusive. Du mente sikkert ikke noe vondt med det? Man må nesten være litt raus ovenfor andre mennesker og ikke tolke alt i verste mening. Anonymkode: 9199e...d0f Godt poeng, all inclusive er jo verre enn verst i enkeltes øyne. Anonymkode: 3b2f8...351
Anonym bruker Skrevet 4. august #16 Skrevet 4. august Hehe...her ser dere jo akkurat hva jeg prater om, det blir den diskusjonen på hva folk foretrekker og folk syns det er teit med ferie på Otta, all Inc, Kreta, osv osv... Kan man ikke bare drite å mene noe om andres ferie? Hvorfor kommentere på hva andre skal. Hi Anonymkode: 34ef2...8fc
Anonym bruker Skrevet 4. august #17 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Kan man ikke bare drite å mene noe om andres ferie? Hvorfor kommentere på hva andre skal. Hi Anonymkode: 34ef2...8fc Enig😊 Ferie er fri fra jobb og skole/barnehage. Hva folk bruker tiden på er virkelig ikke viktig for meg, selv om jeg liker og nyter alle de flotte bildene folk sender og poster. Om der er fra Otta, Murmansk, Roma eller fra Hawaii. Spiller ingen rolle og jeg håper alle har der fint, om det er hjemme, på vidda, i fjellet, på hytta, ved sjøen, på camping i Sverige, på charter, togferie eller hva folk måtte finne på😀 Anonymkode: d0f93...2b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå