Anonym bruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august En god venninne ble for noen år siden kronisk syk. Alvorlig sykdom men kan leve godt med den. Hun har alltid vært en blid og raus person. Veldig bestemt men også veldig inkluderende og rundt i kanta. De siste årene har hun blitt mer og mer slem. Ikke direkte til folk men alle er dust og hun baksnakker. Han har gjeldsordning, hu bruker piller for mye. Jeg har latt det passere uten kommentar fordi dette er ulikt henne. Nå er jeg litt lei av dette. Si fra på en hyggelig måte! Eller la det ligge? Anonymkode: 99040...178
Anonym bruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Neste gang hun snakket sånn ville jeg sett lenge på henne og spurt med oppriktig interesse: Du som alltid har vært så i inkluderende og positiv til andre, hva har skjedd siden du plutselig er så kritisk og nedlatende? Du var aldri sånn som dette før, snakket aldri så stygt om andre.... Se hva hun svarer og ta det derfra. Anonymkode: 0fdf9...ce3
Anonym bruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Jeg ville lest meg opp på sykdommen først. Jeg kjenner også noen med kronisk sykdom som ble slik. For den ene var dette en del av sykdommen. Det var få som fikk det slik, så det var ikke så godt kjent, men det var en del av sykdommen. I et slikt tilfelle må man være mye mer forsiktig med hvordan man sier det for å ikke legge sten til byrden. For en annen var det bivirkninger av medisinen så hun byttet medisin. Anonymkode: 1d1ce...62c
Anonym bruker Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Neste gang hun snakket sånn ville jeg sett lenge på henne og spurt med oppriktig interesse: Du som alltid har vært så i inkluderende og positiv til andre, hva har skjedd siden du plutselig er så kritisk og nedlatende? Du var aldri sånn som dette før, snakket aldri så stygt om andre.... Se hva hun svarer og ta det derfra. Anonymkode: 0fdf9...ce3 Dette. Verre er det ikke. Anonymkode: 7ccd4...283
Anonym bruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Neste gang hun snakket sånn ville jeg sett lenge på henne og spurt med oppriktig interesse: Du som alltid har vært så i inkluderende og positiv til andre, hva har skjedd siden du plutselig er så kritisk og nedlatende? Du var aldri sånn som dette før, snakket aldri så stygt om andre.... Se hva hun svarer og ta det derfra. Anonymkode: 0fdf9...ce3 Det er dette jeg har tenkt. For hun er jo ikke slik. Hun er en av de rauseste menneskene jeg kjenner. Hun har sagt hun føler enorm sorg over å være ufør. Hun har vært en naturkraft tidligere. Jeg tenker jeg bare spør, Hva er det som skjer, du som aldri har villet delta på baksnakking? Anonymkode: 99040...178
Anonym bruker Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august Anonym bruker skrev (På 4.8.2025 den 15.39): En god venninne ble for noen år siden kronisk syk. Alvorlig sykdom men kan leve godt med den. Hun har alltid vært en blid og raus person. Veldig bestemt men også veldig inkluderende og rundt i kanta. De siste årene har hun blitt mer og mer slem. Ikke direkte til folk men alle er dust og hun baksnakker. Han har gjeldsordning, hu bruker piller for mye. Jeg har latt det passere uten kommentar fordi dette er ulikt henne. Nå er jeg litt lei av dette. Si fra på en hyggelig måte! Eller la det ligge? Anonymkode: 99040...178 Si fra hvordan du oppfatter det og spør hva hun tenker om det du sa Anonymkode: ed45d...ecf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå