Gå til innhold

Noen som jobber tett på døden her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å søke på en jobb der jeg tidvis vil komme tett på døden, ofte på et brutalt vis. Jeg har ingen erfaring med dette, men opparbeidet meg en erfaring der avverging av brutale ulykker kan komme godt med. Jeg vil få nærkontakt med død før eller senere. 
Hvordan er det å jobbe tett på døden? Blir man noen gang vant til det? Hvordan påvirker det deg i hverdagen? Vil det være verdt det?

Anonymkode: 71dae...d7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring selv, men ei venninne jobber med eldre som dør. Hun sier det er viktig å greie å skille jobb fra privatliv og legge igjen jobb og de menneskene hun jobber med der. Ellers kan fort hjernen gnage litt mye kanskje. Og ha noen å snakke ut ting med, gjerne en profesjonell. Men viktig at noen har disse jobbene også! 

Lykke til med valget og evt jobb❤️

Anonymkode: 5d351...a2f

Skrevet

Jeg jobber tett på alvorlig syke og døende barn. Å få lose og støtte familier gjennom den livskrisen det er å miste et barn er jeg ydmykt og dypt takknemlig for å ha muligheten til.

Anonymkode: 96dd8...e52

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Jeg jobber tett på alvorlig syke og døende barn. Å få lose og støtte familier gjennom den livskrisen det er å miste et barn er jeg ydmykt og dypt takknemlig for å ha muligheten til.

Anonymkode: 96dd8...e52

Jeg møtte en som deg da vi mistet vår baby, og du skal vite at du gjør en stor forskjell ❤️takk❤️

Anonymkode: a8515...28d

Skrevet

Jeg jobber på en lindrende avdeling og møter mye død. Det er utrolig givende å få bidra når mennesker er på sitt mest sårbare.

Anonymkode: c9e9d...a08

Skrevet

Tusen takk til dere. Dere gjør en fantastisk jobb ❤️

Anonymkode: d8ffe...257

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...