Gå til innhold

Utdrikningslag til ei godt voksen dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne på 50 år som skal gifte seg for andre gang. Hun er veldig utadvendt og liker godt å feste. Nå er jeg blitt valgt som forlover, og jeg tenker automatisk at når vi nå er så voksne, så bør det holde med et utdrikningslag av det stillere laget. Som en middag hjemme hos meg, eller at vi drar ut og spiser. Jeg hadde egentlig ikke tenkt noe stort noe. 

Nå sier bruden at hun ønsker et stort utdrikningslag som hun hadde første gang hun giftet seg. Altså, kle seg ut og gjøre masse forskjellige aktiviteter. Hun vil gjerne at det skal bli bemerket. Og så ønsker hun en kjempestor fest. 

Hva kan man finne på da, uten at det blir kleint liksom? 

Anonymkode: 2523e...4fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det blir jo bemerket på en klein måte uansett når voksne mennesker gjør sånt 

Jeg ville bestilt et opplegg, paintball, zipline e.l. og et rom på et utested til en privat fest etterpå. Da får hun noe ekstra som hun etterspør, men dere andre slipper å g gå gatelangs med en utkledd bride-to-be 🙈😂

Anonymkode: 003ee...a91

Skrevet

Oooooh det er kleint. 
Jeg synes det er pinlig når bruden er ung. Når bruden er 50 så forventer jeg mer vett. 
Sorry, det blir kleint. Men ønsker brura seg en harryfeiring så får hu vel det. 
Jeg hadde dødd inni meg om jeg måttet delta på slikt med en venninne. 

Anonymkode: 1377c...11b

Skrevet

Hva med eget rom for karaoke? Da kan man kjøre på fullt hvis bruden ønsker det, men ingen ser dere.. 

Anonymkode: e1f21...a93

Skrevet

Da ville jeg reist et sted, og lagt opp til en hel helg. Kanskje på fjellet, eller på et spahotell. Hun vet jo hvem hun har valgt som forlover, så fullt harryopplegg burde hun vite at hun ikke får med deg. 

Skrevet

Det der er garantert å bli kleint uansett.

Anonymkode: a5570...580

Skrevet

Hvis damen elsker oppmerksomhet så er jo det greit nok. Men la nå for guds skyld vær å vise det fram i offentligheten 😄 

Skrevet

Dæven så pinlig!! Men hva med escape room eller noe sånt etterfulgt av en middag på byen avsluttet med drinker? Utdrikningslag i tyveårene er flaut nok, i femtiårene er det desperat og pinlig. 

Anonymkode: 936dc...625

Skrevet

Da blir det en lukket fest hvor hun er utkledd og får mange oppgaver hvor hun må drite seg ut foran de som er der.

Hun kan synge, spille teater, fortelle vitser, ha stand up og gjennomføre utallige drikkeleker på et eller annet samfunnshus e.l. hvor folk som kjenner henne kan le av hvor "morsom, harry og klein" hun er.

Å hå gatelangs i byen og dele ut kondomer er hun for gammel til 🙈

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Da blir det en lukket fest hvor hun er utkledd og får mange oppgaver hvor hun må drite seg ut foran de som er der.

Hun kan synge, spille teater, fortelle vitser, ha stand up og gjennomføre utallige drikkeleker på et eller annet samfunnshus e.l. hvor folk som kjenner henne kan le av hvor "morsom, harry og klein" hun er.

Å hå gatelangs i byen og dele ut kondomer er hun for gammel til 🙈

Trenger ikke bli så dyrt heller, å leie et samfunnshus koster ikke mye, også kan du sende ut haugevis av innbydelser til "kurvfest".

Koldtbord hvor medbrakt mat blir satt frem og folk selv tar med det de vil drikke.

En god gammeldags bygdefest. 

Skrevet

Hva legger hun i bemerket da? At hun vil ut på byen i kostyme, eller morsomme opplevelser og minner? 

Aktiviteter kan en ha på selve lokalet. Pynte brura er en artig aktivitet, del inn i lag. Litt diverse utstyr som søppelsekker, ballonger, saks, laken, gaffateip. Hvert lag lager sin utgave av brudekjole. Blir gjerne litt pupper og annet med ballonger, eventuelt strømpebukser og risposer hvis en vil gå for lange pupper. Bestemor lo godt av puppene, så det tåler sikkert dere også, i og med kleint er en bekymring. 

Sleng på en pappeske og et lite tau, så har dere bryllupsbil med avsluttende race. Småfrekke gaver til vinnerne er på sin plass. 

Et tips til et koselig minne. Avtal med en å ta bilde gjennom kvelden med bruden og hver enkelt gjest, la gjestene skrive et par hyggelige ord, så kan du gi bildebok i bryllupsgave. 

Anonymkode: 1418d...f41

Skrevet

En tur ute på byen kanskje? 

Jeg syns ikke man kan forvente så mye når man gifter seg for andre gang 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...