Anonym bruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Hvor effektiv trening er trening med romaskin? Anonymkode: 7bd67...6f4
Anonym bruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Veldig effektiv. Trener ca.80% av musklene, og er en av få treningsformer som trener alle de store muskelgruppene. Anonymkode: e7724...4d2
Anonym bruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Veldig effektiv. Trener ca.80% av musklene, og er en av få treningsformer som trener alle de store muskelgruppene. Anonymkode: e7724...4d2 Tusen takk. Jeg må stramme opp kroppen, og trenger å bli litt sterkere. Liker egentlig ikke styrketrening, men liker romaskinen. HI Anonymkode: 7bd67...6f4
Anonym bruker Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august Fysioterapeuten min sier at romaskin er en av de mest komplette treningsapparatene, fordi du trener hele kroppen. samtidig som den skal være skånsom. Anonymkode: d91d1...d89
Anonym bruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Fysioterapeuten min sier at romaskin er en av de mest komplette treningsapparatene, fordi du trener hele kroppen. samtidig som den skal være skånsom. Anonymkode: d91d1...d89 Tusen takk HI Anonymkode: 7bd67...6f4
Anonym bruker Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august De de andre skriver er riktig. Dessuten, du får både styrketrening og kondisjonstrening. Bare pass på at du lærer deg riktig teknikk, og at du tøyer hoftebøyere og latissimus (søk på nett på gode kilder så finner du ut hvordan du gjør det) regelmessig, slik at de ikke blir for stramme. Anonymkode: 72258...fba
Anonym bruker Skrevet 4. august #7 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (3 minutter siden): De de andre skriver er riktig. Dessuten, du får både styrketrening og kondisjonstrening. Bare pass på at du lærer deg riktig teknikk, og at du tøyer hoftebøyere og latissimus (søk på nett på gode kilder så finner du ut hvordan du gjør det) regelmessig, slik at de ikke blir for stramme. Anonymkode: 72258...fba Tusen takk HI Anonymkode: 7bd67...6f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå