Anonym bruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Er ny på online dating, mange spør med en gang om bilde, utseende og sex. Viser at det er det de egentlig er interessert i og ute etter. Andre virker interessert, men kommer lett over på sex. Er det et rødt flagg? Bør de vente litt med å gå inn på det? Og evt hvor lenge? Kan en mann være seriøst interessert i et langvarig forhold men likevel ha stort sex fokus? Erfaringer? Anonymkode: 16677...cca
Anonym bruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Er ny på online dating, mange spør med en gang om bilde, utseende og sex. Viser at det er det de egentlig er interessert i og ute etter. Andre virker interessert, men kommer lett over på sex. Er det et rødt flagg? Bør de vente litt med å gå inn på det? Og evt hvor lenge? Kan en mann være seriøst interessert i et langvarig forhold men likevel ha stort sex fokus? Erfaringer? Anonymkode: 16677...cca Alle er bare ute etter sex Anonymkode: 5a110...8b3
Anonym bruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Disse appene brukes til å finne seg sexpartnere ja, vanskelig å finne noen som er ute etter noe annet blant alle de som bare vil ha sex. Anonymkode: f038b...5b3
Anonym bruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Du må jo møte folk på normalt vis, ikke gjennom app. Anonymkode: a671a...ca0
Anonym bruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Du må jo møte folk på normalt vis, ikke gjennom app. Anonymkode: a671a...ca0 Hv er normalt da? Ikke lett å finne de single i hverdagen da Anonymkode: 16677...cca
Anonym bruker Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hv er normalt da? Ikke lett å finne de single i hverdagen da Anonymkode: 16677...cca Nei vel. Så fortsett å gjøre dumme valg, da. Andre mennesker møtes på jobb, skole, i busskø, på fritidsaktiviteter, gjennom venner. Blir kjent, kanskje blir det noe mer. Helt normalt. Men ikke du. Anonymkode: a671a...ca0
Anonym bruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august Jeg har aldri vært borti slikt selv, men jeg vet om flere (som nå er gifte) som har møttes på den måten. Er helt normalt. Men er nok mange som bare er ute etter sex så er sikkert ikke lett. Kanskje noen apper er mer useriøse enn andre? Anonymkode: 62e71...e0e
Anonym bruker Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Alle er bare ute etter sex Anonymkode: 5a110...8b3 Snakk om å generalisere... Anonymkode: 40dbe...460
Anonym bruker Skrevet 3. august #9 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei vel. Så fortsett å gjøre dumme valg, da. Andre mennesker møtes på jobb, skole, i busskø, på fritidsaktiviteter, gjennom venner. Blir kjent, kanskje blir det noe mer. Helt normalt. Men ikke du. Anonymkode: a671a...ca0 Du vet ikke hva du snakker om, det er mange som treffes på nettet. Det er ikke unormalt i det hele tatt. Jeg kjenner flere som har gjort det, deriblant meg selv, som er gift på femtende året med min nettdate. Så her er det du som ikke følger med i tida (eller bare føler for å slenge litt dritt). Men klart at det er mange idioter der ute. Akkurat som det er på byen. Eller i busskøen. Man må ha litt flaks, både på nettet og ellers. Anonymkode: cfabb...872
Anonym bruker Skrevet 3. august #10 Skrevet 3. august Men for å svare på spørsmålet, hvis de snakker om sex allerede før dere har møttes, hadde jeg ikke giddet. Bilde skjønner jeg at de spør etter, men finn noen du har noe å snakke om med, felles interesser eller felles humor, f. eks. Anonymkode: cfabb...872
Anonym bruker Skrevet 3. august #11 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Anonym bruker skrev (3 timer siden): Alle er bare ute etter sex Anonymkode: 5a110...8b3 Snakk om å generalisere... Har vært på datingapper i et år nå. Er mye dritt 🤭🤭 Anonymkode: 5a110...8b3
Anonym bruker Skrevet 3. august #12 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nei vel. Så fortsett å gjøre dumme valg, da. Andre mennesker møtes på jobb, skole, i busskø, på fritidsaktiviteter, gjennom venner. Blir kjent, kanskje blir det noe mer. Helt normalt. Men ikke du. Anonymkode: a671a...ca0 Hva er egentlig ditt problem? Bare dårlig personlighet eller noe mer? Anonymkode: 16677...cca
Anonym bruker Skrevet 4. august #13 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (8 timer siden): Hva er egentlig ditt problem? Bare dårlig personlighet eller noe mer? Anonymkode: 16677...cca Enig med deg Anonymkode: 5a110...8b3
Anonym bruker Skrevet 4. august #14 Skrevet 4. august Jeg møtte mannen på nett. Vært sammen og godt i 20 år. Vi var 22 da vi møttes. Vi snakket om musikk ovs. Ikke sex. Vi chattet 1 mnd før vi møttes. Snakket ikke om sex i det hele tatt. Men mere om skulle ønske du var her osv. Ikke rett ut hva liker du å gjøre i senga, som mange gjør. Anonymkode: 0d5ac...ef8
Anonym bruker Skrevet 4. august #15 Skrevet 4. august Hvis du går forsiktig fram kan nettdating være en god ting. Det er lett å framstå som noe man ikke er, på godt og vondt. Du bør holde igjen sexen, hvis ikke blir du lett misforstått, like misforstått som mange menn. Menn kan være klønete og alt for direkte, de trenger ikke være helt idiot av den grunn. Omtrent alle er veldig interessert i sex, sånn er det bare. Det gjelder også de som virkelig ønsker noe mer, et varig forhold feks. Du kan styre dette mye selv. Er han interessert og fornuftig så innretter han seg etter dine ønsker og behov. Menn klarer å vente, selv om lysten er aldri så stor. Du bør ikke være helt avvisende, på en måte som gjør at du høres alt for vanskelig ut. Da kan mange tro at det er noe galt med deg. Men du må være tydelig på at veien til å få noe ikke er selvsagt og direkte. Det vil en god mann akseptere, mange vil også ønske nettopp det, at du ikke er for enkel den veien. De som ønsker noe varig har en oppfatning av hva en god kvinne er. Det er ikke bare tullinger der ute, men alle er ikke like forsiktige, da er det bare for deg å roe de noe ned, uten å kaste alt over bord. Mange menn kan være overivrige, og klønete, de trenger ikke være dårlige av den grunn, bare uerfaren og ikke så godt vant. Anonymkode: 604ef...cea
Anonym bruker Skrevet 4. august #16 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hvis du går forsiktig fram kan nettdating være en god ting. Det er lett å framstå som noe man ikke er, på godt og vondt. Du bør holde igjen sexen, hvis ikke blir du lett misforstått, like misforstått som mange menn. Menn kan være klønete og alt for direkte, de trenger ikke være helt idiot av den grunn. Omtrent alle er veldig interessert i sex, sånn er det bare. Det gjelder også de som virkelig ønsker noe mer, et varig forhold feks. Du kan styre dette mye selv. Er han interessert og fornuftig så innretter han seg etter dine ønsker og behov. Menn klarer å vente, selv om lysten er aldri så stor. Du bør ikke være helt avvisende, på en måte som gjør at du høres alt for vanskelig ut. Da kan mange tro at det er noe galt med deg. Men du må være tydelig på at veien til å få noe ikke er selvsagt og direkte. Det vil en god mann akseptere, mange vil også ønske nettopp det, at du ikke er for enkel den veien. De som ønsker noe varig har en oppfatning av hva en god kvinne er. Det er ikke bare tullinger der ute, men alle er ikke like forsiktige, da er det bare for deg å roe de noe ned, uten å kaste alt over bord. Mange menn kan være overivrige, og klønete, de trenger ikke være dårlige av den grunn, bare uerfaren og ikke så godt vant. Anonymkode: 604ef...cea En jeg har chattet litt med er veldig hyggelig, og sier han ikke bare er ute etter sex. Men alt vinkles inn på seksuelle referanser, hint eller direkte spm. Han gir seg litt når jeg sier fra, men svinger tilbake fort. Bare gi opp? Anonymkode: 16677...cca
Anonym bruker Skrevet 4. august #17 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): En jeg har chattet litt med er veldig hyggelig, og sier han ikke bare er ute etter sex. Men alt vinkles inn på seksuelle referanser, hint eller direkte spm. Han gir seg litt når jeg sier fra, men svinger tilbake fort. Bare gi opp? Anonymkode: 16677...cca Jeg tenker at det ikke er bra. Det er dessverre sånn med de appene. Jeg har mistet helt troen på menn. Alle vil bare snakke om sex. Hinge skal visst være mer seriøs. Anonymkode: 22190...e5f
Anonym bruker Skrevet 4. august #18 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): En jeg har chattet litt med er veldig hyggelig, og sier han ikke bare er ute etter sex. Men alt vinkles inn på seksuelle referanser, hint eller direkte spm. Han gir seg litt når jeg sier fra, men svinger tilbake fort. Bare gi opp? Anonymkode: 16677...cca Ja, gi opp han der. Det finnes mange andre. Anonymkode: cfabb...872
Anonym bruker Skrevet 4. august #19 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): En jeg har chattet litt med er veldig hyggelig, og sier han ikke bare er ute etter sex. Men alt vinkles inn på seksuelle referanser, hint eller direkte spm. Han gir seg litt når jeg sier fra, men svinger tilbake fort. Bare gi opp? Anonymkode: 16677...cca Han hadde jeg droppet. for det er jo ikke det du vil ha. Anonymkode: e908f...3f9
Anonym bruker Skrevet 4. august #20 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (4 timer siden): En jeg har chattet litt med er veldig hyggelig, og sier han ikke bare er ute etter sex. Men alt vinkles inn på seksuelle referanser, hint eller direkte spm. Han gir seg litt når jeg sier fra, men svinger tilbake fort. Bare gi opp? Anonymkode: 16677...cca Det må du selv avgjøre. Umulig for meg å vurdere slikt. Vanskelig selvsagt, det er så lett å være falsk og overfladisk, det er lett å bli oppfattet slik også, derfor bør dere prate om andre ting, det forteller mye mer om en person. Å prate om sex gir lite informasjon om den du prater med. De som er de beste prater lite om sex, de venter og vet hvordan de skal gå fram. På en god måte. Anonymkode: 604ef...cea
Anonym bruker Skrevet 5. august #21 Skrevet 5. august Hadde da aldri gått noe videre med udannede menn som i det hele tatt før vi har møttes ber om bilder og maser om sex. Neandertaleroppførsel. Hva tar de deg for? Ja, nettopp… Anonymkode: 48151...fde
Anonym bruker Skrevet 5. august #22 Skrevet 5. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hadde da aldri gått noe videre med udannede menn som i det hele tatt før vi har møttes ber om bilder og maser om sex. Neandertaleroppførsel. Hva tar de deg for? Ja, nettopp… Anonymkode: 48151...fde De fleste tenker som deg. Det er umodent og useriøst å være så ensidig fokusert. Samtidig må en skjønne at den seksuelle tiltrekningen en kvinne utstråler er sterkere for en mann enn motsatt. Få kvinner er desperate etter menn på en så direkte måte. Saken har to sider. Mannen må kunne beherske seg, som en voksen mann. Men å bli provosert, og tolke det som at mannen tar deg for å være et lettvint ligg er ikke alltid riktig, selv om det er lett å tenke slik. Hvis hun er tydelig på at slik er det ikke, da bør han innrette seg. Gjør han ikke det så er det over og ut, da er det ikke håp for noe mer. Anonymkode: 604ef...cea
Anonym bruker Skrevet 5. august #23 Skrevet 5. august Anonym bruker skrev (31 minutter siden): De fleste tenker som deg. Det er umodent og useriøst å være så ensidig fokusert. Samtidig må en skjønne at den seksuelle tiltrekningen en kvinne utstråler er sterkere for en mann enn motsatt. Få kvinner er desperate etter menn på en så direkte måte. Saken har to sider. Mannen må kunne beherske seg, som en voksen mann. Men å bli provosert, og tolke det som at mannen tar deg for å være et lettvint ligg er ikke alltid riktig, selv om det er lett å tenke slik. Hvis hun er tydelig på at slik er det ikke, da bør han innrette seg. Gjør han ikke det så er det over og ut, da er det ikke håp for noe mer. Anonymkode: 604ef...cea Jeg driter i hvor sterkt driv mannen har og hvilke motiver han har. Menn med neandertaleroppførsel får nå bare styre på som de selv ønsker, hos meg ryker dem ut før de får sukk for seg. Anonymkode: 48151...fde
Anonym bruker Skrevet 5. august #24 Skrevet 5. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg driter i hvor sterkt driv mannen har og hvilke motiver han har. Menn med neandertaleroppførsel får nå bare styre på som de selv ønsker, hos meg ryker dem ut før de får sukk for seg. Anonymkode: 48151...fde Det er helt klart riktig av deg. Jeg tror det er beste løsning, for dere begge. Anonymkode: 604ef...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå