Anonym bruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Jeg og min samboer har vært forlovet i 13 år og snakker om å gifte oss. Jeg ønsker å ha en giftering, hva giftering har dere og mannen? Jeg har sett mye men føler jeg ikke har funnet den rette enda Anonymkode: 6e43a...0c9
Anonym bruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Smal glatt gullring, helt enkel. Ser ut som en giftering rett og slett, veldig fornøyd med den jeg. Anonymkode: a126d...156
Anonym bruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Har en gullring som var skravert til og begynne med, men som med årene har blitt glatt. Kjøpte faktisk nye ringer i sommer. Denne gangen i sølv. Er veldig fornøyd med den og Anonymkode: 5cc76...30c
Anonym bruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Smale, glatte gullringer, helt alminnelige gifteringer. Skulle vi valgt i dag, så ville jeg argumentert ganske hardt for hvitt gull eller titan, men fremdeles like glatte, smale og enkle. Anonymkode: 95dbb...2cc
Anonym bruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august Alle gifteringer som ikke er helt enkle, smale gullringer er schtøgge. Anonymkode: ab11e...d30
Anonym bruker Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august Enkle, halv-smale gult gull. Det eneste jeg ville hadde, synes alle andre er stygge rett og slett… Anonymkode: 8ad64...6d8
Anonym bruker Skrevet 4. august #8 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (14 timer siden): Enkle, halv-smale gult gull. Det eneste jeg ville hadde, synes alle andre er stygge rett og slett… Anonymkode: 8ad64...6d8 Og dermed trenger du å disse alle som har andre type ringer..grei du Anonymkode: bf985...9c0
Anonym bruker Skrevet 4. august #9 Skrevet 4. august Litt bred gullring med små diamanter tett rundt hele kanten oppe eller nede (alt etter hvilken vei jeg tar den på). Anonymkode: 74d84...8eb
Anonym bruker Skrevet 5. august #10 Skrevet 5. august Klassisk, enkel giftering i gult gull. Noe annet synes jeg ikke ser ut som giftering. Anonymkode: 9bde3...bc7
Anonym bruker Skrevet 5. august #11 Skrevet 5. august Hi her.. takk for mange gode råd💞 jeg har sett mye på nett osv.. kom over den siden som heter Glamira.. noen som har bestilt der før? Er redd for å kjøpe feil ring Anonymkode: 6e43a...0c9
Anonym bruker Skrevet 5. august #12 Skrevet 5. august Jeg ville absolutt anbefalt deg å prøve ringene. Vi prøvde en del forskjellige, og noen av de føltes ikke spesielt solide. Dette er en ring du skal bruke i mange år hele døgnet, så viktig at den føles god på. Vi endte med Lykkeringene, der kan du praktisk talt designe din egen ring. Du velger alt fra bredde til om den skal vær buet eller flat både inni og utenpå. Anonymkode: 74d84...8eb
Anonym bruker Skrevet 5. august #13 Skrevet 5. august Når jeg begynte å se på ringer så var det veldig dårlig utvalg, nesten alle butikkene er helt like å stilen syns jeg er mer for folk i 40 år og opp Min gifte ring er fra thune og er veldig fornøyd med den og forlovelsesringen er fra glamira dem har veldig bra utvalg Anonymkode: 225f5...8f3
Anonym bruker Skrevet 5. august #14 Skrevet 5. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Hi her.. takk for mange gode råd💞 jeg har sett mye på nett osv.. kom over den siden som heter Glamira.. noen som har bestilt der før? Er redd for å kjøpe feil ring Anonymkode: 6e43a...0c9 Vi kjøpte fra Glamira. Ganske enkle fine ringer i hvitt gull. Er kjempefornøyd. Elsker ringen min 😊 Anonymkode: a8dd6...08a
Anonym bruker Skrevet 5. august #15 Skrevet 5. august Har sett mange fine inne på glamira siden og likte desse her veldig. Liker at det er litt mer med de også ikke så veldig lyst på flere diamanter på den Anonymkode: 6e43a...0c9
Anonym bruker Skrevet 5. august #16 Skrevet 5. august Anonym bruker skrev (På 3.8.2025 den 21.47): Alle gifteringer som ikke er helt enkle, smale gullringer er schtøgge. Anonymkode: ab11e...d30 Jeg synes generelt gifteringer ikke er så fine så jeg har ingen giftering 😂 Mannen har mast om at jeg må få en men ingen standard giftering som jeg liker uansett så hvorfor trenger jeg det 🤔 Anonymkode: d01d9...611
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå