Anonym bruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Ser veldig mange i sokker i sandaler nå, særlig yngre. Har det blitt en motegreie? Anonymkode: 6bc92...da8
Anonym bruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Heldigvis er det overhodet ingen som bryr seg. Anonymkode: 06418...852
Anonym bruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Ja, det er en motegreie. Men det er bare de unge som slipper unna med det, mann 50+ skal fremdeles ikke ha sokker i sandaler. Anonymkode: 1d15d...40f
Anonym bruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Ja, det er en motegreie. Men det er bare de unge som slipper unna med det, mann 50+ skal fremdeles ikke ha sokker i sandaler. Anonymkode: 1d15d...40f Jeg, dame 50+ har brukt sokker i sandalene hele mitt liv, i alle fall voksne liv. Og det har gått helt fint og jeg har planer om å fortsette med det til jeg blir 90+ - minst. Anonymkode: 94b25...e80
Anonym bruker Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Ja, det er en motegreie. Men det er bare de unge som slipper unna med det, mann 50+ skal fremdeles ikke ha sokker i sandaler. Anonymkode: 1d15d...40f Skal de ikke? Det er veldig sjelden jeg ser en mann uten sokker i sandalene, uansett alder. Anonymkode: 179d3...1bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå