Anonym bruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Oppstart i morgen etter lang ferie. Men vi reiser på ferie på onsdag (spontan tur) Jeg tenker at det er greit å levere barna for to dager i sfo. Mens eks mener det er ikke til det beste for barna. Han mener jeg skal ha alle barna hjemme. (Tvillinger og en som er et år eldre). Mens jeg trenger å ordne alt klart til ferien. Hvem har "rett"? Jeg tenker at de har godt av å leke med andre. Og eks vil selvsagt ikke ha de hjemme hos seg. Anonymkode: 7bdd4...d7a
Anonym bruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Det er store barn, de takler helt fint to dager sfo. Eks får enten ha barna eller så leverer du som tenkt. Anonymkode: f19c5...d4f
Anonym bruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Dersom de er hos deg er det du som bestemmer. Jeg hadde nok levert den, men latt dem ha en kort dag Anonymkode: 57031...5cb
Anonym bruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er store barn, de takler helt fint to dager sfo. Eks får enten ha barna eller så leverer du som tenkt. Anonymkode: f19c5...d4f Er det jeg tenker og. Eks vil selvsagt ikke ha de hos seg. Han sitter alltid på sidelinjen og kritiserer meg for alt mulig. F.eks. blir han sur hvis jeg henter de på sfo kl.16, han mener det er altfor seint. Kan han si, som ikke er i jobb. Det er jeg. Hi Anonymkode: 7bdd4...d7a
Anonym bruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Dersom de er hos deg er det du som bestemmer. Jeg hadde nok levert den, men latt dem ha en kort dag Anonymkode: 57031...5cb Ja, var det jeg tenkte 😌 Anonymkode: 7bdd4...d7a
Anonym bruker Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Er det jeg tenker og. Eks vil selvsagt ikke ha de hos seg. Han sitter alltid på sidelinjen og kritiserer meg for alt mulig. F.eks. blir han sur hvis jeg henter de på sfo kl.16, han mener det er altfor seint. Kan han si, som ikke er i jobb. Det er jeg. Hi Anonymkode: 7bdd4...d7a Hvordan vet han når du henter og om du evt levere? Anonymkode: 6f3ed...364
Anonym bruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hvordan vet han når du henter og om du evt levere? Anonymkode: 6f3ed...364 Vi får det opp i appen. Får varsel. Han har de 1 helg i mnd og betaler ikke bidrag heller. Hi Anonymkode: 7bdd4...d7a
Anonym bruker Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august Om han ikke henter og levere så har han vel ingen grunn til å være på app. Anonymkode: 6f3ed...364
Anonym bruker Skrevet 3. august #9 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Om han ikke henter og levere så har han vel ingen grunn til å være på app. Anonymkode: 6f3ed...364 All informasjon fra skolen kommer der. Så han har full oversikt. "Xxx har sjekket inn". "Xxx har sjekket ut". Lekseplaner, husk ditt og datt kommer der. Men han har de som sagt kun 1 helg i mnd, så han trenger jo ikke appen sånn sett. Men han liker å ha kontroll og kritisere meg. Hi Anonymkode: 7bdd4...d7a
Anonym bruker Skrevet 3. august #10 Skrevet 3. august Det er jo fint for dem å få truffet vennene sine igjen etter en lang ferie. Det er absolutt ikke noe problem å sende dem et par dager med mindre de virkelig ikke vil selv. Eksen har ikke noe med dette å gjøre, dersom han syns de er for mye på SFO kan han hente dem tidlig selv innimellom. Anonymkode: 2d889...a64
Anonym bruker Skrevet 3. august #11 Skrevet 3. august Det blir gøy! La de leke med kompisene på SFO. Anonymkode: 0a3d3...262
Anonym bruker Skrevet 3. august #12 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det blir gøy! La de leke med kompisene på SFO. Anonymkode: 0a3d3...262 Tenker jeg og 🤩 Anonymkode: 7bdd4...d7a
Anonym bruker Skrevet 3. august #13 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det er jo fint for dem å få truffet vennene sine igjen etter en lang ferie. Det er absolutt ikke noe problem å sende dem et par dager med mindre de virkelig ikke vil selv. Eksen har ikke noe med dette å gjøre, dersom han syns de er for mye på SFO kan han hente dem tidlig selv innimellom. Anonymkode: 2d889...a64 Han nekter. Han har de bare 1 helg i mnd Hi Anonymkode: 7bdd4...d7a
Anonym bruker Skrevet 3. august #14 Skrevet 3. august Dersom dere har gitt beskjed til SFO om at de kommer, så sender du dem. Gi også beskjed snarest mulig at de ikke kommer de dagene dere er på ferie. SFO må bemanne etter antall påmeldte barn, og dersom flere barn ikke kommer kan gjerne ressurser frigjøres. Anonymkode: 830a6...26a
Anonym bruker Skrevet 3. august #15 Skrevet 3. august Helt uproblematisk å leke med venner noen timer tenker jeg. Skolehverdagen er ikke igang enda, så det er bare frilek med venner de kanskje ikke har sett i hele sommer. De trenger jo ikke være der i 8 timer, men noen timer med lek der mens du organiserer tur er da mye bedre enn å sitte på skjerm hjemme mens du fikser. Litt satt på spissen for far mener vel de skal sykle og leke i hagen, men uansett, de har ikke vondt av å møte venner noen timer. Anonymkode: b5a44...24d
Anonym bruker Skrevet 3. august #16 Skrevet 3. august Handler ikke om hvem som har rett, men hvem som har ansvaret og tar beslutningen. Det er deg. Ikke han. Din hverdag, ditt hjem, ditt ansvar, din beslutning. Spiller ingen rolle hva som er mest riktig i noen andres øyne, han har ingen rett til å diktere hvordan du løser din dag. Anonymkode: 5655c...1ef
Anonym bruker Skrevet 3. august #17 Skrevet 3. august Finn et standard svar som du svarer på alle slike kritiske meldinger du får. Noe ala "Når barna er hos meg bestemmer jeg, du kan bestemme når de er hos deg" Ikke gå inn i noen diskusjon, ikke svar mer enn du må. Sånne fedre må man bare overse og øverste mest mulig Anonymkode: b5a44...24d
Anonym bruker Skrevet 3. august #18 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (4 timer siden): Oppstart i morgen etter lang ferie. Men vi reiser på ferie på onsdag (spontan tur) Jeg tenker at det er greit å levere barna for to dager i sfo. Mens eks mener det er ikke til det beste for barna. Han mener jeg skal ha alle barna hjemme. (Tvillinger og en som er et år eldre). Mens jeg trenger å ordne alt klart til ferien. Hvem har "rett"? Jeg tenker at de har godt av å leke med andre. Og eks vil selvsagt ikke ha de hjemme hos seg. Anonymkode: 7bdd4...d7a Hmm.. så vrang han er ! Bare fint at de er to dager på Sfo. Han vil bare gi deg dårlig samvittighet. Han vil ikke ha de hjemme, men det skal du. Typisk! Ikke la det gå inn på deg. De koser seg på Sfo. Bare bra det, snart skoletid igjen. Anonymkode: 9e7c4...4f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå