Anonym bruker Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Jeg er en sliten mamma og rekker sjelden mer enn å dusje, ha på litt maskara og et par øredobber. Før hadde jeg stelte lakkerte negler, fine og sexy klær, smykker og tilbehør og sko som var gjennomført. Nå har jeg ikke tid, ork og penger. Men, nå er jeg singel, ungene har ferie med pappaen og jeg har lakkert og ordnet negler. Kjøpt meg noen ringer og smykker og funnet fram finere klær. Og det er så utrolig hvor mye det hjelper på å føle seg bra. Ikke være bare mamma, meb meg. Hva gjør dere for å føle dere som deg og bedre? Anonymkode: 85d5a...067
Anonym bruker Skrevet 2. august #2 Skrevet 2. august Trene, lese, gå på museum eller utstilling, male, strikke, høre musikk, pynte meg selv om det er bare for meg selv. Det er godt å ha egen tid. Kos deg! Anonymkode: 8e235...8f1
Anonym bruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august Danse! Beste som finnes! Anonymkode: 9c0d8...324
Anonym bruker Skrevet 2. august #4 Skrevet 2. august Trene, gjøre hudpleie, sminke meg pent, stelle negler og føtter, pleie huden på kroppen, farge øyebryn, ha på fine smykker, kle meg pent når jeg skal på jobb. Spiser også magnesium og nad+. Anonymkode: cb9e3...8fb
Anonym bruker Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august Jeg danser, går tur, lager mat (helst en ny og spennende oppskrift), leser en bok, ser en film, besøker en venninne. Anonymkode: 7ce5b...384
Anonym bruker Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august Går tur, kjører en tur med musikk på full guffe, vasker huset til musikk på full guffe… Anonymkode: 53de8...c8a
Anonym bruker Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august Mat og god vin/øl/drinker, musikk, lakke negler, shave legger, en god dusj, en god film/serie, shoppe Anonymkode: 7c55c...319
Anonym bruker Skrevet 2. august #8 Skrevet 2. august Gå på standup show Luksusfølese å kunne gå ut uten å ha med seg barn Anonymkode: 2e507...75e
Anonym bruker Skrevet 2. august #9 Skrevet 2. august Klassiker; onani og orgasme. Senker skuldrene... Anonymkode: 0e711...63a
Elizabeth Skrevet 2. august #10 Skrevet 2. august Et lenger bad er tingen. Jeg har også fjernsyn på badet, det hjelper masse😊
Polly-Esther Skrevet 3. august #11 Skrevet 3. august Av egenpleie synes jeg det er utrolig digg med fotmaske, nybarberte legger, hårkur og en velduftende fuktighetskrem. Hvis jeg i tillegg får legge meg i reint sengetøy og får en god natts søvn er jeg i himmelen 🥰.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå