Anonym bruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Sier han tisser i møblene hennes og roper utenfor vinduet om natten. Katten vår er ti år og aldri utenfor tomta. Han er gammel og når han er ute ser jeg han 99 av 100 ganger alltid ute i eplehagen. Han går virkelig sjelden av tomta. I går var nabo på døra og forlangte mye puter til møblene. Katten vår hadde tisset i møblene. Jeg sier at det kan ikke være han. Hun roper forbanna, JEG SÅ PÅ HAN DA HAN GJORDE DET. Jeg svarer at det er rart for han er på hytta med mann og barn og han har vært der i nesten to måneder nå. Hun beskytte meg for å juge så viste henne bilder jeg fikk på sms om går. Hun forsvant kjeftende og sa at han hadde tisset der tidligere. Jeg svarte litt hissig selv, når du påstår du har sett min katt som er 20 mil unna så vil jeg aldri tro deg igjen, sannheten er at du hater katter og vil bli kvitt de. Nå er jeg egentlig enda mer grinete. Alle de gangene hun sier hun har «tatt han på fersken», har hun egentlig det? Anonymkode: c127b...73e
Anonym bruker Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august Hadde en veldig lik episode med naboen selv. Hun anklaget vår 16 år gamle katt for det samme, men jeg vet at den ikke gjør slikt. Hun ville vel ha nye møbler, tenker jeg… Anonymkode: 04edb...9e3
Anonym bruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august Da hadde jeg bare svart at det fins mange katter i nabolaget, og at så lenge naboen ikke kan vise dere bevis for at det er katten deres bidrar dere ikke. Viser det seg at det er katten deres hadde jeg tilbudt meg å vaske putene. Anonymkode: 52c1b...028
Anonym bruker Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Hankatter pisser aldri på sitt eget område. Så det er fullt mulig at han gjør fra seg hos naboen. Det er slik hankatter gjør. Anonymkode: 751e5...942
Blop Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hankatter pisser aldri på sitt eget område. Så det er fullt mulig at han gjør fra seg hos naboen. Det er slik hankatter gjør. Anonymkode: 751e5...942 Ikke når han er 20 mil unna.
Anonym bruker Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hankatter pisser aldri på sitt eget område. Så det er fullt mulig at han gjør fra seg hos naboen. Det er slik hankatter gjør. Anonymkode: 751e5...942 Han er kastrert. Han har aldri markert noe i hele sitt liv. Nå har han begynt å høre dårlig så han er litt engstelig. Han går sjelden av tomta, om han gjør så er det for å hilse på postmannen (av alle ting har de blitt bestevenner 🤷🏻♀️) Han kan selvsagt ha gått av tomta og bæsjet/tisset i hennes hage, men at han markerer rundt i møbler kan jeg ganske sikkert si han ikke gjør. Vi har STORE tomter her vi bor, hennes terrasse er for langt unna for en gammel, nesten døv og engstelig katt. Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å tro henne da han var ung. Nå derimot og i tillegg til at hun så han da han var på ferie gjør at jeg tror hun er ute etter oss bare. Anonymkode: c127b...73e
Østerdølen Skrevet 1. august #7 Skrevet 1. august Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hankatter pisser aldri på sitt eget område. Så det er fullt mulig at han gjør fra seg hos naboen. Det er slik hankatter gjør. Anonymkode: 751e5...942 Ja, men ikke når den er 20 mil unna møblene....
Anonym bruker Skrevet 1. august #8 Skrevet 1. august Blop skrev (10 minutter siden): Ikke når han er 20 mil unna. ? Anonymkode: 751e5...942
Anonym bruker Skrevet 1. august #9 Skrevet 1. august Anonym bruker skrev (5 minutter siden): ? Anonymkode: 751e5...942 HI skrev i hovedinnlegget at katten var med mannen og barna på hytta, og kunne derfor ikke være den skyldige Anonymkode: 52c1b...028
lilletrille 24 Skrevet 1. august #10 Skrevet 1. august du får be om bevis da og ta bilde av katten eller filme den med dato
Anonym bruker Skrevet 1. august #11 Skrevet 1. august Anonym bruker skrev (1 time siden): HI skrev i hovedinnlegget at katten var med mannen og barna på hytta, og kunne derfor ikke være den skyldige Anonymkode: 52c1b...028 Å ja, sånn. Det stemmer nok. Vet ikke hva slags adferd de har når de er borte i fra hjemmet. Anonymkode: 751e5...942
Anonym bruker Skrevet 1. august #12 Skrevet 1. august Om katten er på hyttetur, så har han selvsagt ikke vært og tisset i møblene hennes. Men at hannkatter risser i andres hager og møbler er «normalt». Her nektet også naboen for at katten hennes tisset på vår hverandre. For den gikk nemlig ALDRI ute for hagen hennes. Vi hadde den på overvåkningsvideo da…😆 Anonymkode: 48d61...9c1
Anonym bruker Skrevet 1. august #13 Skrevet 1. august Ops 🤭🤭 I nabolag med mange katter er det fort å se feil, men en bør være sikker når en skjeller ut noen. Vi har både katter, grevlinger og måker i fri flyt her, kråkene gikk løs på ullskinn som lå ute på takterrassen. Kun en ting å gjøre, legg puter inn eller i en putekasse. For noen som har hengt i Australia, så eksisterer det mye annet du ikke vil finne i utemøblene når du står opp om morgen 😅 Anonymkode: 47e1c...d3a
Anonym bruker Skrevet 1. august #14 Skrevet 1. august Anbefal naboen å ta bilder, hvor det fremkommer tydelig hvilken av nabolagets katter som har vært på besøk. Det er ingen tvil om at kattens eiere må ta ansvar for ødeleggelsene katten gjør når den går løs. Selv bor vi på en stor tomt omgitt av sjø og LNF-område. Katten vår har aldri foretatt seg noe han ikke burde på andres tomt, og vi har heller ikke katter på besøk. Vi pakker aldri bort puter fra utemøbler, de står ute hele sommeren. Hadde vi hatt dyr på besøk som tisset i våre møbler ville jeg tatt det opp med kjæledyrets eier, og forventet at de ordnet opp. , akkurat som jeg ville ha gjort om våre dyr gjorde skade på hage, møbler eller andre ting. Mitt inntrykk er at mange skaffer seg katt uten å bo i et område som egner seg. Jeg synes synd på katter som bor i tettbygde byggefelt hvor det er et problem at de oppholder seg på alle andre tomter enn sin egen, og kattens naturlige atferd blir et problem. Man bør skaffe husdyr som egner seg for bosituasjon, så slipper man dette problemet. Anonymkode: 5b1e4...d8f
Anonym bruker Skrevet 1. august #15 Skrevet 1. august Anonym bruker skrev (8 timer siden): Hankatter pisser aldri på sitt eget område. Så det er fullt mulig at han gjør fra seg hos naboen. Det er slik hankatter gjør. Anonymkode: 751e5...942 Det stemmer ikke. Kastrerte hannkatter kan gjerne gjøre fra seg på eget område.. Anonymkode: 6497f...e54
Mamma-til-3-jenter Skrevet 1. august #16 Skrevet 1. august Du får forlange bilder eller film om hun skylder på deres katt flere ganger. Utrolig gøy at katten din ikke er hjemme nå!! Da ble hun nok ENDA mere forbanna kan jeg se for meg, ja!!! 🤣🤣🤣
Anonym bruker Skrevet 1. august #17 Skrevet 1. august Hun har sikkert tatt feil av din katt og andres katt. Ja det er plagsomt med katter som pisser ned møblene som står ute. Men katteeiere kan heller ikke styre hvor katten går ute. Jeg ble snakket til på butikken en gang, en nabodame tok meg til side. Hun påsto katten vår hadde bitt hennes katt i øret og den hadde blitt så engstelig. Tror hun måtte ta den til dyrlegen. Det var visst flere katter som hadde angrepet hennes katt, og den katten var så redd av seg og klarte ikke ta igjen eller forsvare seg. Fikk veldig vondt av henne. Hun er glad i katten sin og det koster med dyrlege, og det er vondt å se katten sin bli bitt av andre katter. Det var vår forrige katt som ble påkjørt. Nå har vi ny katt, og han har heldigvis ikke gjort noe som vi har fått tilbakemelding på. Den er feit og lat og kasteert så er bare rundt husveggene her. Hva gjør man om katter sloss? Det har skjedd flere ganger at vår katt kommer inn med ei klore også, men aldri skadet. Anonymkode: 0f0c7...3fb
lilletrille 24 Skrevet 1. august #18 Skrevet 1. august Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hun har sikkert tatt feil av din katt og andres katt. Ja det er plagsomt med katter som pisser ned møblene som står ute. Men katteeiere kan heller ikke styre hvor katten går ute. Jeg ble snakket til på butikken en gang, en nabodame tok meg til side. Hun påsto katten vår hadde bitt hennes katt i øret og den hadde blitt så engstelig. Tror hun måtte ta den til dyrlegen. Det var visst flere katter som hadde angrepet hennes katt, og den katten var så redd av seg og klarte ikke ta igjen eller forsvare seg. Fikk veldig vondt av henne. Hun er glad i katten sin og det koster med dyrlege, og det er vondt å se katten sin bli bitt av andre katter. Det var vår forrige katt som ble påkjørt. Nå har vi ny katt, og han har heldigvis ikke gjort noe som vi har fått tilbakemelding på. Den er feit og lat og kasteert så er bare rundt husveggene her. Hva gjør man om katter sloss? Det har skjedd flere ganger at vår katt kommer inn med ei klore også, men aldri skadet. Anonymkode: 0f0c7...3fb Ser man det ikke så er det nok ikke mye man går gjort Vår katt slåss av og til med naboene sine katter så jeg og mannen bryter det opp med en gang vi ser/ høre noe
Anonym bruker Skrevet 2. august #19 Skrevet 2. august Slik er det å ha dyr, du har et ansvar. Mange dyreeiere sier at deres dyr ALDRI gjør ditt og datt….. Men jeg satt og såg på en hundeeiger som lot hunden gjør fra seg på plenen til naboen min uten å plukke opp, i tillegg til å tisse på plantene i potte rett utfor huset deres… De ble tilslutt filmet av naboen, og har etter det ikke gått her i gata etterpå Anonymkode: 8178b...7b9
Anonym bruker Skrevet 2. august #20 Skrevet 2. august Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Slik er det å ha dyr, du har et ansvar. Mange dyreeiere sier at deres dyr ALDRI gjør ditt og datt….. Men jeg satt og såg på en hundeeiger som lot hunden gjør fra seg på plenen til naboen min uten å plukke opp, i tillegg til å tisse på plantene i potte rett utfor huset deres… De ble tilslutt filmet av naboen, og har etter det ikke gått her i gata etterpå Anonymkode: 8178b...7b9 Ja hundeeiere forventes å plukke opp etter bikkja si. Katteeiere burde gjøre det samme. Anonymkode: 7da63...dbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå