Anonym bruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Jeg skal i 40 års dag til min venninne sin mann. Hva gir jeg til mann 40? Som jeg egentlig ikke kjenner så veldig godt. Takk på forhånd for tips ☺️ Anonymkode: 380c3...04b
Anonym bruker Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august Kan du ikke spørre venninnen din hva han ønsker seg da? Av generelle ting er vel noe godt fra vinmonopolet, gavekort i sportsbutikker o.l vanlig. Min mann er glad i å grille så ting til det hadde blitt tatt godt imot, skinnforkle eller div klyper og utstyr f.eks. Av folk som har kjent han hele livet fikk han noen ting han syntes var veldig morsomt, ting han hadde i tenårene og de hadde funnet lik til f.eks, som en ring med brus/øl-åpner. Den ligger som en pynteting i hylla på kontoret 😅 Anonymkode: 90a2a...336
Anonym bruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august Når vi først er inne på flaskeåpner, denne blir mye brukt her i huset https://humlestikk.no/?srsltid=AfmBOopXrCKnkBzoZvagdKzz3uTGsDFOwk5wYSvafTsoZ8npvWSTT-fO Du åpner uten at det bruser, noe tenåringen i hus synes er helt fantastisk når han åpner flasker med cola eller julebrus. Mannen bruker den om sommeren når han tar en corona på verandaen. Anonymkode: 90a2a...336
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå