Anonym bruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli En kunstner, innflytter for flere år siden, uten venner her som heller ikke treffer folk på en arbeidsplassen. Hva slags utfordringer hadde dere sett for dere ved dette, om noen? Anonymkode: 56b18...dc7
Anonym bruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Anonym bruker skrev (10 minutter siden): En kunstner, innflytter for flere år siden, uten venner her som heller ikke treffer folk på en arbeidsplassen. Hva slags utfordringer hadde dere sett for dere ved dette, om noen? Anonymkode: 56b18...dc7 Har han asperger? Autisme? Anonymkode: 2e8cb...dfb
Anonym bruker Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli Kan bli needy i forholdet hvis han ikke får andre impulser? Anonymkode: ab869...07f
Anonym bruker Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli Han kommer aldri til å gå ut av huset aleine. Anonymkode: 83b09...6c5
Anonym bruker Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli Det er bare du som kjenner han og vet hvordan han er. En mann med 727 venner kan være klengete, en mann med 0 venner kan være egen og klare seg fint på egen hånd. Er du ute etter noen å vise frem og skryte av? Da har ikke antall venner noe å si men hvor rik han er slik at du kan vise frem status og slikt. Men siden det er antall venner du spør om virker det ikke som om du bryr deg så mye om status men det å finne kjærligheten. Kan godt hende du finner den i en mann som har 0 venner. Hvem vet? De sjanser du aldri tar går du glipp av. Anonymkode: 6d816...e4f
Anonym bruker Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august Da vil han nok være med deg hele tiden,det hadde hvertfall vært ett stort problem for meg. Sist jeg hadde samboer så hadde han ikke jobb heller ettersom han var uføre så han var jo bare hjemme. Å han var alltid der! Jeg er veldig glad i litt alenetid men det fikk jeg jo aldri når han alltid var der. Han var også glad i alenetid men den fikk han jo hver dag når jeg var på jobb,så når jeg først kom hjem så var han veldig ivrig på å være sosial med meg siden han har vært alene hele dagen. Mens jeg er dautrøtt etter jobb å vil helst bare slappe av etter jobb i stillhet. Å selvfølgelig tar han det som avvising,at jeg ikke er glad for å se han osv. Tror forholdet hadde gått mye bedre om han også var i jobb hvertfall noen ganger i uken så han kommer seg ut av huset og så vi kanskje begge er slitne etter jobb sammen. Anonymkode: 827e1...362
Anonym bruker Skrevet 1. august #7 Skrevet 1. august Anonym bruker skrev (6 timer siden): En kunstner, innflytter for flere år siden, uten venner her som heller ikke treffer folk på en arbeidsplassen. Hva slags utfordringer hadde dere sett for dere ved dette, om noen? Anonymkode: 56b18...dc7 Er han utlending, skygg banen. Anonymkode: fbb2d...63e
Anonym bruker Skrevet 1. august #8 Skrevet 1. august Det kommer jo an på hvorfor han ikke har venner. Er han en veldig selvstendig og introvert type som trives på egen hånd? Da kan det gå helt greit, dersom dere kan bli enige om hvor mye alenetid som trengs. Er han stille, beskjeden og "usynlig", kan det jo også være en veldig bra fyr, men da må dere jo også finne en balanse mellom tid sammen, tid alene og eventuelt din tid med egne venner. (Og i dette tilfellet kan vel du introdusere ham til noen av dine venner etter hvert?) Eneste jeg ville vært skeptisk til, er dersom han har prøvd ekstremt aktivt for å skaffe venner, men allikevel har null, eller dersom han har forkastet venn etter venn, eller blitt forkastet av mange... Anonymkode: cb990...d5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå