Anonym bruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Vi har en hund som må friseres en gang i blant, og datteren vår ønsker jeg skal klippe tuppene hennes. Hvor kaster man håret, restsøpla, eller matsøpla? Anonymkode: 62e0e...9c4
Anonym bruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Restsøppla. Det er ikke matsøppel, Anonymkode: fd125...94c
Anonym bruker Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august Les deg litt opp på info fra kommunen. Da blir det ganske åpenbart at ikke alt biologisk skal i matsøpla. Bare .....*trommevirvel* ....mat! Anonymkode: 45c01...386
Anonym bruker Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august Jeg kaster bikkjehår i restavfallet. Børster av han en god neve hver dag 🙈 Anonymkode: ab4c1...1a7
Anonym bruker Skrevet 1. august #7 Skrevet 1. august Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Les deg litt opp på info fra kommunen. Da blir det ganske åpenbart at ikke alt biologisk skal i matsøpla. Bare .....*trommevirvel* ....mat! Anonymkode: 45c01...386 Som er det som er grunnen til at jeg lurer. Hår er biologisk. Anonymkode: 62e0e...9c4
Anonym bruker Skrevet 1. august #8 Skrevet 1. august Jeg syns heller ikke det er opplagt. Menneskehår skal i rest pga. rester av sjampo og andre hårprodukter, og selv om det er mindre av det på dyr er det sikkert tryggest å hive det i rest også. Anonymkode: cd1cf...3c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå