Anonym bruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Jeg ønsker egentlig og bare ha familie der og eget barn. Vet ikke helt om ønsker å invitere venner. Da jeg mener mitt eget barn bare henne da det fort blir opp til 7-8 unger om alle skal ta med. Ønsker heller ikke noe stort bryllup som samboer er enig med. Og vil helst slippe å måtte kjøpe masse aktivitets dill og dall og barne menyer for flere barn. Når vi må fokusere på selve bryllupet. Samboer som er blitt god venner med mine venner vil invitere dem gjerne men da blir det fort 9+ ekstra folk. Uff hvordan gjorde dere det? Anonymkode: 55b86...b7f
Anonym bruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Vil hadde familie bryllup med foreldre, søsken, deres partnere og barn, tanter, onkler, fettere, kusiner og så videre, og så hadde vi vennefest et par uker senere. Men hvordan vi gjorde det spiller da ingen rolle for dere. Det er dere som skal gifte dere, det er deres bryllup. Syns dere skal gjøre det akkurat slik dere selv ønsker det Anonymkode: dcb05...057
Anonym bruker Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli Vi hadde en liten bryllupsmiddag med bare foreldre, søsken og tante/onkelbarn. Så hadde vi en fest et par helger senere med bare venner. Byggefest med loff og reker, ta med det du vil drikke selv. Anonymkode: 10822...acd
Anonym bruker Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli Vi hadde familie og venner. Men kun våre egne barn. De hadde vi barnevakt til, så de ble hentet etter middagen Anonymkode: 15c6e...146
Anonym bruker Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli Er det pga økonomi dere vil ha det lite? Eller grunnet sosial angst etc? Kommer litt an på grunnen til dere vil ha det lite. Å samle familie og venner til fest er veldig fint til bryllup. Om dere ønsker det lite med kuk nærmeste familie og eget barn så er det veldig viktig at det kun er avgrenset. Det kan fort bli ugreit om noen føler seg forbigått Anonymkode: 7272a...6da
Anonym bruker Skrevet 31. juli #6 Skrevet 31. juli Vi hadde foreldre, søsken med familie( inkludert barn) og forloverene. Var fantastisk og ha med alle barna, vart vel 6 inkludert våre 3. Dette er noe barna snakker om og hadde det kjekt. Hadde koldtbord og kjøpte bare litt ekstra pølser og karbonader. Min svigerinne gjorde det samme da de giftet seg….. Anonymkode: 61bbc...fc2
Anonym bruker Skrevet 31. juli #7 Skrevet 31. juli Vi var foreldre, besteforeldre, søsken med partnere (ingen barn på det tidspunktet) og forlovere med partnere. Det var hyggelig og det vi klarte å organisere på det tidspunktet (av diverse grunner). 4 år senere holdt vi stor fest for utvidet familie og venner. Anonymkode: d97dd...d5c
Anonym bruker Skrevet 31. juli #8 Skrevet 31. juli Vi var ca 80 gjester i vårt bryllup. Mest familie på begge sider, samt nære venner. Tantebarn og egne barn. Vi var i slutten av 20 årene og giftet oss i utlandet. nå er vi i midten av 40 årene, og skulle vi giftet oss nå hadde vi nok valgt det annerledes. Jeg hadde ikke villet vært «gammel» brud. Anonymkode: 7272a...6da
Anonym bruker Skrevet 1. august #9 Skrevet 1. august Vi reiste til utlandet, og giftet oss i en sjømannskirke med kun forlovere og vår datter på 9 mnd tilstede. Da vi kom hjem hadde vi brunsj ute på en flott restaurant med våre foreldre, og et par måneder senere stor fest hjemme med søsken og venner. Anonymkode: b2f39...6d7
Anonym bruker Skrevet 1. august #10 Skrevet 1. august Vi hadde ikke egne barn da vi giftet oss. Vi valgte et bryllup med kun familie på selve dagen. Da hadde vi også med nieser og nevøer. Noen uker senere hadde vi bryllupsfest for venner. Den var uten barn. For oss var dette riktig måte å gjøre det på og vi hadde to flotte feiringer Det som er viktig er at dere blir enige slik at dere begge har eierskap til festen og dagen og at dere begge føler at dette er deres dag Anonymkode: af4fe...5d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå