Anonym bruker Skrevet 3. august #51 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (56 minutter siden): "Motbevis at jorden er flat!", det er din påstand at alle ungdommer som vokser opp med foreldre som mishandler, alle, 100%, får dårlige holdninger og blir respektløse og at omvendt, alle barn, 100%, som vokser opp i hjem med gode foreldre som lærer bort gode holdninger og respekt for andre blir barn som har gode holdninger og har respekt for andre. Da må du faktisk bevise at det er tilfelle. Personlig har jeg vært ungdom en gang i tiden. Ikke alle ungdommer gjør som foreldrene deres sier. Jeg vet det vil komme som et sjokk på deg den dagen du oppdager det. Anonymkode: 5dbad...b95 Du kommer med masse ræl som jeg ikke har sagt. Anonymkode: 839e0...851
Anonym bruker Skrevet 3. august #52 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Du kommer med masse ræl som jeg ikke har sagt. Anonymkode: 839e0...851 Ånei, så nå erkjenner du at selv til trass for god oppdragelse i hjemmet så kan ungdom likevel utvikle dårlige holdninger? Det var jo interessant. Hvor får ungdommen som har hatt god oppdagelse i hjemmet dårlige holdninger fra tror du? Hmm? Kan de sosialiseres inn i dårlige holdninger nå? Så kan de også sosialiseres inn i gode holdninger. Hvor foregår det tror du? Anonymkode: 5dbad...b95
Anonym bruker Skrevet 3. august #53 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Om ungdomsklubber er så effektive, hvorfor har ikke bygder og små byer et stort problem med kriminlaitet og spesielt kriminelle ungdom? Hvorfor er det de innvandrer tette bydelene i Oslo som sliter med mye kriminlaitet om der ikke er en ungdomsklubb? Anonymkode: 4963f...ec3 Bare sånn, til informasjon, de fleste bygder har ungdomsklubber altså. Ungdom trenger, akkurat som voksne og alle andre, steder å sosialisere på. Uten sosial omgang søker ungdom til sosiale omgangskretser for mennesket trenger sosialisering. Når kriminelle er det eneste alternativet, som henvist til i forskningsinnlegget jeg skrev tidligere, så er det det eneste alternativet. Men når ungdom har andre alternativ enn kriminelle omgangskretser så søker de til annet enn kriminelle omgangskretser. Gi ungdommen alternativ heller enn å klage på hvor dumme de er som tar feil valg! Som om de ikke vet det allerede. Anonymkode: 5dbad...b95
Anonym bruker Skrevet 3. august #54 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (5 timer siden): Du svarer negativt, "dette virker ikke", jeg har spurt etter et positivt svar. Det virker som om du innbiller deg at fengsel, omgang med alvorlig kriminelle, er det som skal lære ungdom respekt for andre og gode holdninger. Anonymkode: 5dbad...b95 Nei, jeg har NULL tro på at ungdomsklubber i stor grad vil bidra til å redusere ungdomskriminalitet. Du svarer helt utrolig dumt. Hva i alle dager får deg til å tro at jeg mener at omgang med kriminelle og fengsel lærer ungdom respekt og gode holdninger? Det er jo en helt sinnssyk ting å mene. Når man har kommet i fengsel og/eller etablert kontakt med alvorlig kriminelle så er det jo allerede for sent, da er så dårlige holdningene allerede utviklet. Jeg spør deg igjen: Hvorfor har ikke dine barn blitt vanekriminelle? Er det fordi det er ungdomsklubb der dere bor? Mine barn har aldri vært på ungdomsklubb i noen gang (selv om det er et tilbud her), likevel er de ikke blitt kriminelle. Andre som bor her derimot, OG som har vært på ungdomsklubben ganske ofte, begynte å selge hasj allerede på barneskolen, og er på god vei inn i en kriminell løpebane. Jeg kunne jo fortalt deg hva fellestrekkene til disse er, men jeg tror du vet det allerede. Anonymkode: 6efe5...cab
Anonym bruker Skrevet 3. august #55 Skrevet 3. august Syns ikke vi skal ta i mot psykisk syke fra andre land. Flere syrere her som har drept helt uskyldige folk. Kunne vært unngått. Stemmer frp. Selvom det er mye annet jeg er uenig i. Men må er jeg lei av å ta inn hvem som helst. Anonymkode: b1f57...2f1
Anonym bruker Skrevet 3. august #56 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, jeg har NULL tro på at ungdomsklubber i stor grad vil bidra til å redusere ungdomskriminalitet. Du svarer helt utrolig dumt. Hva i alle dager får deg til å tro at jeg mener at omgang med kriminelle og fengsel lærer ungdom respekt og gode holdninger? Det er jo en helt sinnssyk ting å mene. Når man har kommet i fengsel og/eller etablert kontakt med alvorlig kriminelle så er det jo allerede for sent, da er så dårlige holdningene allerede utviklet. Jeg spør deg igjen: Hvorfor har ikke dine barn blitt vanekriminelle? Er det fordi det er ungdomsklubb der dere bor? Mine barn har aldri vært på ungdomsklubb i noen gang (selv om det er et tilbud her), likevel er de ikke blitt kriminelle. Andre som bor her derimot, OG som har vært på ungdomsklubben ganske ofte, begynte å selge hasj allerede på barneskolen, og er på god vei inn i en kriminell løpebane. Jeg kunne jo fortalt deg hva fellestrekkene til disse er, men jeg tror du vet det allerede. Anonymkode: 6efe5...cab Dette trass at ungdom selv, de som jobber med ungdom, sosionomer, selv politiet, som jobber både med ungdom som ikke er kriminelle (forebyggende), ungdom som er kriminelle, kriminelle voksne som har vært ungdommer, og voksne som ikke er blitt kriminelle (som er en gruppe de selv faller innenfor, ellers hadde de ikke fått bli politibetjenter), sier altså at manglende ungdomsklubber gjør at ungdommer som ellers hadde holdt seg til ungdomsklubbene nå i stedet oppsøker kriminelle miljøer for å ha noen sosial omgangskrets. Trass for alt dette er du overbevist om at de alle tar feil. Når forskere også sier det samme, bare for noen dager siden, så mener du forskere også tar feil. At på til hevder du her nå at det er for sent når noen er blitt kriminell, da kan vedkommende aldri lære seg å bli sosialisert på en god måte igjen. Anonymkode: 5dbad...b95
Anonym bruker Skrevet 3. august #57 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Dette trass at ungdom selv, de som jobber med ungdom, sosionomer, selv politiet, som jobber både med ungdom som ikke er kriminelle (forebyggende), ungdom som er kriminelle, kriminelle voksne som har vært ungdommer, og voksne som ikke er blitt kriminelle (som er en gruppe de selv faller innenfor, ellers hadde de ikke fått bli politibetjenter), sier altså at manglende ungdomsklubber gjør at ungdommer som ellers hadde holdt seg til ungdomsklubbene nå i stedet oppsøker kriminelle miljøer for å ha noen sosial omgangskrets. Trass for alt dette er du overbevist om at de alle tar feil. Når forskere også sier det samme, bare for noen dager siden, så mener du forskere også tar feil. At på til hevder du her nå at det er for sent når noen er blitt kriminell, da kan vedkommende aldri lære seg å bli sosialisert på en god måte igjen. Anonymkode: 5dbad...b95 Men… hun har jo helt rett. Noen er det bare for sent for. Anonymkode: 8c4f0...2ae
Anonym bruker Skrevet 3. august #58 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Men… hun har jo helt rett. Noen er det bare for sent for. Anonymkode: 8c4f0...2ae Noen er ikke synonym for alle. Hennes påstand var ikke "noen", hennes påstand var at alle som blir kriminelle er det for sent for, ingen som er blitt kriminell kan sosialiseres til å bli ikke-kriminell. Anonymkode: 5dbad...b95
Anonym bruker Skrevet 3. august #59 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Dette trass at ungdom selv, de som jobber med ungdom, sosionomer, selv politiet, som jobber både med ungdom som ikke er kriminelle (forebyggende), ungdom som er kriminelle, kriminelle voksne som har vært ungdommer, og voksne som ikke er blitt kriminelle (som er en gruppe de selv faller innenfor, ellers hadde de ikke fått bli politibetjenter), sier altså at manglende ungdomsklubber gjør at ungdommer som ellers hadde holdt seg til ungdomsklubbene nå i stedet oppsøker kriminelle miljøer for å ha noen sosial omgangskrets. Trass for alt dette er du overbevist om at de alle tar feil. Når forskere også sier det samme, bare for noen dager siden, så mener du forskere også tar feil. At på til hevder du her nå at det er for sent når noen er blitt kriminell, da kan vedkommende aldri lære seg å bli sosialisert på en god måte igjen. Anonymkode: 5dbad...b95 På tide å komme med kilder? Anonymkode: 4963f...ec3
Anonym bruker Skrevet 3. august #60 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Bare sånn, til informasjon, de fleste bygder har ungdomsklubber altså. Ungdom trenger, akkurat som voksne og alle andre, steder å sosialisere på. Uten sosial omgang søker ungdom til sosiale omgangskretser for mennesket trenger sosialisering. Når kriminelle er det eneste alternativet, som henvist til i forskningsinnlegget jeg skrev tidligere, så er det det eneste alternativet. Men når ungdom har andre alternativ enn kriminelle omgangskretser så søker de til annet enn kriminelle omgangskretser. Gi ungdommen alternativ heller enn å klage på hvor dumme de er som tar feil valg! Som om de ikke vet det allerede. Anonymkode: 5dbad...b95 En av 5 kommuner har ikke fritidisklubber og for en del av de som har så er det langt fra tilgjengelig for alle i kommunene. Anonymkode: 4963f...ec3
Anonym bruker Skrevet 3. august #61 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (22 minutter siden): På tide å komme med kilder? Anonymkode: 4963f...ec3 Kilder har allerede vært presentert i tråden. Du må bla tilbake og lese gjennom de, eller se NRKs innslag. Der flere etater uttaler seg, sammen med flere ungdommer, om dette med å legge ned ungdomsklubber. Anonym bruker skrev (På 31.7.2025 den 9.29): Aner ikke hvorfor linken ikke ville. Et ettall ble visst borte i linken. https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/sesong/198911/episode/FNYH23000889#t=21m17s Anonymkode: 5dbad...b95 Anonym bruker skrev (På 2.8.2025 den 13.32): Hvorfor synse når vi kan lese hva forskning sier i stedet? Ungdom velger jobb fremfor kriminalitet – når de får sjansen Ved å koble ungdom på arbeidslivet tidlig, kan vi svekke rekrutteringen til kriminelle gjenger. ... Ungdommene som ble intervjuet forteller om en hverdag preget av press og begrensede muligheter. «Jeg hadde ikke noe valg. Det var enten bli med dem eller være alene» sier en gutt på 16 år. Mange nevner at mangel på sosiale tilbud og jobbmuligheter gjør det enkelt å falle for fristelsen til å bli med i gjenger. «De gir deg en følelse av familie, selv om det kommer med en pris» sier en ung jente. Ungdommene peker også på mangelen på inkluderende skolesystemer. «Lærerne gir oss opp. Og vi gir opp på skolen» sier en annen informant. Ungdommene understreker hvor viktig det er å bli sett og hørt. De trenger voksne som bryr seg, og ikke bare som dømmer dem, forklarer de. Uttalelsene peker på behovet for tiltak som kan styrke ungdommens tilhørighet til utdanning og arbeidsliv. https://www.forskersonen.no/barn-og-ungdom-kriminalitet-meninger/ungdom-velger-jobb-fremfor-kriminalitet-nar-de-far-sjansen/2536298 Anonymkode: 5dbad...b95 Anonymkode: 5dbad...b95
Anonym bruker Skrevet 3. august #62 Skrevet 3. august Nå kommer Støre med sine seriøse betraktninger, "velgerne må få vite" sier han. Ærlig talt, velgerne vet godt allerede, Støre trenger ikke fortelle eller forklare noe som helst. https://www.vg.no/nyheter/i/25WxoG/stoere-listhaugs-loefter-sprekker-i-sola Han lager en lang liste over hvor umulig det er å styre Norge for Frp. 150 milliarder mangler i Frp sitt budsjett i følge Støre. Alle vet at klimatiltak og fremmedkulturell innvandring koster mye mye mer enn 150 milliarder i året. Selv om tallene holdes hemmelig og manipuleres. Og kostnadene vil bare øke, om Ap får fortsette. Det er uendelig mye annet som kan kuttes i det offentlige forbruket også. Hvis bare noen våget. Og det er IKKE Ap som våger. De kjøper stemmer med fellesskapets penger. Nå skal det deles ut i alle retninger, foran valget. Rosenrøde løfter og salg av trygghet. Straks valget er vunnet vil strømtrygden som hele Norge er satt på, av Ap, reduseres og fjernes. Bare vent. Strømavgifter vil bli den nye oljeinntekten for politikerne. Det er planen. Anonymkode: 191a5...736
Anonym bruker Skrevet 3. august #63 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nå kommer Støre med sine seriøse betraktninger, "velgerne må få vite" sier han. Ærlig talt, velgerne vet godt allerede, Støre trenger ikke fortelle eller forklare noe som helst. https://www.vg.no/nyheter/i/25WxoG/stoere-listhaugs-loefter-sprekker-i-sola Han lager en lang liste over hvor umulig det er å styre Norge for Frp. 150 milliarder mangler i Frp sitt budsjett i følge Støre. Alle vet at klimatiltak og fremmedkulturell innvandring koster mye mye mer enn 150 milliarder i året. Selv om tallene holdes hemmelig og manipuleres. Og kostnadene vil bare øke, om Ap får fortsette. Det er uendelig mye annet som kan kuttes i det offentlige forbruket også. Hvis bare noen våget. Og det er IKKE Ap som våger. De kjøper stemmer med fellesskapets penger. Nå skal det deles ut i alle retninger, foran valget. Rosenrøde løfter og salg av trygghet. Straks valget er vunnet vil strømtrygden som hele Norge er satt på, av Ap, reduseres og fjernes. Bare vent. Strømavgifter vil bli den nye oljeinntekten for politikerne. Det er planen. Anonymkode: 191a5...736 Sånn er demokrati. Sånn har demokrati alltid vært. Politikerne legger ned og "sparer penger" over alt. For å få råd til å bygge store prosjekter de kan peke på ved valg og si, "se hva vi har fått til! stem på oss så skal vi få til enda mere slike store prosjekter!". Socrates advarte om dette allerede for flere tusen år siden. Det er ikke noe nytt. Anonymkode: 5dbad...b95
Anonym bruker Skrevet 3. august #64 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Noen er ikke synonym for alle. Hennes påstand var ikke "noen", hennes påstand var at alle som blir kriminelle er det for sent for, ingen som er blitt kriminell kan sosialiseres til å bli ikke-kriminell. Anonymkode: 5dbad...b95 Makan til fjas du skriver! DETTE var det jeg skrev: «Når man har kommet i fengsel og/eller etablert kontakt med alvorlig kriminelle så er det jo allerede for sent, da er så dårligeholdningene allerede utviklet.» Det er noe HELT annet enn det du påstår jeg har sagt, nemlig at «ingen som er blitt kriminell kan sosialiseres til å bli ikke-kriminell». Anonymkode: 6efe5...cab
Anonym bruker Skrevet 3. august #65 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Kilder har allerede vært presentert i tråden. Du må bla tilbake og lese gjennom de, eller se NRKs innslag. Der flere etater uttaler seg, sammen med flere ungdommer, om dette med å legge ned ungdomsklubber. Anonymkode: 5dbad...b95 Hva har dette med ungdomsklubber å gjøre? Anonymkode: 6efe5...cab
Anonym bruker Skrevet 3. august #66 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Syns ikke vi skal ta i mot psykisk syke fra andre land. Flere syrere her som har drept helt uskyldige folk. Kunne vært unngått. Stemmer frp. Selvom det er mye annet jeg er uenig i. Men må er jeg lei av å ta inn hvem som helst. Anonymkode: Så du vil bare ha arbeidsinnvandring og ikke flyktninger? Da blir nok Norge er populært land ute i verden etterhvert 🙈 Anonymkode: 6e01e...d2e
Anonym bruker Skrevet 3. august #67 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ånei, så nå erkjenner du at selv til trass for god oppdragelse i hjemmet så kan ungdom likevel utvikle dårlige holdninger? Det var jo interessant. Hvor får ungdommen som har hatt god oppdagelse i hjemmet dårlige holdninger fra tror du? Hmm? Kan de sosialiseres inn i dårlige holdninger nå? Så kan de også sosialiseres inn i gode holdninger. Hvor foregår det tror du? Anonymkode: 5dbad...b95 Så lenge du ikke kan holde deg til deg jeg faktisk skriver og ikke dikte fritt, så er det ingen vits i å diskutere med deg. Anonymkode: 839e0...851
Anonym bruker Skrevet 3. august #68 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (8 timer siden): Enig med deg HI. Har du tatt valgomatene? Har vokst opp i en AP familie, og de ligger liksom hjertet mitt nær. Kommer likevel til å stemme Frp i år. Har absolutt ikke sansen for Støre. Vinner Ap valget er det uten tvil pga av Jens. Anonymkode: f01bd...bbd Ikke meg du spør, men jeg tok valgomat og fikk opp Frp, noe som egentlig var ganske overraskende, for jeg har aldri stemt i den retningen i det hele tatt. Synes det viser litt om hvordan samfunnet har forandret seg. som gjør at jeg faktisk heller den veien plutselig. Anonymkode: 839e0...851
Anonym bruker Skrevet 3. august #69 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ikke meg du spør, men jeg tok valgomat og fikk opp Frp, noe som egentlig var ganske overraskende, for jeg har aldri stemt i den retningen i det hele tatt. Synes det viser litt om hvordan samfunnet har forandret seg. som gjør at jeg faktisk heller den veien plutselig. Anonymkode: 839e0...851 Du bør ta flere valgomater da, for resultatet blir gjerne litt forskjellig fra sted til sted, og også fra interessefelt til interessefelt. Prøv både NRK, TV2 og Aftenposten, både generell test og test hvor du velger to punkter du er spesielt opptatt av. Så kan du tenkte litt etter å ha fått alle resultatene. Anonymkode: 6e01e...d2e
Anonym bruker Skrevet 3. august #70 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Du bør ta flere valgomater da, for resultatet blir gjerne litt forskjellig fra sted til sted, og også fra interessefelt til interessefelt. Prøv både NRK, TV2 og Aftenposten, både generell test og test hvor du velger to punkter du er spesielt opptatt av. Så kan du tenkte litt etter å ha fått alle resultatene. Anonymkode: 6e01e...d2e Men er ikke det litt spesielt? De burde jo egentlig gi deg samme svar uansett hvilken valgautomat man tok. Er de rigget? Anonymkode: 4963f...ec3
Anonym bruker Skrevet 3. august #71 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Men er ikke det litt spesielt? De burde jo egentlig gi deg samme svar uansett hvilken valgautomat man tok. Er de rigget? Anonymkode: 4963f...ec3 Det er fordi du ikke får akkurat de samme spørsmålene. Det er helt umulig å finne et parti du er 100% enig med, det er så mange spørsmål og du må finne det partiet du er mest enig med. Derfor må du ta mange tester, tenke over hvilke spørsmål som er viktig for deg og hvilke som ikke er så viktig, og ta en avgjørelse etter hvem du er mest enig med. Det vil alltid være noen spørsmål du er mer enig med andre partier i, derfor må du bruke litt tid på dette. Anonymkode: 6e01e...d2e
Anonym bruker Skrevet 3. august #72 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (9 timer siden): Enig med deg HI. Har du tatt valgomatene? Har vokst opp i en AP familie, og de ligger liksom hjertet mitt nær. Kommer likevel til å stemme Frp i år. Har absolutt ikke sansen for Støre. Vinner Ap valget er det uten tvil pga av Jens. Anonymkode: f01bd...bbd Nei, hvis (fortrinnsvis når) Arbeiderpartiet (egentlig rød/grønn blokk) vinner valget i september, så er det fordi det føres god, sosialdemokratisk politikk som er til det beste for Norge og alle oss som bor her. Kanskje bortsett i fra en liten prosent eller to av de aller rikeste, som med sosialdemokratisk politikk vil måtte bidra med litt mer til fellesskapet enn det de gjør i dag. Anonymkode: 9f6d2...ece
Iiiiik Skrevet 3. august #73 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (8 timer siden): Nei, jeg har NULL tro på at ungdomsklubber i stor grad vil bidra til å redusere ungdomskriminalitet. Du svarer helt utrolig dumt. Hva i alle dager får deg til å tro at jeg mener at omgang med kriminelle og fengsel lærer ungdom respekt og gode holdninger? Det er jo en helt sinnssyk ting å mene. Når man har kommet i fengsel og/eller etablert kontakt med alvorlig kriminelle så er det jo allerede for sent, da er så dårlige holdningene allerede utviklet. Jeg spør deg igjen: Hvorfor har ikke dine barn blitt vanekriminelle? Er det fordi det er ungdomsklubb der dere bor? Mine barn har aldri vært på ungdomsklubb i noen gang (selv om det er et tilbud her), likevel er de ikke blitt kriminelle. Andre som bor her derimot, OG som har vært på ungdomsklubben ganske ofte, begynte å selge hasj allerede på barneskolen, og er på god vei inn i en kriminell løpebane. Jeg kunne jo fortalt deg hva fellestrekkene til disse er, men jeg tror du vet det allerede. Anonymkode: 6efe5...cab Dette synes jeg er utrolig dumt. Tenker du at når man først har tråkka galt én gang, så er løpet kjørt? Hvis en ungdom fengsles én gang, da er han dømt til et liv med kriminalitet? Hvis man styres av dårlige verdier, så kan ikke verdiene endres? Jeg er helt uenig. Dermed mener jeg også at det spiller en rolle hvilke reaksjoner kriminelle ungdom får. Både den enkelte og samfunnet er jo tjent med at fengsel også har en rehabiliterende funksjon. Å fjernes fra gjengen sin kan i beste fall gi mulighet til en ny start, det oppnår man ikke ved at en 15-åring soner sammen med barka vanekriminelle. Danmark senka den kriminelle lavalderen, men hevet den igjen etter bare halvannet år. Anbefaler både Sylvi og dere andre til å lese dere opp på erfaringene danskene gjorde seg.
Anonym bruker Skrevet 3. august #74 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei, hvis (fortrinnsvis når) Arbeiderpartiet (egentlig rød/grønn blokk) vinner valget i september, så er det fordi det føres god, sosialdemokratisk politikk som er til det beste for Norge og alle oss som bor her. Kanskje bortsett i fra en liten prosent eller to av de aller rikeste, som med sosialdemokratisk politikk vil måtte bidra med litt mer til fellesskapet enn det de gjør i dag. Anonymkode: 9f6d2...ece Eg er ganske sikker på at det blir borgerlig regjering. Kjenner mangen som stemte noe annet for 4 år siden men som stemmer FrP no. Pluss at ungdommer stemmer FrP i hopetall det er første valget for mangen av de. Anonymkode: e4018...54f
Anonym bruker Skrevet 4. august #75 Skrevet 4. august Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nei, hvis (fortrinnsvis når) Arbeiderpartiet (egentlig rød/grønn blokk) vinner valget i september, så er det fordi det føres god, sosialdemokratisk politikk som er til det beste for Norge og alle oss som bor her. Kanskje bortsett i fra en liten prosent eller to av de aller rikeste, som med sosialdemokratisk politikk vil måtte bidra med litt mer til fellesskapet enn det de gjør i dag. Anonymkode: 9f6d2...ece Problemet er at mange av de aller rikeste sitter nå på gjerdet klar til å hoppe av om det blir rød/grønn regjering til høsten så da mister Norge enda flere som bidrar ganske heftig og det blir vanlige folk som må ta regningen. Ap vil være avhengig av støtte fra Sv og Rødt som vil gjøre det mer lønnsomt å gå på trygd enn å jobbe. Støre er opptatt med å slikke EU opp etter ryggen så ikke akkurat Norge han har i tankene. EU og Norge kunne f.eks. satt noen krav til milliardene vi deler ut til både Gaza og Ukraina. Stopp korrupsjon og utlever gislene. Anonymkode: 4963f...ec3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå