Anonym bruker Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Finnes jo apper for så mye men ikke alltid man vet om behovet selv😅 så har du noen apper du bruker mye og som du vil anbefale til andre? Anonymkode: 7705d...107
Anonym bruker Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli Mattilbud brukes hver uke. Plantnet er også fin, ta bilde av en plante/tre og se hva den heter. Min renovasjon er også fin, se hva slags søppel de henter denne uken. Anonymkode: 7679e...2e4
Anonym bruker Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli Artsorakelet for å bestemme dyr, planter, insekter og fisk og så bruker jeg jevnlig Birdnet hvis jeg hører en fugl jeg ikke kjenner. Anonymkode: a19d7...ef8
the amazing spidermamma Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli Jeg bruker SkyView (free) for å se på stjernehimmelen. Kanskje ikke fryktelig nyttig, men gøy å vite hvilke stjerner som lyser over oss akkurat der. Artsorakel er også fin.
the amazing spidermamma Skrevet 31. juli #6 Skrevet 31. juli Taxifix-appen bruker jeg også, der kan du bestille taxi, få pris og betale på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 31. juli #7 Skrevet 31. juli eTilbudsavis. Får alle tilbudsavisene på et sted, og slipper å gå inn på de forskjellige butikkene sine sider å laste ned hver enkelte av dem. Kan også krysse av på favoritter Anonymkode: 70c94...94b
Anonym bruker Skrevet 31. juli #8 Skrevet 31. juli Nettleseren Brave. Null reklame og annonser, perfekt for oss som er her. Anonymkode: f97c3...598
Anonym bruker Skrevet 31. juli #9 Skrevet 31. juli Shazam. Identifiserer enhver sang på et par sekunder. Anonymkode: 728b3...557
Elizabeth Skrevet 31. juli #10 Skrevet 31. juli Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Shazam. Identifiserer enhver sang på et par sekunder. Anonymkode: 728b3...557 Den er fin👍🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå