Gå til innhold

Hadde du likte dette ? Ang "date"

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg har møtt 3 ganger har nå vist sitt sanne jeg..? Han har kjøpt masse sånne bdsm leker og vil piske meg ! Ha meg i håndjern og bånd osv. Jeg fikk sjokk. Har aldri likt noe sånt ? Han vil jeg skal bli sexslaven hans

Anonymkode: 6c71a...ef2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løp

Anonymkode: b657e...8e3

Skrevet

Høres ikke ut som en mann med sunt forhold til sex.

Anonymkode: 39e39...ae7

Skrevet

Litt rart for en date om man ikke har snakket om det. Liker du det ikke så sier du nei 

Anonymkode: 1da4d...e77

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke likt. 

Noen liker det, men ingen skal presses til å gjøre ting de ikke ønsker. Jeg hadde ikke fortsatt å date denne mannen. 

Anonymkode: 697e1...481

Skrevet

LØP !! En mann som bringer dette opp på 3 daten er sexfiksert. Med mindre du vil dette selv og liker denne fetishen skal jeg love deg at om du gir han lillefingeren her vil du aldri ha «vaniljesex» med han igjen. 
Dette frykter jeg kan bli et kranglemoment - tror det er best han finner noen som virkelig liker dette 

Anonymkode: 0a399...a9e

Skrevet

Dette må være en trolletråd... Ikke et veldig bra forsøk heller 2/10

Anonymkode: c14e9...f48

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

En jeg har møtt 3 ganger har nå vist sitt sanne jeg..? Han har kjøpt masse sånne bdsm leker og vil piske meg ! Ha meg i håndjern og bånd osv. Jeg fikk sjokk. Har aldri likt noe sånt ? Han vil jeg skal bli sexslaven hans

Så sant han ikke heter Christian Grey så løp....

Anonymkode: 9207c...fd6

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dette må være en trolletråd... Ikke et veldig bra forsøk heller 2/10

Nei. Det er ikke tull !

Skrevet

Det hadde jeg ikke likt. Og hvis du heller ikke liker det, så trenger du ikke møte ham mer. Han har preferanser du ikke har. 

Anonymkode: b90f8...5cc

Skrevet
13 minutes ago, Anonym bruker said:

Nei. Det er ikke tull !

Da hadde jeg brutt all kontakt med han og blokkert han overalt asap!

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Herlighet, det der må du jo vite svaret på selv.

Anonymkode: e71ab...99b

Skrevet

Run, Forest, run!

Anonymkode: b691f...b06

Skrevet

Jeg liker bdsm jeg. Men finner det rart at han er så på. Bdsm handler om tilitt til hverandre. Ikke noe man begynner med på andre date. Dere må være trygge på hverandre . 

Så jeg sier også løp, men det er ikke noe galt med bdsm. 

Anonymkode: 9820f...59f

Skrevet

Enig med forrige taler. Jeg digger bondage og dominans/underdanig, men ville løpt langt og fort hvis daten hadde kjøpt inn og være så keen uten å ha snakket om det først.

Jeg fikk en fast elsker rett før sommeren. Vi kjenner hverandre litt fra før, men ikke veldig godt. Jeg har en del utstyr og leketøy fra før, så spurte han om hva han tenkte om leketøy og bondage. Han digger det han òg, så da kunne vi ta en titt i skapet mitt. Jeg er 100% trygg på han, det var han som spurte om hva stoppordet mitt er. Han spør underveis om det er ok og/eller jeg sier ifra hvis han må gjøre noe annerledes. Vi testet bondage på 3. knull, men det er pga tryggheten og at begge liker det.

Anonymkode: 1f733...c41

Skrevet

Her kom det helt ut av det blå. Plutselig sier han at han vil piske meg, og jeg må si tusen takk mens jeg teller piskene. Han vil ha meg i bånd naken, rundt i huset osv. TS

Skrevet

Her kom det helt ut av det blå. Plutselig sier han at han vil piske meg, og jeg må si tusen takk mens jeg teller piskene. Han vil ha meg i bånd naken, rundt i huset osv. TS

Men da sier du bare nei takk, det er er ikke noe for meg.

Anonymkode: 0e312...887

Skrevet

Hva tenker du selv om dette da? Det er jo alt som betyr noe. 

Anonymkode: 697e1...481

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...