Anonym bruker Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Er det egentlig håp? Er mange som liker meg, men de liker ikke jeg.. Syns det er trist, og lurer på hva som er galt med meg Anonymkode: 49900...479
Anonym bruker Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli Det er jo ikke noe galt.med deg, folk liker deg. Du har bare ikke møtt rett person til rett tid. Anonymkode: 8b3bc...99b
Anonym bruker Skrevet 30. juli #3 Skrevet 30. juli De som liker deg men som du ikke faller for, hva er det som gjør at du ikke liker dem? Anonymkode: e7dfe...387
Anonym bruker Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli Det trenger ikke være noe galt med deg, kanskje har du bare ikke møtt den rette. Gjensidige følelser kan være vanskelig å finne. Men det kan også hende et eller annet gjør at du dras mot helt feil type menn. Om man skal sette det på spissen vil nok ikke en arrogant nyrik "Exit" type mann falle for en "grå mus" fra landet som jobber som ufaglært barnehageassistent. De sier riktignok at motsetninger tiltrekker hverandre, men man må leve nogenlunde samme type liv for å passe sammen. Anonymkode: 7ff24...a43
Anonym bruker Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): De som liker deg men som du ikke faller for, hva er det som gjør at du ikke liker dem? Anonymkode: e7dfe...387 Jeg liker ikke de, pga er ikke tiltrukket av de. Bare tanken på å kysse de, gjør meg uvell. Anonymkode: 49900...479
Anonym bruker Skrevet 30. juli #6 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er jo ikke noe galt.med deg, folk liker deg. Du har bare ikke møtt rett person til rett tid. Anonymkode: 8b3bc...99b Går greit å være alene...men. hadde vært kjekt å oppleve det. Anonymkode: 49900...479
Anonym bruker Skrevet 30. juli #7 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det trenger ikke være noe galt med deg, kanskje har du bare ikke møtt den rette. Gjensidige følelser kan være vanskelig å finne. Men det kan også hende et eller annet gjør at du dras mot helt feil type menn. Om man skal sette det på spissen vil nok ikke en arrogant nyrik "Exit" type mann falle for en "grå mus" fra landet som jobber som ufaglært barnehageassistent. De sier riktignok at motsetninger tiltrekker hverandre, men man må leve nogenlunde samme type liv for å passe sammen. Anonymkode: 7ff24...a43 Jeg går ikke etter de altfor pene. Mine venninner sier tilogmed at de jeg liker ikke er fin en gang. Jeg er ikke en grå mus uten utdanning ☺️ Anonymkode: 49900...479
Anonym bruker Skrevet 30. juli #8 Skrevet 30. juli Jeg vet akkurat hvordan det føles! Hverken Edward Cullen eller Brad Pit liker meg 😢 Anonymkode: 3875b...f83
Anonym bruker Skrevet 30. juli #9 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg vet akkurat hvordan det føles! Hverken Edward Cullen eller Brad Pit liker meg 😢 Anonymkode: 3875b...f83 Jeg liker ikke de heller. Jeg liker helt vanlige menn. Anonymkode: 49900...479
Anonym bruker Skrevet 30. juli #10 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Jeg liker ikke de, pga er ikke tiltrukket av de. Bare tanken på å kysse de, gjør meg uvell. Anonymkode: 49900...479 Hva er det som gjør at du ikke tiltrekkes av dem da? Er det kun utseendet du fokuserer på? Anonymkode: e7dfe...387
Anonym bruker Skrevet 30. juli #11 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hva er det som gjør at du ikke tiltrekkes av dem da? Er det kun utseendet du fokuserer på? Anonymkode: e7dfe...387 Ja, må jo like utseende..?. Anonymkode: 49900...479
Anonym bruker Skrevet 30. juli #12 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, må jo like utseende..?. Anonymkode: 49900...479 Til en viss grad selvfølgelig, men når man blir kjent med et menneske er det andre ting som teller vannvittig mye mer. Det er også sånn at mennesker vi liker på andre måter blir tiltrekkende, nettopp fordi vi liker mennesket bak utseende. Anonymkode: 7ff24...a43
Anonym bruker Skrevet 30. juli #13 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, må jo like utseende..?. Anonymkode: 49900...479 Mnja.. Like utseendet gjør man jo gjerne om man tar seg tid til å bli kjent med personen bak utseendet. Hvis du er for opphengt i utseende vil det hindre deg i å se personen bak, og da blir utvalget snevert. Dessuten vil du når du er så opptatt av utseende kanskje fremstå som en overfladisk person som ikke er så attraktiv. Anonymkode: e7dfe...387
Anonym bruker Skrevet 30. juli #14 Skrevet 30. juli Takk for svar. Er enig i det. Men hvis en mann prøver å kysse meg og det byr meg imot så er det ikke lett. Anonymkode: 49900...479
Anonym bruker Skrevet 30. juli #15 Skrevet 30. juli Datingapper er kun basert på utseende, så er jo vanskelig Anonymkode: 49900...479
Anonym bruker Skrevet 30. juli #16 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Takk for svar. Er enig i det. Men hvis en mann prøver å kysse meg og det byr meg imot så er det ikke lett. Anonymkode: 49900...479 Må du kysse ham før du kjenner ham da? Anonymkode: e7dfe...387
Anonym bruker Skrevet 30. juli #17 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Datingapper er kun basert på utseende, så er jo vanskelig Anonymkode: 49900...479 Datingapper er håpløst. Anonymkode: e7dfe...387
Anonym bruker Skrevet 30. juli #18 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Datingapper er håpløst. Anonymkode: e7dfe...387 Ja 😔 har møtt noen. De vil bare ha sex. Anonymkode: 49900...479
Anonym bruker Skrevet 31. juli #19 Skrevet 31. juli Problemet ditt høres ut som en spissformulert klisjé. Kvinner vil ha menn de kan se opp til og respektere. Menn som bare vil ha sex, og går rett på sak, de blir for enkle. Selv om alle menn er først og fremst ute etter sex, noe som er veldig naturlig for en mann, så behøver de ikke vise det så tydelig. Det er turnoff. Dersom du ønsker et forhold bør du alltid bruke litt tid. Alle menn ønsker sex, det står alltid øverst på ønskelista deres. Men de må ikke få sex før de har sett hele personen, hele mennesket. Det er hva kvinner må kreve av en mann, at han ser hele henne, alle hennes behov. Mange menn ser bare sine egne behov, og det er sex med en kvinne. Menn trenger å lære dette, å respektere og se hele kvinnen, før de får noe. Da vil du også få lyst på han. Og alt blir bra. Anonymkode: c10ab...936
Anonym bruker Skrevet 31. juli #20 Skrevet 31. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Problemet ditt høres ut som en spissformulert klisjé. Kvinner vil ha menn de kan se opp til og respektere. Menn som bare vil ha sex, og går rett på sak, de blir for enkle. Selv om alle menn er først og fremst ute etter sex, noe som er veldig naturlig for en mann, så behøver de ikke vise det så tydelig. Det er turnoff. Dersom du ønsker et forhold bør du alltid bruke litt tid. Alle menn ønsker sex, det står alltid øverst på ønskelista deres. Men de må ikke få sex før de har sett hele personen, hele mennesket. Det er hva kvinner må kreve av en mann, at han ser hele henne, alle hennes behov. Mange menn ser bare sine egne behov, og det er sex med en kvinne. Menn trenger å lære dette, å respektere og se hele kvinnen, før de får noe. Da vil du også få lyst på han. Og alt blir bra. Anonymkode: c10ab...936 La oss håpe 🥰🥰 HI Anonymkode: 49900...479
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå