Anonym bruker Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Jeg trenger noe som reduserer støy, og vanlig sånne propper man stapper inn i ørene funker ikke. AirPods med støyreduserende funksjon gir meg følelsen av at jeg er inne i en blikkboks. Funker loop? Anonymkode: d75e9...120
Anonym bruker Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli Jeg vet ikke, men dytter i håp om at noen svarer, for jeg lurer også. Anonymkode: d31e5...2c0
Anonym bruker Skrevet 30. juli #3 Skrevet 30. juli Har heller ikke prøvd, men fikk dette sterkt anbefalt av spespedkoordinator på skolen og ppt til dattera vår som er sensitiv for støy. Så tenkte det var verdt å forsøke alle fall. spespedkoordinator så ho hadde flere som hadde prøvd med god effekt. Anonymkode: 2b1a6...2f9
Anonym bruker Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli Takk for svar! Kanskje flere har noe å tilføje jeg er oversensitiv for støy og måååå ha noe for å ikke klikke på jobb Anonymkode: d75e9...120
Anonym bruker Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli Måtte google hva earloops er..Utrolig at noen klarer å selge et sånt produkt… men kanskje for barn som ikke bruker hodetelefoner ellers, kan det funke i visse sammenheng… men det finns bedre løsninger enn dette altså, jeg ville ikke brukt penger på et sånt «tullete» produkt Hvis du som voksen har behov for å skjerme deg fra støy og snakkinga av kollegaer, så anbefaler jeg Sennheiser. Jeg synes det er behagelig støydemping i Sennheiser, litt bedre enn Apple, men Apple sin er ikke så verst.. En kollega av meg bruker Bose og er fornøyd, jeg synes Sennheiser er bedre, men hun synes ikke det 😀🤷♀️ Men uansett støydemping, så må du liksom ta aktivt valg og trykke på knappen - av med støydemping hvis du vil overhøre noe, på med støydemping hvis du ikke vil/må overhøre andre. Det er ikke mer komplisert enn det 😊 Anonymkode: 38734...859
Anonym bruker Skrevet 30. juli #6 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Måtte google hva earloops er..Utrolig at noen klarer å selge et sånt produkt… men kanskje for barn som ikke bruker hodetelefoner ellers, kan det funke i visse sammenheng… men det finns bedre løsninger enn dette altså, jeg ville ikke brukt penger på et sånt «tullete» produkt Hvis du som voksen har behov for å skjerme deg fra støy og snakkinga av kollegaer, så anbefaler jeg Sennheiser. Jeg synes det er behagelig støydemping i Sennheiser, litt bedre enn Apple, men Apple sin er ikke så verst.. En kollega av meg bruker Bose og er fornøyd, jeg synes Sennheiser er bedre, men hun synes ikke det 😀🤷♀️ Men uansett støydemping, så må du liksom ta aktivt valg og trykke på knappen - av med støydemping hvis du vil overhøre noe, på med støydemping hvis du ikke vil/må overhøre andre. Det er ikke mer komplisert enn det 😊 Anonymkode: 38734...859 Jeg har headset med støydemping og AirPods med støydemping. Felles for de begge er at jeg føler det blir vakuum i hodet og jeg hører min egen pust. Føles som jeg er inni en blikkboks og det er så ubehagelig Anonymkode: d75e9...120
Anonym bruker Skrevet 30. juli #7 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg har headset med støydemping og AirPods med støydemping. Felles for de begge er at jeg føler det blir vakuum i hodet og jeg hører min egen pust. Føles som jeg er inni en blikkboks og det er så ubehagelig Anonymkode: d75e9...120 det handler ikke om støydemping men om hvordan du, eller hjernen din egentlig, er vant til å lytte .. ett triks er å ha på støydemping og rolig klassisk musikk på, da vil du ha litt bedre opplevelse 😊 Anonymkode: 38734...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå