Anonym bruker Skrevet 31. juli #26 Skrevet 31. juli Anonym bruker skrev (På 30.7.2025 den 15.48): Mest sannsynlig klarer de ikke p det hvor gammel du er, men de ser at du forsøker så godt du kan og gjetter lavere enn de egentlig tror. Tipper du ser så behandlet ut at du det ut som du er i 50- årene. Det gjør det fleste som holder på som du beskriver. Anonymkode: 8ff55...4ce He he denne var furten&forutsigbar 😄Tror dessuten du blander. Botox og fillers gjør ofte at man ser litt behandlet ut, og dermed kanskje eldre. Skikkelig gode hudbehandlinger gjør at huden ser bedre ut. Anonymkode: fa6a4...428
Anonym bruker Skrevet 31. juli #27 Skrevet 31. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): He he denne var furten&forutsigbar 😄Tror dessuten du blander. Botox og fillers gjør ofte at man ser litt behandlet ut, og dermed kanskje eldre. Skikkelig gode hudbehandlinger gjør at huden ser bedre ut. Anonymkode: fa6a4...428 Du fikk med deg at hun som ble sitert bruker nettopp botox? Anonymkode: ade9a...fae
Anonym bruker Skrevet 1. august #28 Skrevet 1. august Anonym bruker skrev (11 timer siden): Du fikk med deg at hun som ble sitert bruker nettopp botox? Anonymkode: ade9a...fae Nei, man ser ikke eldre ut med botox. Der jeg går, setter de heller mindre enn mer, så jeg har fortsatt mimikk, den er bare bittelitt dempet, så jeg ikke får linjer når jeg beveger panna. Det synes ikke at jeg har botox, men får en stor effekt likevel. Anonymkode: 67fbd...92b
Anonym bruker Skrevet 1. august #29 Skrevet 1. august Bruker svært lite. Klipper meg selv, er hos frisøren og retter opp ca én gang i året. Bruker litt mascara og blush, cerave som ansikts- og hudkrem. Får botox for migrene, det retter ut rynkene i panna, så den er glatt. Bruker mest på hårprodukter. Har krøller og det krever litt mer produkter for å holde orden på. Men Bruker ikke de dyreste merkene, har funnet ut at produktene til Bjørn Axen er gode for håret mitt. De ligger midt på treet i pris. Til hårfjerning bruker jeg epilator, høvel og oneblade. Vurderer voksing nå som jeg har fått en fast elsker. Anonymkode: d2e2a...1e5
Anonym bruker Skrevet 1. august #30 Skrevet 1. august Anonym bruker skrev (På 30.7.2025 den 15.48): Mest sannsynlig klarer de ikke p det hvor gammel du er, men de ser at du forsøker så godt du kan og gjetter lavere enn de egentlig tror. Tipper du ser så behandlet ut at du det ut som du er i 50- årene. Det gjør det fleste som holder på som du beskriver. Anonymkode: 8ff55...4ce Her tror jeg du tar helt feil, jeg tar ikke behandlinger selv ( for dyrt, skulle gjerne) men har flere venninner som tar botox i blant og Dermapen og det er så pass diskret at det ser bare fresht ut, går du til gode klinikker i dag har de fokus på at det skal se naturlig ut Anonymkode: b2d71...0fc
Anonym bruker Skrevet 1. august #31 Skrevet 1. august Anonym bruker skrev (6 timer siden): Nei, man ser ikke eldre ut med botox. Der jeg går, setter de heller mindre enn mer, så jeg har fortsatt mimikk, den er bare bittelitt dempet, så jeg ikke får linjer når jeg beveger panna. Det synes ikke at jeg har botox, men får en stor effekt likevel. Anonymkode: 67fbd...92b Samme her😊 Anonymkode: b2d71...0fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå