Anonym bruker Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Kanskje 200 på sminke i gjennomsnitt Anonymkode: 50168...2c7
Anonym bruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli En øyenbrynspenn og litt lepomade på Normal, av og til en foundation. Kanskje hundre kroner måneden i snitt? Er hos frisør en hende gang, omtrent hvert tredje år. Koster vel rundt tusenlappen. Anonymkode: e2c0d...7fe
Anonym bruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Form og farge av bryn og voksing av overleppe. Ca hver andre måned. Koster 800?🤔 Anonymkode: 23c8f...9d0
Anonym bruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Frisør to ganger i året, klipper tuppene, aldri noe annet. Glansvask på Normal ca annenhver måned, den koster vel drøye 100 kr. Fuktighetskrem til ansiktet kanskje annenhver/tredjehver måned, den koster vel et par hundre kroner. Anonymkode: 656f6...7ca
Anonym bruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Jeg bruker hudpleieserien til dr.Ankerstjerne. De koster 2400 kr for settet, men varer i 3 mnd. Foundation fra lavaart. Den varer i ca 6 uker. Koster 450 kr. Anonymkode: b8b0c...b60
Anonym bruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Og ca hvor mye pr mnd? Anonymkode: c9d21...d35 Skjønnhetsbehandling? Mener du frisør og sminke? Vet ikke... Ikke mye. Anonymkode: 21332...cd3
Anonym bruker Skrevet 29. juli #8 Skrevet 29. juli Frisør 2 ganger per år, striper og klipp stort sett. Hudkremer men ikke de dyreste, type biotherm. Sminke når går tom. Har tatt prx peel i serie 2 ganger siste året, underverk for huden. Ser jo det blir en del i løpet av året fordelt, kanskje 1000 kr pr mnd Anonymkode: b2d71...0fc
Anonym bruker Skrevet 29. juli #9 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Frisør 2 ganger per år, striper og klipp stort sett. Hudkremer men ikke de dyreste, type biotherm. Sminke når går tom. Har tatt prx peel i serie 2 ganger siste året, underverk for huden. Ser jo det blir en del i løpet av året fordelt, kanskje 1000 kr pr mnd Anonymkode: b2d71...0fc Hva skal du med kremer egentlig? Trenger du krem på huden? Har du tørr hud? Anonymkode: 21332...cd3
Anonym bruker Skrevet 29. juli #10 Skrevet 29. juli Jeg har dyre frisørvaner, bruker vel ca 9000-10000 i året på det. Keratin og klipp. Ut over det bruker jeg litt makeup-mekka-sminke. Tipper 2-400 i året. Farger håret hjemme. Koster vel en hundrelapp, 3-4 ganger i året. Anonymkode: 40d76...597
Anonym bruker Skrevet 29. juli #11 Skrevet 29. juli 18 minutes ago, Anonym bruker said: Hva skal du med kremer egentlig? Trenger du krem på huden? Har du tørr hud? Anonymkode: 21332...cd3 Ikke meg du spør, men det er da helt vanlig å smøre huden med kremer Anonymkode: 874eb...d1e
Anonym bruker Skrevet 30. juli #12 Skrevet 30. juli Jeg bruker mye på hud og sminke. Sminke, kanskje 200kr per måned i snitt, da jeg ikke kjøper nytt hver måned. En foundation holder jo i kanskje 6 måneder. Botox - 5700 hver tredje måned Dermapen - 3500 annen hver måned - gir en fantastisk fin og glatt hud Hudpleie - jeg bruker dyre serum fra ZO, hvor et serum koster over 2000. Men de varer jo i mange måneder. Bruker også øyekremer, ansikstkrem og rens fra samme merke. Tipoer jeg i snitt bruker 700 kr per måned på hudpleie. Resultat: folk jeg møter blir sjokkerte når de får vite jeg er i midten av 40-årene, da de tror jeg er minst ti år yngre. Anonymkode: 67fbd...92b
Anonym bruker Skrevet 30. juli #13 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Jeg bruker mye på hud og sminke. Sminke, kanskje 200kr per måned i snitt, da jeg ikke kjøper nytt hver måned. En foundation holder jo i kanskje 6 måneder. Botox - 5700 hver tredje måned Dermapen - 3500 annen hver måned - gir en fantastisk fin og glatt hud Hudpleie - jeg bruker dyre serum fra ZO, hvor et serum koster over 2000. Men de varer jo i mange måneder. Bruker også øyekremer, ansikstkrem og rens fra samme merke. Tipoer jeg i snitt bruker 700 kr per måned på hudpleie. Resultat: folk jeg møter blir sjokkerte når de får vite jeg er i midten av 40-årene, da de tror jeg er minst ti år yngre. Anonymkode: 67fbd...92b Sjokkerte, faktisk 😂 morsomt. Jeg bruker ingen skjønnhetsbehandling, men går til frisør 4-5 ganger i året, bruker CeraVe hudpleie, fondation og mascara. Bruker nok ca 200 pr mnd på pleieprodukter/frisør og ingen får sjokk av å se meg 😉 Anonymkode: 5b887...d21
Anonym bruker Skrevet 30. juli #14 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg bruker mye på hud og sminke. Sminke, kanskje 200kr per måned i snitt, da jeg ikke kjøper nytt hver måned. En foundation holder jo i kanskje 6 måneder. Botox - 5700 hver tredje måned Dermapen - 3500 annen hver måned - gir en fantastisk fin og glatt hud Hudpleie - jeg bruker dyre serum fra ZO, hvor et serum koster over 2000. Men de varer jo i mange måneder. Bruker også øyekremer, ansikstkrem og rens fra samme merke. Tipoer jeg i snitt bruker 700 kr per måned på hudpleie. Resultat: folk jeg møter blir sjokkerte når de får vite jeg er i midten av 40-årene, da de tror jeg er minst ti år yngre. Anonymkode: 67fbd...92b Mest sannsynlig klarer de ikke p det hvor gammel du er, men de ser at du forsøker så godt du kan og gjetter lavere enn de egentlig tror. Tipper du ser så behandlet ut at du det ut som du er i 50- årene. Det gjør det fleste som holder på som du beskriver. Anonymkode: 8ff55...4ce
Anonym bruker Skrevet 30. juli #15 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Mest sannsynlig klarer de ikke p det hvor gammel du er, men de ser at du forsøker så godt du kan og gjetter lavere enn de egentlig tror. Tipper du ser så behandlet ut at du det ut som du er i 50- årene. Det gjør det fleste som holder på som du beskriver. Anonymkode: 8ff55...4ce Haha nei. Ser veldig naturlig ut. Beklager å måtte skuffe deg. Anonymkode: 67fbd...92b
Anonym bruker Skrevet 30. juli #16 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg bruker mye på hud og sminke. Sminke, kanskje 200kr per måned i snitt, da jeg ikke kjøper nytt hver måned. En foundation holder jo i kanskje 6 måneder. Botox - 5700 hver tredje måned Dermapen - 3500 annen hver måned - gir en fantastisk fin og glatt hud Hudpleie - jeg bruker dyre serum fra ZO, hvor et serum koster over 2000. Men de varer jo i mange måneder. Bruker også øyekremer, ansikstkrem og rens fra samme merke. Tipoer jeg i snitt bruker 700 kr per måned på hudpleie. Resultat: folk jeg møter blir sjokkerte når de får vite jeg er i midten av 40-årene, da de tror jeg er minst ti år yngre. Anonymkode: 67fbd...92b Og jeg bruker ingenting dyrt, Spenol som hudkrem og bittelitt sminke, klipper meg selv gjør jeg også, og jeg blir også tatt for å være ti år yngre. Det er flaks og gener, ikke kremer. Anonymkode: be685...6f8
Anonym bruker Skrevet 30. juli #17 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Og jeg bruker ingenting dyrt, Spenol som hudkrem og bittelitt sminke, klipper meg selv gjør jeg også, og jeg blir også tatt for å være ti år yngre. Det er flaks og gener, ikke kremer. Anonymkode: be685...6f8 Jeg har fått mye bedre hudkvalitet etter at jeg begynte med dette. Ser yngre ut nå enn for 5 år siden. Anonymkode: 67fbd...92b
Anonym bruker Skrevet 30. juli #18 Skrevet 30. juli Bruker ca 1000,- på frisør per måned (kampen mot det grå krever sitt). Ellers bruker jeg null og niks på sminke, negler og hva det nå er folk bruker penger på. Klart litt blir det jo med sjampo, balsam og fuktighetskrem. Anonymkode: 3df91...993
Anonym bruker Skrevet 30. juli #19 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (14 timer siden): Jeg bruker mye på hud og sminke. Sminke, kanskje 200kr per måned i snitt, da jeg ikke kjøper nytt hver måned. En foundation holder jo i kanskje 6 måneder. Botox - 5700 hver tredje måned Dermapen - 3500 annen hver måned - gir en fantastisk fin og glatt hud Hudpleie - jeg bruker dyre serum fra ZO, hvor et serum koster over 2000. Men de varer jo i mange måneder. Bruker også øyekremer, ansikstkrem og rens fra samme merke. Tipoer jeg i snitt bruker 700 kr per måned på hudpleie. Resultat: folk jeg møter blir sjokkerte når de får vite jeg er i midten av 40-årene, da de tror jeg er minst ti år yngre. Anonymkode: 67fbd...92b Snitt på 700 i måneden? Bare det du sier her er minst 4000 i måneden. Anonym bruker skrev (14 timer siden): Resultat: folk jeg møter blir sjokkerte når de får vite jeg er i midten av 40-årene, da de tror jeg er minst ti år yngre. Hvorfor er det så viktig å se 10 år yngre ut egentlig? Jeg kan ikke huske sist noen spurte hvor gammel jeg er. Anonymkode: fcd81...529
Anonym bruker Skrevet 31. juli #20 Skrevet 31. juli Kun frisør og sminke. Lyst på vipper men det er så dyrt Anonymkode: cb439...326
Anonym bruker Skrevet 31. juli #21 Skrevet 31. juli Anonym bruker skrev (6 timer siden): Snitt på 700 i måneden? Bare det du sier her er minst 4000 i måneden. Hvorfor er det så viktig å se 10 år yngre ut egentlig? Jeg kan ikke huske sist noen spurte hvor gammel jeg er. Anonymkode: fcd81...529 Det var hudpleieproduktene som snitter 700kr per måned. Ikke det andre. Der har jeg jo oppgitt prisene. Anonymkode: 67fbd...92b
Anonym bruker Skrevet 31. juli #22 Skrevet 31. juli Anonym bruker skrev (På 29.7.2025 den 22.59): Form og farge av bryn og voksing av overleppe. Ca hver andre måned. Koster 800?🤔 Anonymkode: 23c8f...9d0 Hvor ofte må man vokse overleppe for å holde det borte? Anonymkode: c11f9...0f8
Anonym bruker Skrevet 31. juli #23 Skrevet 31. juli Kjøpte noe sminke og krem i januar. Tror det kostet omtrent 300. Må fylle på i høst, så kanskje 6-700 i året Anonymkode: aa49d...6b6
Anonym bruker Skrevet 31. juli #24 Skrevet 31. juli Jeg farger og napper bryn hver 3 uke ca. 600 kroner. Anonymkode: c11f9...0f8
Anonym bruker Skrevet 31. juli #25 Skrevet 31. juli Anonym bruker skrev (På 30.7.2025 den 1.20): Hva skal du med kremer egentlig? Trenger du krem på huden? Har du tørr hud? Anonymkode: 21332...cd3 Ja jeg syns huden er blitt mye tørrere med årene, om jeg trenger det vet jeg ikke men det kjennes godt og huden min får en glød når jeg bruker den. Syns det var et merkelig spørsmål du stiller😅, de fleste bruker en form for ansiktskrem altså, kjøper du alltid kun ting du absolutt trenger for å "overleve", unner deg aldri mer enn det? Anonymkode: b2d71...0fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå