Anonym bruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Jeg har begynt å gå litt tur men har lagt merke til at jeg på en måte går med beina bare fra knærne og ned😅 Altså jeg gjør ikke det bokstavelig, men føles litt sånn. Jeg bruker liksom ikke hoftene og rumpa. Mulig det er fordi jeg tar korte steg og ikke går fort? Burde jeg tvinge litt fram at jeg kjenner jeg tar lange nok steg til at hoftebøyerne eller hva de heter også jobber litt mer? Og at rumpa også er mer med? Anonymkode: 8543b...ca5
Anonym bruker Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Gå i oppoverbakker, så bruker du automatisk rompa mer. Anonymkode: f1339...f21
Anonym bruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Ja, gjør det. Mye sunnere og bedre effekt. Forvent å bli støl! Anonymkode: 29ad9...7ae
Anonym bruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Min fysioterapeut sa at jeg skal vrikke på rumpa, sånn ordentlig overdrevet. Jeg gjør det når jeg går alene, men er ikke tøff nok til å vrikke avgårde når jeg er blant folk. Anonymkode: 7b70b...a89
Anonym bruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Min fysioterapeut sa at jeg skal vrikke på rumpa, sånn ordentlig overdrevet. Jeg gjør det når jeg går alene, men er ikke tøff nok til å vrikke avgårde når jeg er blant folk. Anonymkode: 7b70b...a89 Dette lærte jeg og, på rehabilitering på sykehuset. Svinge skikkelig med hoftene, men er som deg og gjør det bare alene 😅 Anonymkode: 2cf1d...ba0
Anonym bruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (4 timer siden): Min fysioterapeut sa at jeg skal vrikke på rumpa, sånn ordentlig overdrevet. Jeg gjør det når jeg går alene, men er ikke tøff nok til å vrikke avgårde når jeg er blant folk. Anonymkode: 7b70b...a89 Hvorfor skal man det, er det bra for hoftene? Anonymkode: 42dac...508
Anonym bruker Skrevet 29. juli #8 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Hvorfor skal man det, er det bra for hoftene? Anonymkode: 42dac...508 Bra for hofter og rygg. Prøv, det merkes svært godt om man er litt stiv og vond i kroppen. Anonymkode: 7b70b...a89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå