Anonym bruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Hvordan bli kvitt fett på magen på en mest mulig effektiv måte? Da tenker jeg trening og kosthold, ikke medisinske inngrep. Anonymkode: 1da42...924
Anonym bruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Du kan ikke fjerne fett kun fra magen. Du må gå ned i vekt generelt, for å få mindre mage. Færre kalorier inn enn ut. En kombinasjon av styrke av hele kroppen og kondisjon er best. Men trening er gram og kosthold er kilo. Så det viktigste er å skjerpe inn kostholdet. Men det anbefales å trene i tillegg. Ved kondisjonstrening forbrenner du kalorier. Ved styrketrening legger du til rette for økt forbrenning gjennom hele døgnet, samt fpr en sterkere og strammere kropp. Husk å trene tungt nok. Anonymkode: 57016...6a9
Anonym bruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Situps. Anonymkode: ea62b...2e7 Situps har minimalt å si for fettsammensetningen i kroppen. Anonymkode: 57016...6a9
Anonym bruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Situps har minimalt å si for fettsammensetningen i kroppen. Anonymkode: 57016...6a9 Nei, tvert imot. Anonymkode: ea62b...2e7
Anonym bruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Nei, tvert imot. Anonymkode: ea62b...2e7 Vennligst forklar hvordan sit-ups påvirker fettsammensetningen i kroppen. Anonymkode: e3aa1...d06
Anonym bruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Du kan ikke fjerne fett kun fra magen. Du må gå ned i vekt generelt, for å få mindre mage. Færre kalorier inn enn ut. En kombinasjon av styrke av hele kroppen og kondisjon er best. Men trening er gram og kosthold er kilo. Så det viktigste er å skjerpe inn kostholdet. Men det anbefales å trene i tillegg. Ved kondisjonstrening forbrenner du kalorier. Ved styrketrening legger du til rette for økt forbrenning gjennom hele døgnet, samt fpr en sterkere og strammere kropp. Husk å trene tungt nok. Anonymkode: 57016...6a9 Jeg har ikke så mye for mye på resten av kroppen, men veldig mye på magen. Fult mulig at det jeg trenger er å stramme den opp HI Anonymkode: 1da42...924
Anonym bruker Skrevet 29. juli #8 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg har ikke så mye for mye på resten av kroppen, men veldig mye på magen. Fult mulig at det jeg trenger er å stramme den opp HI Anonymkode: 1da42...924 Det vil ikke hjelpe å stramme opp musklene under fettet, noe særlig. Du må fjerne fettet, for å få en stram mage. Og man kan ikke fjerne fettet kun et sted, det fjernes generelt over hele kroppen. Det er ikke slik at hvis man trener en muskel, så forsvinner fettet over kun den muskelen. Anonymkode: 57016...6a9
Anonym bruker Skrevet 29. juli #9 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Det vil ikke hjelpe å stramme opp musklene under fettet, noe særlig. Du må fjerne fettet, for å få en stram mage. Og man kan ikke fjerne fettet kun et sted, det fjernes generelt over hele kroppen. Det er ikke slik at hvis man trener en muskel, så forsvinner fettet over kun den muskelen. Anonymkode: 57016...6a9 Jeg føyer til, hvis du har et underlag på gulvet, feks en tallerken, vil du se konturene av den, hvis du legger over en pute? Anonymkode: 57016...6a9
Anonym bruker Skrevet 29. juli #10 Skrevet 29. juli Vi lagrer fettet forskjellig, noen på magen, noen på rumpa, noen på lårene osv. Eplefasongen, altså vi som lagrer på magen, er den minst flatterene synes jeg 🙈 Det er rett og slett ugreit å ha de ekstra kiloene når man har vår kroppsfasong, det er usunt og farlig å lagre fett der. Så da må vi ned i vekt da, så enkelt og så vanskelig. Vi som lagrer på magen kan ikke ha så høy fettprosent som de som lagrer f.eks på rumpa. Jeg sliter med det samme selv, må ned 10 kg, og det er lettere sagt enn gjort. Anonymkode: 939f7...489
Anonym bruker Skrevet 29. juli #11 Skrevet 29. juli Jeg leste et dansk studie for litt tid tilbake som viste at tung styrketrening reduserte visceralt fett. Bukfett som en gjerne kaller det. Studie gikk over litt tid, gruppa som trente tung styrke mistet nesten 4 kg mer rundt magen enn kontrollgruppen. Tross vekten ellers var lik. Kosthold er det så mye sprikende, men middelhavskost er i hvert fall gunstig for helse over tid. Anonymkode: 383f2...af6
Anonym bruker Skrevet 29. juli #12 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg leste et dansk studie for litt tid tilbake som viste at tung styrketrening reduserte visceralt fett. Bukfett som en gjerne kaller det. Studie gikk over litt tid, gruppa som trente tung styrke mistet nesten 4 kg mer rundt magen enn kontrollgruppen. Tross vekten ellers var lik. Kosthold er det så mye sprikende, men middelhavskost er i hvert fall gunstig for helse over tid. Anonymkode: 383f2...af6 Tusen takk HI Anonymkode: 1da42...924
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå