Anonym bruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Den faste dama jeg har gått til på skjønnhetssalongen for å fikse negler, hud og tar brazilian wax hos de siste årene er nå i forhold med en mann jeg har rotet med av og på i over et tiår, tidligere fuckfriend altså 🥲 Syns dette var utrolig kleint og nå må jeg finne meg ny Lurer på om menn flest forteller hvem de har hatt sex med? Jeg er halve alderen hans, og hennes. Hva er oddsen for at hun får vite det😦 Anonymkode: 2cdd4...53e
Anonym bruker Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Alle har en forhistorie, så sant dere ikke har holdt på mens han har vært sammen med henne hadde jeg ikke byttet henne ut om jeg var fornøyd med behandlingen jeg fikk Anonymkode: 7d777...d94
Anonym bruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Hvordan i alle verden kan dette være et problem? Anonymkode: 39cd4...362
Anonym bruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvordan i alle verden kan dette være et problem? Anonymkode: 39cd4...362 Litt ubehagelig for begge ville jeg tro om hun skal vokse meg nedentil og samtidig vet om forhistorien min til mannen hennes 🤔 kanskje bare meg? Anonymkode: 2cdd4...53e
Anonym bruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (3 timer siden): Litt ubehagelig for begge ville jeg tro om hun skal vokse meg nedentil og samtidig vet om forhistorien min til mannen hennes 🤔 kanskje bare meg? Anonymkode: 2cdd4...53e Er du naken der nede? Ser deg rett hjem ? Anonymkode: 5c31c...40c
Anonym bruker Skrevet 30. juli #7 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (15 timer siden): Er du naken der nede? Ser deg rett hjem ? Anonymkode: 5c31c...40c Jepp Anonymkode: 2cdd4...53e
Anonym bruker Skrevet 30. juli #8 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (16 timer siden): Er du naken der nede? Ser deg rett hjem ? Anonymkode: 5c31c...40c Det er jo på en måte poenget med brazilian Anonymkode: d14aa...983
Anonym bruker Skrevet 30. juli #9 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Det er jo på en måte poenget med brazilian Anonymkode: d14aa...983 Trodde man hadde truse på. Anonymkode: 5c31c...40c
Anonym bruker Skrevet 31. juli #10 Skrevet 31. juli Anonym bruker skrev (19 timer siden): Trodde man hadde truse på. Anonymkode: 5c31c...40c Brazilian betyr at man tar vekk alt hår der nede, ikke bare bikinikanten. Da må du være naken, og du må sprike med bena, for de tar alt håret helt bak mot rumpa. Blir like glatt som et lite barn. Anonymkode: 5a8a8...6b9
Anonym bruker Skrevet 31. juli #11 Skrevet 31. juli Anonym bruker skrev (På 29.7.2025 den 16.44): Litt ubehagelig for begge ville jeg tro om hun skal vokse meg nedentil og samtidig vet om forhistorien min til mannen hennes 🤔 kanskje bare meg? Anonymkode: 2cdd4...53e Hvordan har det i det hele tatt kommet frem da? Anonymkode: ab1e4...40f
Anonym bruker Skrevet 31. juli #12 Skrevet 31. juli Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvordan har det i det hele tatt kommet frem da? Anonymkode: ab1e4...40f Jeg lurte bare på om menn flest forteller ny kjæreste hvem de har hatt sex med før 😅 Anonymkode: 2cdd4...53e
Anonym bruker Skrevet 31. juli #13 Skrevet 31. juli Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Jeg lurte bare på om menn flest forteller ny kjæreste hvem de har hatt sex med før 😅 Anonymkode: 2cdd4...53e Ikke noe fasitsvar på det, noen gjør og andre ikke. Anonymkode: 5a8a8...6b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå